Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Log in om dit te volgen  
Cyberbeer

Vakantiegeld uitgeven of niet?

Recommended Posts

Het is weer mei! De maand waarin het banksaldo van veel Nederlanders hoogtij viert. Werknemers ontvangen in deze maand vakantiegeld. Veel mensen kijken al ver van tevoren uit naar hun vakantiegeld en staren al maanden verlekkerd naar het gereserveerde bedrag op hun loonstrook.

Heb jij al bedacht waar je je vakantiegeld dit jaar aan wilt besteden? Zet jij het opzij voor de nieuwe wasmachine, of gaat het toch op aan vakantie?

Waar gaat het vakantiegeld naartoe?

Uit een recent onderzoek van het Nibud (Nationaal Instituut voor Budgetvoorlichting) komt naar voren dat ruim een kwart van de Nederlanders het geld spaart of vast zet voor tijden wanneer het economisch minder gaat. De rest gebruikt het geld voor grote aankopen of om schulden af te lossen. Meer dan de helft van de mensen die vakantiegeld ontvangen dit besteden aan waar het voor bedoeld is: vakantie. Reizen blijft dus de populairste bestemming voor het vakantiegeld. De crisis is voor het vakantiegedrag van de mensen dus geen reden om niet weg te gaan.

http://www.nubijlage.nl/optimaal-genieten-van-je-vakantiegeld/2810495/vakantiegeld-slim-besteed.html

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

"Vakantiegeld uitgeven of niet?"

Met die besparingen, euh, sorry, belastingverhoging die er aan zit te komen heb je geen andere mogelijkheid...

Deze post delen

ik koop er preps voor.

zo ook van mijn teruggave.

je kunt alles op je bank zetten en oppotten maar al dat geld kan als sneeuw voor de zon verdwijnen.

dan zet ik het liever om in spullen. heb nog wel wat wensen dus het is absoluut welkom:)

Deze post delen

Ben het helemaal met Dutchprepper eens.

Ga er weer prepspullen van aankopen, maar ook een deel opzij zetten voor vakantie.

Daar is het tenslotte voor bedoeld, en ga dat dan ook snel gebruiken.

In mijn ogen is het bijna zinloos om geld op de bank te hebben, straks is het ineens allemaal weg.. :o

Deze post delen

vakantie geld word hier mooi contant uitbetaald en word ook direkt een bestelauto van gehaald.

Deze post delen

bij mij gaat het vakantie geld naar de afbetaling van de auto

niet geleend bij de bank maar bij familie

mischien nog iets over voor een weekendje weg

Deze post delen

vrouw is ruim 30 weken zwanger.

de kleine is meer dan welkom. Maar preppen voor een spruit heeft mijn meeste plannen doen wijzigen. Die wijzigingen worden mede door vakantie geld gerealiseerd

Deze post delen

Onder het mom van raak geschoten en nog mis? ;)

Mijn vakantiegeld gaat denk ik deels naar een nieuwe laptop en andere deel gaat naar inkoop van mylar bags en waterfilter. Water is echt iets waar ik nog tekort op schiet.

Deze post delen

Preps en wat cash voorraad, je weet immers niet wanneer de bankrun hier begint en beter heb je een voorsprong ;-)

Deze post delen

Gast Sandokan

geld is geïnvesteerd in prepspullen en voorraden

is onverstandig om het op de bank te laten

kan zo maar volgende week niets meer waard zijn...

Sandokan

Deze post delen

Ik ontving vandaag een aanslagbiljet waterschapsbelastingen ... daáááág vakantiegeld :(

zo kwam ik dus ook thuis.:(

het zijn echt boeven.

ik betaal per jaar 4 keer meer belastinggeld aan water dan dat ik aan water verbruik.

hoe bedoel je diefstal??

eerst ben je verplicht vakantiegeld op te bouwen , en vervolgens stelen ze de helft ervan. het restant mag je houden maar dan is er wel weer een andere instelling die het van je wil inpikken.

belasting dit belasting dat belasting zus belasting zo en alle verzekeringen gaan ook omhoog.

er komt vanzelf een dag dat we het geen van allen meer op kunnen brengen. dat zal onze shtf gaan worden vrees ik.

het belastinggeld gaat daarentegen op aan de meest waanzinnige dingen, nieuwe onbetrouwbare veel te dure straaljagers,politiemissies,kunst en cultuurpotjes,ambtenaren,griekenland en brussel etc etc.

maar das nog niet genoeg hoor?? volgend jaar komen pas de echte bezuinigingen, alles gaat naar de klote, precies zoals ze het geplanned hadden.

de ene na de andere als ratten verlaten ze het zinkende schip om tijd te besteden aan zijn gezin en nog lekker even te cashen.(met wachtgeld vergoeding a 6000 euro per maand).

ik hou ook nog maar relatief peanuts over van mijn teruggave en vakantiegeld. gelukkig had ik al flink geprept maar dit slaat echt alles dit jaar.:eek:

nou ja brave burger die ik ben zal ik het maar weer ophoesten.:o:rolleyes:

Deze post delen

zouden is een protest moeten starten.. als duizenden mensen nou is stoppen met belasting betallen.. dan gaan ze het voelen in hun zakken

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...