Ga naar inhoud
GENEGEERD

KARMA: maar liefst twee gratis 'state of the art' LogicFlex headsets


Nonkel Jones

Aanbevolen berichten

Hoe mooi kan het leven zijn! Een goede kennis van me brengt binnenkort de LogicFlex Mk1 als headset in de handel en zoekt mensen die het model kritisch willen bekijken en eventueel van opbouwende kritiek willen voorzien.

 

Om hem te helpen, maar vooral omdat ik dol ben op gratis gadgets, heb ik er een aangevraagd. Tot mijn verbazing kreeg ik er drie geleverd. Zijn verzoek is nog twee mensen te vinden die de headset willen testen. En dan denk je als hardcore preppert.nl-fan al snel aan KARMA. Zelf ben ik al razendenthousiast over deze revolutionaire headset, vooral ook door de enorme gebruikersvriendelijkheid en de brede inzetbaarheid. Het grootste voordeel is natuurlijk het feit dat je beide handen vrij hebt tijdens je telefoon- of portofoongesprek, bijkomend voordeel is dat de politie geen bekeuring kan uitdelen als je in de auto belt.

 

De twee die ik over heb gooi ik dus in de KARMA. Twee users kunnen de headset gratis ontvangen. Er wordt wel van ze verwacht dat ze een kort testberichtje schrijven en na afloop mogen ze hem volledig kosteloos houden.

Om de verloting eerlijk te laten verlopen vraag ik degene die belangstelling heeft een nummer tussen de 0 en de 99 te kiezen. Op zaterdag 10 augustus om 18.00 uur maak ik een fotootje van de kilometerstand van mijn auto. De twee users die een getal hebben dat het dichtst bij de twee laatste cijfers van het klokje zitten winnen en krijgen de LogicFlex gratis toegestuurd. Bang voor je OPSEC hoef je niet te zijn: na verstrekking van naam en adres wordt het pakketje opgestuurd en worden de gegevens vernietigd en niemand wordt ervan op de hoogte gesteld. Het enige dat ik vraag is heel in het kort je ervaring met de Logic Flex hier op het forum met ons te delen.

 

 

De LogicFlex Mk1 headset in het kort:

 

- Zorgt ervoor dat je met vrijwel iedere GSM en portofoon handsfree kunt communiceren Uitgevoerd in duurzaam materiaal

- Super lichtgewicht en daardoor geschikt om de hele dag te dragen

- One size fits all

- Stootvast

- Ook geschikt voor brildragers

- Luxe uitstraling. De zakelijke en professionele look van deze headset maakt hem ook ideaal

om te gebruiken bij de receptie of moderne kantooromgevingen.

- Eenvoudig aan te sluiten. Geen handleiding nodig, aansluiten en direct gebruiken

- Tijdloos model gebaseerd op moderne technologie

- Spatwaterdicht, een gesprek voeren in een regenbui is geen probleem

 

Uit eigen ervaring kan ik nu al vertellen dat de LogicFlex ook toepasbaar is bij de meeste draagbare (wereld)radio’s! Volgens mij is de LogicFlex zelfs geschikt voor vaste telefonie met draadloze toestellen die gebruik maken van DECT-technologie, maar dat moet ik nog uitzoeken.

 

Foto’s volgen tijdens of direct na het weekend, ik heb mijn camera uitgeleend.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@Nonkel Jones geen flauw idee hoe ze eruit zien want ik ken ze niet en kan er eigenlijk niets over vinden (zal wel aan mij liggen :rolleyes: (ben momenteel een beetje hersenloos )

maar vind het wel een leuk gebaar van u ! dus graag een paar plaatjes ik ben erg benieuwd en als ik dan toch een nummertje mag noemen

doe maar nr : 6

gr will

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens kan de LogicFlex per brievenbuspost worden verstuurd, vandaar dat Belgische Users ook welkom zijn aan de verloting mee te doen. De verzendkosten vallen reuze mee.

 

Karma's kosten toch niets voor de winnaar?! @Partizan zou zich in z'n graf omdraaien! http://preppers.nl/forum/threads/2338-Preppers-karma?highlight=karma

 

Oh ja, ik wil graag meedoen voor nummer 34, doorsturen naar @carismo aub.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...