Ga naar inhoud
GENEGEERD

Poll: stack topic?

Floesh
 Share

Stack topic waar je je nieuwe aanwinsten kan posten?  

13 leden hebben gestemd

1. 1. Stack topic waar je je nieuwe aanwinsten kan posten?

• Ja
      9
    • Nee
      4

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ja, soms zou ik graag willen weten wat de kwaliteit is van iets wat in de winkel ligt of in een webshop te koop is. Daar hoeft niet persé een heel topic voor worden aangemaakt.

Link naar reactie

Ja, soms zou ik graag willen weten wat de kwaliteit is van iets wat in de winkel ligt of in een webshop te koop is. Daar hoeft niet persé een heel topic voor worden aangemaakt.

Hoi IsaBo bedankt voor je reactie.

Wat bedoel je precies met de kwaliteit, bedoel je de courantheid/verzamelwaarde van een bepaalde munt?

Mijn bedoeling met deze topic is dat we met elkaar kunnen delen wanneer we een nieuwe aanschaf hebben gedaan en goede deals vermelden als tip.

Bijvoorbeeld; ik kocht deze week een 1kg zilver Lunar Dragon voor slechts €600 wat nergens anders zo goedkoop te krijgen was.

Persoonlijk vind ik het ook wel leuk om te zien wat anderen kopen, ik richt me voornamelijk op munten van Perth Mint omdat ik de kwaliteit en niveau van details mooi vind.

Link naar reactie

Ah, maar ik als leek weet niet eens wat Lunar Dragon zilver is. Is het herkenbaar voor een gewoon persoon? Wat krijg ik ervoor aan voedsel terug? Of wel wat is de courantheid in een shtf?

Link naar reactie

Ah, maar ik als leek weet niet eens wat Lunar Dragon zilver is. Is het herkenbaar voor een gewoon persoon? Wat krijg ik ervoor aan voedsel terug? Of wel wat is de courantheid in een shtf?

Nee, die zijn niet herkenbaar voor de gemiddelde persoon. Als je enkel goud of zilver wil bezitten voor in een shtf situatie dan kun je het beste zo dicht mogelijk op de spotprijs kopen.

Hier zijn wat sites waar je de prijzen van bijvoorbeeld maple leafs goed kunt vergelijken:

http://goudzilverprijs.nl/prijsvergelijk/

http://goudvergelijken.nl/

http://www.gold.de/

Als je nog vragen hebt stel ze gerust.

Link naar reactie

De collectie goud/zilver/platina/palladium/rhodium/unobtanium/etc is niet belangrijk. (verschilt per persoon wat men wil en kan investeren)

Wellicht wel de verdeling per metaal c.q. de coupures.

Numismatiek is niet spannend omdat als het echt mis gaat die numismatiek een fractie wordt van de prijs.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...