Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Log in om dit te volgen  
Gast Adriana

Een lid van de Rothschild familie als klokkeluider??

Recommended Posts

Gast Adriana

http://www.rationalskepticism.org/general-debunking/erin-green-hicks-erin-rothschild-t39960.html

Op project Camelot vond ik een interview.Of dat betrouwbaar is ,weet ik niet.

Bij googelen op de naam Erin rothschild kwam ik bovenstaande link tegen.

Is deze vrouw te debunken?te ontmaskeren?

Ik heb het hele interview bekeken en heb er echt vragen over.

Vandaar dat ik het plaats.

Ze spreekt over haar grootvader dokter Mengele,over de praktijken die ze in haar jeugd meemaakte, mishandelingen,

Over aliens ,over het pentagon, enz.Veel is ongelofelijk en daarom zoek ik net als anderen de waarheid achter deze dame.

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik adviseer je de tekst die erbij staat eens goed te lezen. Dan kom je misschien net als ik tot de conclusie dat deze vrouw waarschijnlijk 1 groot BS verhaal is en heeft.

Klokkeluider zou ik haar niet noemen, mogelijk fantast, maar daar stopt het. Mijn mening dus.:)

Deze post delen

Om te voorkomen dat het forum een groot knip en plakbord wordt waar iedereen zijn 'zooi' dumpt graag ff je post aanpassen. Graag een korte samenvatting/introductie in het onderwerp en een link naar je visie of preppen wordt zeer gewaardeerd :). Nodigd tevens andere forumleden ook uit om hun tijd te steken in het lezen/commentaar geven van/op je gedeelde link :).

Deze post delen

Gast Adriana

Nou zoeken hoeft niet, ik weet waar ik het vond.Op project Camelot.Of dat betrouwbaar is ,weet ik niet.

Bij googelen op de naam Erin rothschild kwam ik bovenstaande link tegen.

Is deze vrouw te debunken?te ontmaskeren?

Ik heb het hele interview bekeken en heb er echt vragen over.

Vandaar dat ik het plaats.

Ze spreekt over haar grootvader dokter Mengele,over de praktijken die ze in haar jeugd meemaakte, mishandelingen,

Over aliens ,over het pentagon, enz.Veel is ongelofelijk en daarom zoek ik net als anderen de waarheid achter deze dame.

Deze post delen

Gast gebruikersnaam

@Adriana, het valt me op dat jij (tov mij althans) wel heel aparte redenen hebt om preppers.nl te bezoeken, planeet X, Niburu, nu vermeld je aliens en het pentagon.

Is er ook iets "meer tastbaar" waarom jij lid bent geworden van dit forum? Je "werkgebieden" liggen namelijk nogal uit elkaar vind ik. Ik zit hier omdat ik (oa) geen vertrouwen meer heb in het monetaire systeem. Wat is jouw basisreden om hier te zijn?

Ik bedoel er niets vervelends mee, ik zou me willen verplaatsen in jouw "angsten" want dan kan ik wellicht je vragen beter begrijpen.

Deze post delen

Gast Adriana

Wat mij bezig houdt is die planeet Nibiru.In het interview komt ook dit onderwerp ter sprake en wordt niet ontkent te bestaan.

Al surfend kom ik op sites met allerlei stukjes van een puzzel.

Ik heb dit geplaatst onder de rubriek complotten.

Ik geloof dat ik niet op mijn plek hier zit met het plaatsen van mijn berichten.Ik denk dat deze site bezig is met preppen en niet met wat er dan zou kunnen plaats vinden?

Ik ben uitgenodigd door een lid om mee te gaan met sc.Daarom werd ik lid om eens te kijken hoe en wat.Waar gaan we heen, enz.

Toen zag ik alle rubrieken en laat ik daar nou ook in geinteresseerd zijn.

Ik hou me wel op de vlakte verder,voel me niet serieus genomen.

Ik heb het niet over aliens, in het interview wordt daar over gesproken.

Maar oke, ik zet mijn zoektocht naar de waarheid wel alleen verder.

Verder no hard feelings.

Deze post delen

Wat mij bezig houdt is die planeet Nibiru.In het interview komt ook dit onderwerp ter sprake en wordt niet ontkent te bestaan.

Ik geloof dat ik niet op mijn plek hier zit met het plaatsen van mijn berichten.Ik denk dat deze site bezig is met preppen en niet met wat er dan zou kunnen plaats vinden?

Ik ben uitgenodigd door een lid om mee te gaan met sc.Daarom werd ik lid om eens te kijken hoe en wat.Waar gaan we heen, enz.

Verder no hard feelings.

Hai Adriana,

Er is een simpele link met preppen, namelijk je angst voor het onzekere dat er wat gaat gebeuren.

De een prept voor de economische situatie, de ander voor een komeet. Aangezien kometen wel

echt zijn, en Nibiru een echte of denkbeeldige planeet is die mogelijk op een toekomstige botskoers

richting aarde ligt, is je aanwezigheid gerechtvaardigd hier, ik zie mensen voor minder redenen hier,

dus gewoon jezelf blijven. Mod heeft gelijk, zomaar uitroepen doen nodigt niet uit tot lezen en draagt bij

tot vervuiling.

Het onderwerp Nibiru is helaas een hele grote, en de aanverwante aliens en UFO's etc die er onderdeel van uitmaken,

daar kan je boekdelen mee vullen. Misschien is het handig als je er iets uit licht wat voor jou de angst oplevert.

Ben je bang niet meer te kunnen eten, zoek je het veiligste punt in Nederland?? Daar kunnen we je bij helpen..

Om het prepgedeelte in te leiden. Volgens sommigen is Nibiru een onbekende planeet met grote cirkelbaan

die eens in de zoveel duizenden?? jaar ons zonnestelsel aandoet. De legende zou bestaan dat op deze planeet

een ras zou leven waar wij van af zouden stammen. En dat alle godsdiensten die mythische wezens beschrijven,

waar het Nibiru verhaal ook weer een link mee heeft op feiten gebaseerd zijn.

De mythische stad Atlantis zou er ook een connectie mee hebben.

En zo gaat het maar door..

Al met al ben je dus bang voor een botsing, laten we het een komeet noemen. Dit is realistisch.

Helaas, als de komeet maar groot genoeg is kan je wel bang zijn maar heeft preppen geen zin,

als het een life extinction level event komeet is dan is alles dood op aarde. Is het kleiner zoals degene die in Rusland

recent neerkwam kan je net als bij een atoombom op de direkte plaats ook niks uitrichten en ben je dood.

In dit geval is het dus geluk hebben dat hij niet op je hoofd neerkomt. Voor de rest als het buiten de danger zone ligt,

kan je wel voorbereiden door te denken aan gasmaskers voor de roet en deeltjes. Het inslaan van proviand etc..

Genoeg info op deze site te vinden.

Succes! Samurai!

Deze post delen

de familie relatie tussen mengele en rothchild is zo dom. het is zo iets als dr martin luther king is het half boertje van adolf hitler.joodse kinderen van mengele ,mesjochem gewoon

mrsjones om de hoek van de douane gebouw.

Deze post delen

Verder no hard feelings.

Je bent hier zeker op je plaats met het plaatsen van jouw berichten. De sectie complotten is ook het ideale platform om deze onderwerpen aan te snijden.

En zo hoef jij niet alleen op zoek te gaan naar de waarheid. Laat je zeker ook niet ontmoedigen als je idee eens botst met iemand anders zijn idee.

Je moet die botsing in zijn context plaatsen, mssch heeft die andere persoon wel een goede reden om er helemaal anders over te denken.

Mssch kan die reden voor jou ook een reden zijn om anders te gaan denken over iets.

Het kan zeker een interessante bijdrage zijn eens een ander zijn interpretatie te horen. Of je er iets mee doet dat kies je gewoon zelf.

Ik geef je nog mee hoe ik over die Rothschild lady denk en hoe ik over de Nibiru apocalypse denk.

Nibiru, komt al duizenden jaren voor, het betekent oversteek of overgang, het is ook een astronomische term, het komt ook voor in de Babylonische mythologie.

Ik heb me een tijdje geleden eens ingelezen over Nibiru als mogelijk gevaar, en kwam toen al snel tot de conclusie dat het om niet meer dan een verhaal gaat.

De oorsprong van het verhaal is op zijn minst interessant te noemen.

Ik las op wikipedia dat Nancy Lieder, oprichtser van de website ZetaTalk, in 1995 al, als eerste met het idee kwam.

Zij gelooft dat zij is uitverkoren om ons te verwittigen voor deze catastrofe.

Ze beweert dat ze haar informatie krijgt via een implantaat waarmee ze met aliens communiceert uit het Zeta Reticuli sterrenstelsel.

Klinkt me net iets te onwaarschijnlijk om het ook maar iets serieus te nemen.

Het verhaal op zich is wel leuk, er is ook een goeie film over, Prometheus hier de

Het intervieuw met de Rothschild lady, die geloof ik ook niet. Ik vertel je waarom.

Ik heb de inleiding gezien. Daar verklaarde ze dat ze een Rothschild familie lid was in een andere dimensie.

Een andere dimensie dan de onze waar zij wel Rothschild is, hier is ze het niet,

maar ze staat blijkbaar in contact dan met haarzelf in die andere dimensie om zo informatie door te geven.

Klinkt me ook te onwaarschijnlijk om iets van waarheid te kunnen bevatten.

Deze post delen

Gast Adriana

Hee Mike, bedankt voor je reactie, beurt me wat op.

Op scepsis gaat het nog veel verder terug dan Nancy lieder.Daar wordt het helemaal ontkracht.

Maar het zaadje is bij me gepland,al heel lang trouwens.Gek word ik van die profecies, Bijbelverhalen en youtube filmpjes.

Ze lijken zo echt en alsof er een puzzel in elkaar valt.

Misschien ben ik wat naiief en goedgelovig.

Beter om me niet te veel hier mee bezig te houden en gewoon mn werk te doen en te leven.

Thanks

Deze post delen

Gek word ik van die profecies, Bijbelverhalen en youtube filmpjes.

Ze lijken zo echt en alsof er een puzzel in elkaar valt.

Misschien ben ik wat naiief en goedgelovig.

Beter om me niet te veel hier mee bezig te houden en gewoon mn werk te doen en te leven.

Hoo, niet je hoofd in het zand steken! Tijd om met je nieuwe preppers-bril naar die "profecies, Bijbelverhalen en youtube filmpjes" te kijken. Maw: hoe kun je jezelf voorbereiden op dat soort dingen. Als je jezelf daarin gaat verdiepen, zul je zien dat het niet veel uitmaakt waarvoor iemand prept want 'voorbereid zijn op het ergste' is gewoon heel logisch en heel normaal in een groot deel v/d wereld.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...