Ga naar inhoud
GENEGEERD

Hoeveel preppers zijn er nu in Nederland?

Azteca
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast gebruikersnaam

Ik denk:

118.221 die er heel bewust mee bezig zijn,

559.579 die het er een beetje bij doen,

739.119 die prepper zijn maar het nog niet weten.

:rolleyes:

Maar ff serieus, deze vraag kun je niet beantwoorden. En dat men zich begint te realiseren dat er ingrijpende gebeurtenissen gaan plaatsvinden wellicht is ook voor ieder apart weer anders.

Denkt men dat we een ijstijd krijgen, oorlog, een super lange en droge zomer, een stijging van de benzineprijs of een vergrote kans op werkeloosheid?

Op zich een goede zaak als jouw omgeving zich steeds meer bewust wordt van mogelijke ingrijpende verschuivingen, in mijn omgeving zie ik vooralsnog nog heel erg veel "schapen".

Op dit forum zit allelei pluimage dat op zijn/haar onderbuikgevoel afgaat en zich probeert zo goed mogelijk voor te bereiden tegen datgene waar ze zelf de meeste angst voor hebben. Want we denken wel dat er wat gaat gebeuren, Of het zo is, wanneer en wat precies blijft een vraag.

Link naar reactie

Thanks voor jullie reacties!

Zo als jullie kunnen zien ben ik hier net nieuw! Ik ben wederom hardstikke blij dat er een preppers gemeenschap is..

Hallo @Azteca,

Ik zou je nou niet direct een nieuwkomer willen noemen ( Ingeschreven: Nov 2012 )

Maar alsnog welkom bij dit preppers forum.

Zoals je reeds wel zal weten kun je hier schat aan informatie vinden en uren doorbrengen en als je iets niet weet, is er altijd wel iemand die je op weg kan helpen.

Ikzelf ben een stuk wijzer geworden en voel me helemaal thuis op deze site. is wel verslavend;) maar daar ben je misschien ook al achter gekomen.

Met vriendelijke groet, Popeye

Link naar reactie

Ik denk toch de "af en toe een extra blikje maïs mee" gemeenschap aan het groeien is, deze mensen zijn niet zo actief met preppen maar hebben toch een idee dat er wat gaat gebeuren wat toch ook gevoed word door films en series over Apocalypsen maar ik denk toch dat preppen ook steeds meer geaccepteerd zal worden door de "normale" samenleving

Gr. Mp

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...