Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Er zijn sites die bulk ducttape verkopen, maar ik ben ook nog in twijfel, de kwaliteit loopt enorm uiteen. Iemand tips voor een gulden midden weg. Ik ben ook bekend met de super tapes als treks en gorilla, maar daar een doos is mij wat te duur

 

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Water sport winkel, de duct tape daar was geweldig, meega rol voor 8 euro, itt action is dit iets wat blijft plakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Dat is dan ook een duurder segment dus dat wel ik zo geloven dat die goed is. Ik zoek goedkoper, maar niet gelijk bagger. Het is lastig, iedere fabrikant gebruikt andere gegevens en sommige hebben er helemaal geen gegevens bij, lastig...

 

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net bij Action geweest voor wat zakken pasta en gaspatronen en handzeep, prima spul. Maar die opvouwbare jerrycans heb ik laten liggen, er zaten erbij waar nog vocht in zat.

 

Ik ga wel op zoek naar een goede waterzak die tevens makkelijk te dragen is, zoiets als een camelbak maar dan groter, iemand suggesties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren kwam puber thuis ............ma wil nog zaden in slaan........antwoord natuurlijk

 

puber dan moet je bij Max zijn 3 zakjes voor 1 euro houdbaar 2014 en 2015

en cool ook kilo pakken met bloemen zaden voor 2.50

DSC02210.jpg.0015905953c75910bea2be8e18085bad.jpg

 

Groet jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Albert heijn is deze week weer goed voor de preppers.

 

- 3 pack mars/snickers/twix - 99 cent

- muesli repen 5 pak - 99 cent

- Swiss chocolat (die zijn er volgens mij in hele pure vorm) - 99 cent

- Bifi worstjes - 99 cent

- Conimex boemboes - 99 cent

- Alle Bonduelle groenteconserven 150-200 gram 2 voor 99 cent

- Honig hartige maaltijdsaus - 99 cent

- Alle Knorr wereldgerechten 2-3-persoons - 99 cent

- Grand’Italia sugocasa 690 gram - 99 cent

- AH Olijfolie 250 ml - 99 cent

- John West pole & line tonijn stukken - 99 cent

- AH Olijven zwart of groen in pot 240 gram - 2 stuks 99 cent

- AH Augurken 680 gram - 99 cent

- Alle instant noodles zakjes - 3 voor 99 cent

- Edet toiletpapier - 5,99 voor 16 of 24 rollen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jolanda
Albert heijn is deze week weer goed voor de preppers.

 

- 3 pack mars/snickers/twix - 99 cent

- muesli repen 5 pak - 99 cent

- Swiss chocolat (die zijn er volgens mij in hele pure vorm) - 99 cent

- Bifi worstjes - 99 cent

- Conimex boemboes - 99 cent

- Alle Bonduelle groenteconserven 150-200 gram 2 voor 99 cent

- Honig hartige maaltijdsaus - 99 cent

- Alle Knorr wereldgerechten 2-3-persoons - 99 cent

- Grand’Italia sugocasa 690 gram - 99 cent

- AH Olijfolie 250 ml - 99 cent

- John West pole & line tonijn stukken - 99 cent

- AH Olijven zwart of groen in pot 240 gram - 2 stuks 99 cent

- AH Augurken 680 gram - 99 cent

- Alle instant noodles zakjes - 3 voor 99 cent

- Edet toiletpapier - 5,99 voor 16 of 24 rollen.

 

En als geen troep koopt ...........dus nee tegen E nummers en Nee tegen Supermarkten

Ben je veel goedkoper uit ............ aardappelen/groente/fruit,vlees,bloem,meel,ei,melk,kruiden,roomboter,suiker,cacao,noten *geen pinda* dat is de basis .....de rest is geen voeding

 

groet jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jolanda
@natuurlijkeu: Wat is er mis met pinda's?

 

zolang ik ze uit de grond trek niks *dooppinda*,maar die in de winkels uit zakje zijn bewerkt vet,zout geen voedingswaarde *wel genoot waarde*

 

Groet Jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als geen troep koopt ...........dus nee tegen E nummers en Nee tegen Supermarkten

Ben je veel goedkoper uit ............ aardappelen/groente/fruit,vlees,bloem,meel,ei,melk,kruiden,roomboter,suiker,cacao,noten *geen pinda* dat is de basis .....de rest is geen voeding

 

groet jolanda

 

Ik ben niet tegen e-nummers. Vind ze persoonlijk het lekkerst van het hele product. Ben trouwens ook niet op dieet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zolang ik ze uit de grond trek niks *dooppinda*,maar die in de winkels uit zakje zijn bewerkt vet,zout geen voedingswaarde *wel genoot waarde*

 

Groet Jolanda

 

Aah op die fiets. Vind doppinda's leuk om te eten, gewoon lekker die dop en het velletje eraf peuteren, lekker een ongezoute pinda.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jolanda
Ik ben niet tegen e-nummers. Vind ze persoonlijk het lekkerst van het hele product. Ben trouwens ook niet op dieet.

 

Ik ben niet op dieet .............ik voed mijn lichaam met voedsel ..........hoe kan je nou toch zeggen vindt E nummer een lekker product ?

hopelijk heb je geen kinderen en hou je alleen je zelf voor de gek

 

Groet Jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet op dieet .............ik voed mijn lichaam met voedsel ..........hoe kan je nou toch zeggen vindt E nummer een lekker product ?

hopelijk heb je geen kinderen en hou je alleen je zelf voor de gek

 

Groet Jolanda

 

Nee sorry, hield alleen jou voor de gek. Excuses. Maar ik let echt niet op e-nummers. Ben er niet bang voor, heb er geen verstand van en maakt me in totaal gewoon niet veel uit. Koken met verse groentes en keurslager vlees is het lekkerst, maar heb er niet altijd tijd en/of zin voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jolanda
Nee sorry, hield alleen jou voor de gek. Excuses. Maar ik let echt niet op e-nummers. Ben er niet bang voor, heb er geen verstand van en maakt me in totaal gewoon niet veel uit. Koken met verse groentes en keurslager vlees is het lekkerst, maar heb er niet altijd tijd en/of zin voor.

 

Varkenshaar in brood ................nee toch :confused:

 

Jawel ...........en eetsmakelijk;)

groet jolanda

Broodverbeteraar

 

Categorieën: Producten, Brood

biobrood Bij het bakken van gangbaar brood wordt altijd broodverbeteraar toegevoegd. Dit is een mengsel bestaande uit: extra gist en gluten, melkpoeder, vetten, suiker, emulgatoren, enzymen en conserveringsmiddelen. Verder zit er een eiwit (cystine) in dat gemaakt is van varkenshaar.

Dit is om het brood sneller te kunnen bakken, het luchtiger en langer mals te kunnen houden, en de geur, kleur en smaak te verbeteren.

 

Aangezien er melkpoeder en suiker in zit, is gangbaar brood dus niet geschikt voor mensen die om wat voor reden dan ook deze producten niet willen, kunnen of mogen gebruiken. Bijvoorbeeld veganisten en mensen met een lactose-intolerantie. Het feit dat er varkenshaar in zit wil zeggen dat al het niet-biologische brood bovendien niet geschikt is voor vegetariërs en mensen die om godsdienstige of andere redenen geen varkensproducten eten. In brood van Turkse en Marokkaanse bakkers zit dit eiwit dan ook niet.

 

Biologische broden uit de natuurvoedingswinkel (met EKO-keurmerk) bevatten geen broodverbeteraar, ze bestaan uit water, gist, meel en zout. Plus soms noten, zaden, andere melen, rozijnen en zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Varkenshaar in brood ................nee toch :confused:

 

Jawel ...........en eetsmakelijk;)

groet jolanda

Broodverbeteraar

 

Categorieën: Producten, Brood

biobrood Bij het bakken van gangbaar brood wordt altijd broodverbeteraar toegevoegd. Dit is een mengsel bestaande uit: extra gist en gluten, melkpoeder, vetten, suiker, emulgatoren, enzymen en conserveringsmiddelen. Verder zit er een eiwit (cystine) in dat gemaakt is van varkenshaar.

Dit is om het brood sneller te kunnen bakken, het luchtiger en langer mals te kunnen houden, en de geur, kleur en smaak te verbeteren.

 

Aangezien er melkpoeder en suiker in zit, is gangbaar brood dus niet geschikt voor mensen die om wat voor reden dan ook deze producten niet willen, kunnen of mogen gebruiken. Bijvoorbeeld veganisten en mensen met een lactose-intolerantie. Het feit dat er varkenshaar in zit wil zeggen dat al het niet-biologische brood bovendien niet geschikt is voor vegetariërs en mensen die om godsdienstige of andere redenen geen varkensproducten eten. In brood van Turkse en Marokkaanse bakkers zit dit eiwit dan ook niet.

 

Biologische broden uit de natuurvoedingswinkel (met EKO-keurmerk) bevatten geen broodverbeteraar, ze bestaan uit water, gist, meel en zout. Plus soms noten, zaden, andere melen, rozijnen en zo.

 

Dus eigenlijk zeg je dat biologisch brood minder snel bakt, minder luchtig is en minder lang mals is te houden. Ende geur kleur en smaak zijn ook slechter... Doe mij dan maar brood met varkenshaar.

Maar goed, we gaan erg offtopic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezond preppen in mijn ogen is van vitaal belang. Survival of the fittest niet aar?

In melkpoeder zitten daarnaast ook veel transvetten. De echte boosdoeners voor hart- en vaatziekten. Geniet er maar zo lekker van als het kan. Wanneer je verlamd raakt door een herseninfarct en niet meer uit je rolstoel kan komen is het te laat. De mens kan veel hebben, de 1 meer als de ander. Het kan jaren duren voordat het mis gaat. Daarom is het niet nodig om te panieken als je een koekje krijgt op de visite maar mijd het wel zoveel mogenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Action:

Rug of sporttas Diverse kleuren/dessin - 3,19 p.s

pro-pack duracell batterijen (10 stuks in plastic houdertje) - 3,29

 

Kijkshop:

Bestron Folie seal-apparaat - 23,99

Krups Folie-seal apparaat F380 - 39,99 (folie ook in aanbieding; Krups Folierollen F385 - 8,49)

Gp AAA batterijen 12065AAAHCCPC2 (herlaadbaar) - 6,29 per 2 batterijen

 

Er zitten nog wel meer leuke aanbiedingen bij de kijkshop, nogal veel om door heen te spitten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezond preppen in mijn ogen is van vitaal belang. Survival of the fittest niet aar?

In melkpoeder zitten daarnaast ook veel transvetten. De echte boosdoeners voor hart- en vaatziekten. Geniet er maar zo lekker van als het kan. Wanneer je verlamd raakt door een herseninfarct en niet meer uit je rolstoel kan komen is het te laat. De mens kan veel hebben, de 1 meer als de ander. Het kan jaren duren voordat het mis gaat. Daarom is het niet nodig om te panieken als je een koekje krijgt op de visite maar mijd het wel zoveel mogenlijk.

 

Survival of the fittest gaat er niet om wie het gezondste is, maar om wie zich het beste aan kan passen. Overigens heeft Keyser ook nog een interesant stukje gepost over voedsel, ik kan het zo snel niet vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Action:

Rug of sporttas Diverse kleuren/dessin - 3,19 p.s

pro-pack duracell batterijen (10 stuks in plastic houdertje) - 3,29

 

Kijkshop:

Bestron Folie seal-apparaat - 23,99

Krups Folie-seal apparaat F380 - 39,99 (folie ook in aanbieding; Krups Folierollen F385 - 8,49)

Gp AAA batterijen 12065AAAHCCPC2 (herlaadbaar) - 6,29 per 2 batterijen

 

Er zitten nog wel meer leuke aanbiedingen bij de kijkshop, nogal veel om door heen te spitten ;)

 

Ik heb zelf die Krups F380, ben er niet kapot van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Action:

Gp AAA batterijen 12065AAAHCCPC2 (herlaadbaar) - 6,29 per 2 batterijen

 

Wat betreft batterijen: kijk ook eens op eBay, zoals met een boel dingen. Volgens een boel candlepowerforums-leden zijn Sanyo Eneloops de beste koop qua oplaadbare batterijen. De charger laadt zowel AA als AAA-batterijen en kost net zoals de batterijen zelf, op eBay, ook geen drol - gratis international shipping. En een pak Energizer lithium batterijen kan ook geen kwaad, lekken ook niet en kan je tien jaar bewaren. Uiteraard ook het goedkoopst op eBay en dus ook veel goedkoper dan de Action volgens mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft batterijen: kijk ook eens op eBay, zoals met een boel dingen. Volgens een boel candlepowerforums-leden zijn Sanyo Eneloops de beste koop qua oplaadbare batterijen. De charger laadt zowel AA als AAA-batterijen en kost net zoals de batterijen zelf, op eBay, ook geen drol - gratis international shipping. En een pak Energizer lithium batterijen kan ook geen kwaad, lekken ook niet en kan je tien jaar bewaren. Uiteraard ook het goedkoopst op eBay en dus ook veel goedkoper dan de Action volgens mij.

 

Ik heb heel veel soorten oplaadbare batterijen gehad, kwaliteits van GP, Philips, etc., en ook goedkope. Op een gegeven moment dacht ik dat het allemaal weinig uitmaakte. Totdat ik Eneloop batterijen kreeg. Daar heb ik er gelijk een lading vervolgens van gekocht, die zijn superieur aan elke andere batterij. Goedkoopst te kopen via http://www.samenkopen.net en zeer aan te raden. De oplader heb ik daar er ook bij gekocht, bevalt uitstakend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de Jumbo:

 

Toiletpapier van het merk Lotus Finesse.

 

Pak met 32 rollen voor 8,50euro.

2de pak gratis!

 

Dus 64 rollen kwaliteit toiletpapier voor 8,50euro. (0,132 cent per rol, verslaat zelfs de lidl dubbel en dwars in prijs en kwaliteit)

 

Ben net wezen inslaan.

 

 

RedPill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...