Ga naar inhoud
GENEGEERD

Beurs Gaaf Groen


Gaaf Groen

Aanbevolen berichten

Uiteindelijk heeft deze site 1 doelstelling. Preppend Nederland uit de kast. Zelfvoorzienendheid heeft de toekomst en is niet raar. DB, @Heksenboot en vele anderen (waaronder ons team) gaan de boer op en schamen ons nergens voor. Samen staan we sterk en met opsec alleen ga je het sowieso niet redden. Gaafgroen is juist een leuke beurs voor zelfvoorzienende mensen en de volgende beurs is meer opsec (kamasutra) en hebben we maskertjes op ;-) Er komen morgen duizenden mensen en wie aan onze kraam komt is echt niet verdacht hoor :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ben behoorlijk paranoïde af en toe maar ik vind jou redenering zelfs erg ver gezocht. Maar iedereen zijn eigen ding natuurlijk.

 

Hoi Alice natuurlijk is dit een beetje extreem neergezet.

Maar vergeet niet van al die journalisten en weet ik al niet meer die hier contact gezocht hebben en nog steeds een account hebben.

Die hebben dus nu wel mooi de gelegenheid om de PREPPER mooi in beeld te brengen,en het mooie is op een openbaar terrein zoals een jaarmarkt /beurs ed. mag iedereen filmen en fotograferen zonder toestemming van de persoon.

En ik weet niet hoe jij het vind om morgen bij SBS of een van de andere zenders in beeld te komen met de titel van "kijk dit is nu een prepper op zoek naar een mes en waterfilter"

Maar zoals ik al had gezegd ieder moet het zelf weten dus tot morgen op het journaal :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok je moet het lef maar hebben maar preppen en opsec is een groot goed volgens mij .

En nu gaat het dan gebeuren de hele preppers top open en bloot op een openbare beurs ,en jawel hoor denk je nu echt dat schrijvend en filmend nederland dit niet mee gekregen heeft ??

Ik wens iedereen succes en misschien wordt je ook wel een bekende Nederlander als je daar aan de kraam staat en de volgende dag met je koppie lekker in beeld staat op deze of gene publieke omroep.

En een beetje doemdenken , wat als er een of en paar ex members langs komen die door een of andere overijverige MOD weg gejorist zijn en nu eens verhaal kunnen komen halen ??

Wens jullie allemaal een super dag maar ik zal er niet zijn,zelfs niet in de buurt.

Misschien een beetje zwart gedacht maar dit gaat me veel te ver ,net als de SC wat ik een klasse idee vind ,maar voor iemand die opsec hoog in het vaandel heeft staan nee nu niet en nooit niet.

En ja ik snap het commerciele gebeuren achter de site steeds beter maar een welgemeende waarschuwing voor de preppers laat je niet meesleuren !!!!!!

 

En jij denkt dat dat de échte luitjes achter deze website op die beurs staan? Nee man, daar zie je slechts ingehuurde katvangers :p Gold en Prepper zijn nog sluwer dan jij ooit kunt dromen ... Brrrrrrrrrr ;)

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Alice natuurlijk is dit een beetje extreem neergezet.

Maar vergeet niet van al die journalisten en weet ik al niet meer die hier contact gezocht hebben en nog steeds een account hebben.

Die hebben dus nu wel mooi de gelegenheid om de PREPPER mooi in beeld te brengen,en het mooie is op een openbaar terrein zoals een jaarmarkt /beurs ed. mag iedereen filmen en fotograferen zonder toestemming van de persoon.

En ik weet niet hoe jij het vind om morgen bij SBS of een van de andere zenders in beeld te komen met de titel van "kijk dit is nu een prepper op zoek naar een mes en waterfilter"

Maar zoals ik al had gezegd ieder moet het zelf weten dus tot morgen op het journaal :)

 

Tot morgen, zou je het voor me op willen nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kom morgen iets later @Mr. Gold

Mijn visagiste moet eerst nog langs wat andere bekende nederlanders ;) Daarna ga ik in de make-up en worden mn haartjes gedaan .

 

Zonder dollen begrijp ik het wel van Zapata dat hij ons wil waarschuwen. Maar zoals er ook word gezegd zijn er duizenden mensen en vallen wij niet zo op. Ik ga gewoon onder de naam @Kans of @Heksenboot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het een leuke beurs, en bedankt voor de goodies! Ook leuk om de gezichten achter de prepshop te zien.

 

Het gefilterde slootwater heb ik uitgeprobeerd, het smaakte neutraal, in ieder geval nog geen last gehad :-)

Nu nog even spelen met met de Scorpion radio die ik gekocht heb, die laad nu op in het zonnetje...

 

Ok je moet het lef maar hebben maar preppen en opsec is een groot goed volgens mij .

En nu gaat het dan gebeuren de hele preppers top open en bloot op een openbare beurs ,en jawel hoor denk je nu echt dat schrijvend en filmend nederland dit niet mee gekregen heeft ??

Ik wens iedereen succes en misschien wordt je ook wel een bekende Nederlander als je daar aan de kraam staat en de volgende dag met je koppie lekker in beeld staat op deze of gene publieke omroep.

Ik heb wel iemand met een videocamera gezien maar die zat buiten in het zonnetje...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, net terug van de beurs! Goede positie van de Prepshop! Meteen bij het binnenkomen kom je al bij de stand uit! Gelukkig was SBS6 er ook dus kwam mijn wens uit...misschien vanavond met Hart van NL? Jullie hebben mooie spullen meegenomen, al had ik behalve de keks niets nodig...

Bedankt mannen voor de goodiebag; erg leuk om even te kletsen en de personen achter de shop te ontmoeten!

De beurs op zich vond ik erg aardig en sloot aan bij mijn persoonlijke beleving, goed volwaardig eten, offgrid koken (buiten stonden een aantal buitenkooktoestellen op hout, een mooie driepoot met kookpot.. echt mooi spul..

 

kortom, volgende keer zeker weer..

 

grts Wisks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, net terug van de beurs! Goede positie van de Prepshop! Meteen bij het binnenkomen kom je al bij de stand uit! Gelukkig was SBS6 er ook dus kwam mijn wens uit...misschien vanavond met Hart van NL? mooie spullen, al had ik behalve de keks niets nodig...

Bedankt mannen voor de goodiebag; erg leuk om even te kletsen en de personen achter de shop te ontmoeten!

De beurs op zich vond ik erg aardig en sloot aan bij mijn persoonlijke beleving, goed volwaardig eten, offgrid koken (buiten stonden een aantal buitenkooktoestellen op hout, een mooie driepoot met kookpot.. echt mooi spul..

 

kortom, volgende keer zeker weer..

 

grts Wisks

 

oooh, zo te horen heb ik wat gemist, dat is echt jammer.

Volgende keer ben ik er zeker !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zijn ook net terug van de beurs. Wist niet dat Mr. Gold al zo oud was ;)

 

Verder nog een interview met SBS6 gehad en heb alles verteld over het forum ;)

Leuke goodie bag en toch nog wat gekocht.

 

Ook even van het water mogen drinken

 

wonderland @ the toilet:)

 

OOOh, goed dat je al een visagiste heb, je zag er dus goed uit, kom je nu op TV ?

Laat ff weten, ben zeer benieuwd !!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om een paar van de mensen achter het forum te ontmoeten. Ik heb het Sawyer waterfilter met een mooie korting gekocht; goedkoper, kleiner en lichter dan mijn Katadyn Pocket. Hij gaat in mijn EDC-bag. Leuke goodie-bag, @Dr. Prepper hield maar niet op met volstoppen.

De rest van de beurs had wat mij betreft een iets te hoog zweefgehalte; te veel softe new-age figuren met hun vage producten, op een paar uitzonderingen na.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook weer terug van de beurs. Nog een paar dingetjes gekocht bij de prepshop die ik ook in het dagelijks leven en de kampeervakanties kan gebruiken. Aardige jongens en gelukkig geen doorgedraaide doomsdaygekkies;). Er waren een aantal stands die ook voor preppers nuttige artikelen hadden en verder een hoop stands met de gebruikelijke rotzooi die je ook op de maandelijkse dorpsbraderie tegenkomt. De macrobioonlogische kraampjes deden goede zaken maar als ik naar de koppen van de klanten keek wordt je van dat soort voedsel zeker niet knapper of gelukkiger.:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de goodies! Was leuk jullie te ontmoeten. Jammer dat we niet meer geld konden uitgeven, geldt trouwens niet alleen voor de stand van de Prepshop! Alles gaat op het moment natuurlijk in de BOT.

 

Ik hoop dat het jullie bevallen is. Dat denk ik wel. Misschien kunnen jullie dit in de toekomst vaker doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...