Ga naar inhoud
GENEGEERD

Jeroen van de Prepshop zo op BNR Radio 12:35 1 augustus


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Om 12:35 zal op BNR Radio (te ontvangen o.a. via internet op Nederland.fm) zal @Simurgh (Jeroen) in een uitzending over zonne energie te horen zijn met o.a. producten uit de prepshop.nl en wat er allemaal mogelijk is.

 

 

Speciaal voor deze uitzending is er een actie dat de Eton Scorpion Radio alleen vandaag met 10e korting wordt verkocht http://prepshop.nl/buitenleven/gereedschap/eton-scorpion-opwindbare-zonnepaneel-radio

 

Als het goed is wordt de uitzending opgenomen en ook hier gepost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
ik zat die Yeti kist net te bekijken. ziet er wel gaaf uit ja... ik zou er enkel wel andere panelen aan hangen.... goedkoper en sterker...(qua vermogen dan)

 

 

Dat kan prima, je kunt er meer panelen, maar ook meer accu's op aansluiten.

 

Kun je mij even pm-en of mail dan kan ik je het bestandje mailen...Alvast dank!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Downloaden gaat prima, maar ik krijg een error bij het afspelen. Hebben anderen daar ook last van?

 

Heb de uitzending gemist, dus ben wel benieuwd. :cool:

 

Nee, mp3 wordt prima afgespeeld door, bij mij, winamp. Heb je wel gedownload vanaf de titel dus bovenin je scherm? Ik denk dat je voor de onderste download link een aparte player moet downloaden?

 

Edit: nu zelf ook geluisterd maar erg informatief is het niet. Dat ligt denk ik niet aan Jeroen, het is duidelijk geen live gesprek maar ge-edit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, mp3 wordt prima afgespeeld door, bij mij, winamp. Heb je wel gedownload vanaf de titel dus bovenin je scherm? Ik denk dat je voor de onderste download link een aparte player moet downloaden?

 

Edit: nu zelf ook geluisterd maar erg informatief is het niet. Dat ligt denk ik niet aan Jeroen, het is duidelijk geen live gesprek maar ge-edit.

 

Yep, bovenste link. 'k Gebruik hier gewoon de mediaplayer. Nu ja pech.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach het was een leuk item, niet informatief, maar dat was niet de opzet, en het editten was inderdaad ook gemeld. Ik vond het wel een luchtig item, het heeft dan ook niets met preppen te maken. Maar als er voor gewone items vragen aan preppers worden gesteld dan worden we langzaam, héél langzaam serieuzer genomen. Dit ging over de zon benutten ivm de warmte, blijkbaar denkt men aan de prepshop (met preppen als basis) als bron voor deze vraag.

 

I have a dream, that one day peppers will be treated equally!;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...