Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Log in om dit te volgen  
blaster

Zet je alu hoedjes maar af, het gaat binnenkort echt los

Recommended Posts

Henry Kissinger: "Als je de oorlogstrommels nu niet hoort ben je doof!"

Henry Kissinger

Klik op de foto voor een

vermelding van de copyrights

Taal: Taal

Views: 3071

Ingevoerd: 11-07-2013

Geplaatst door: Redactie Earth Matters

Bron: Global Research

Gekoppelde categorieen

Humor

(Global Research, door Alfred Heinz, | Vertaald door ‘t Vertalerscollectief van Wij Worden Wakker en Marcel Messing) Een opmerkelijke bekentenis van Henry Kissinger, de voormalige minister van Buitenlandse Zaken ten tijde van president Nixon, maakt duidelijk wat er op dit moment gebeurt in de wereld en in het bijzonder in het Midden Oosten.

Vanuit zijn luxueuze appartement in Manhattan heeft de staatsman, die binnenkort 89 jaar zal worden, onlangs gesproken over de mondiale geopolitiek en economie.

“De Verenigde Staten heeft China en Rusland onder controle. De laatste nagel aan de doodskist zal Iran zijn, dat natuurlijk het voornaamste doelwit van Israël is. We hebben het China toegestaan dat het militair kon groeien en we hebben Rusland van het Sovjet tijdperk laten herstellen, om hen een vals gevoel van bravoure te geven. Dit zal zorgen voor hun snelle ondergang. We zijn net als die scherpschutter die de ander het geweer laat oppakken en zodra de ander iets probeert zullen wij raak schieten. De komende oorlog zal zo hevig zijn, dat er slechts één supermacht kan winnen en die supermacht zullen wij zijn, de Verenigde Staten. Dat is de reden waarom de EU zo haastig probeert om een superstaat te vormen, ze weten wat er gaat komen en om te overleven, zal Europa ook één staat moeten worden. Hun gevoel van urgentie vertelt mij dat ze weten hoe laat het is. O, wat heb ik gedroomd van dit heerlijke moment."

"Controleer de olie en je controleert de naties; controleer het voedsel en je controleert de mensen."

Kissinger voegt toe: "Als gewone sterveling kan je jezelf op oorlog voorbereiden door te verhuizen naar het platteland en een boerderijtje te beginnen. Maar je zult ook wapens moeten meenemen, want horden van hongerige mensen zullen je komen belagen. De elite zal hun veilige havens en speciaal gebouwde opvangcentra opzoeken, maar ook zij moeten oppassen. Net als bij de gewone burgers kunnen hun schuilplaatsen een mikpunt worden."

Na een pauze van een paar minuten waarin hij zijn gedachten ordent gaat Kissinger verder:

“We hebben het leger duidelijk gemaakt, dat we voor de grondstoffen zeven landen in het Midden Oosten zouden moeten innemen. We hebben het leger duidelijk gemaakt, dat we nu bijna klaar zijn daarmee. De meeste mensen weten hoe ik over het leger denk, maar ik moet zeggen dat ze deze keer hun orders gehoorzaam hebben uitgevoerd. Nu alleen Iran nog. Hoe lang zullen China en Rusland toekijken terwijl Amerika het Midden Oosten leegruimt? De Russische beer en Chinese sikkel zullen wakker worden uit hun winterslaap en dat is het moment waarop Israël uit alle macht zal moeten vechten en zoveel mogelijk Arabieren moet doden. Als alles goed gaat, zal hopelijk de helft van het Midden Oosten door Israël worden ingenomen. Onze jongeren zijn de laatste tien jaar goed opgeleid door computerspelletjes a la ‘Call of Duty’ en ‘Modern Warfare’. Onze jongeren zijn geprogrammeerd om goede soldaten te worden, kanonnenvlees, en wanneer we hen vertellen dat ze de straat op moeten gaan om te vechten tegen die gekke Chinezen en Russen zullen ze hun orders gehoorzaam uitvoeren. Uit de as zullen wij een nieuwe samenleving opbouwen. Er is dan nog slechts een supermacht en dat zal de wereldwijde regering zijn die wint. Vergeet niet, de Verenigde Staten heeft de beste wapens, we hebben spullen die geen andere naties hebben en wij zullen de wereld laten kennismaken met die spullen als de tijd rijp is."

Einde van het interview. Onze reporter wordt door de assistent van Kissinger de kamer uitgestuurd.

Door Alfred Heinz, Global Research, 15 februari 2013

Bron: http://www.globalresearch.ca

Copyright © 2013 Global Research

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Klinkt als een redelijk bekend plaatje, vanuit bepaalde optiek. Of het echter een interview is met Kissinger betwijfel ik, die zal dit soort dingen echt niet uit de school klappen.

Overigens al vanuit februari dit jaar, dus wat dat betreft dan wel weer treffend gezien de ontwikkelingen in het MO.

Deze post delen

Ach, en ook al zou het een echt interview met Kissinger zijn; wie neemt die fossielen serieus? Van Agt, Wiegel en Lubbers roepen ook nog wel eens wat ...

Deze post delen

Een paar mogelijkheden;

-Kissinger is dement

-Kissinger wil een discussie los maken

-het is een fake intervieuw

Optie een en drie lijken me het meest waarschijnlijke.

Deze post delen

@blaster ik heb nog nooit een alu hoedje op gehad. :D maar wat wil je er nu mee zeggen? Jetz geht loss? Ooohh.....wacht het is de zoveelste voorspelling van iemand die het "weet".

Nog goede ideeen die we nu nog kunnen uitvoeren? Of was het maar een loze post? :D

Deze post delen

Onze jongeren zijn de laatste tien jaar goed opgeleid door computerspelletjes a la ‘Call of Duty’ en ‘Modern Warfare’.

Klopt, maar laat ik er dan aan toevoegen dat die jongeren per direct uitgeschakeld zijn tijdens wat airsoft gevechten en teams bestaand uit pro's telken male de overwinnaars zijn. Ik denk niet dat russen en chinezen zich op een oorlog voorbereiden dmv playstation spellekes. Ge moet ni vragen wat er gebeurt met echte kogels ... Ofwel stoppen ze zich weg van grote schrik ofwel gaat het licht uit met en pakske in hun broek.

Onze jongeren zijn geprogrammeerd om goede soldaten te worden, kanonnenvlees, en wanneer we hen vertellen dat ze de straat op moeten gaan om te vechten tegen die gekke Chinezen en Russen zullen ze hun orders gehoorzaam uitvoeren.

Inderdaad, kanonnenvlees en daar ligt uw leger dat de wereld verovert zo dood als een platgetrapte pier meneer Kissinger.

Deze post delen

Haha.

De EU is alleen een tool om de crash van de dollar langer uit te kunnen stellen met zo'n vrijhandelsverdrag.

Deze post delen

“De Verenigde Staten heeft China en Rusland onder controle.

Sorry, maar alleen hierom al moest ik zo hard lachen dat het me moeite kostte om de rest te lezen!

Wat een LULKOEK!

Deze post delen

Sorry, maar alleen hierom al moest ik zo hard lachen dat het me moeite kostte om de rest te lezen!

Wat een LULKOEK!

shit, china heeft een doodsgreep op de edele delen van de VS. De VS voelt de druk zodanig inmiddels dat de regering beter bekent staan als de sopranen.

quote wikipedia:

"De Verenigde Staten hebben de grootste absolute staatsschuld ter wereld. Op 2 juni 2011 hadden de Verenigde Staten een staatsschuld van $14.345 miljard[1] (€ 9.809 miljard[3]). "

"De Verenigde Staten vullen het begrotingstekort door de staatsschuld te verhogen, China en andere nieuwe economieën kopen opvallend veel van die staatsobligaties."

Deze post delen

Intervieuw is inderdaad fake en komt van een engelse satirische site

http://www.black-iris.com/2012/01/19/jordans-alghad-newspaper-prints-fake-interview-with-henry-kissinger/

Helaas wil dit niet zeggen dat het binnenkort niet flink uit de hand kan lopen.

Ik vond een goed artikel hierover op een amerikaanse preppersite.

http://www.alt-market.com/articles/1535-the-terrible-future-of-the-syrian-war

Bloedlink wat daar aan de gang is.

Deze post delen

Hey blaster,

Dat dit interview fake is wil nog niet zeggen dat het meteen allemaal bullshit is.

Pas op met alternative media want het meeste wordt gewoon betaald door vadertje staat.

Je krijgt een handvol knikkers waarheid in je gezicht maar ook een handvol desinformatie en zoek dan maar uit wat waar is of niet.

Veel onthullingingen zul je tegenkomen in de alternative media en vaak gebracht door mensen die echt niet serieus te nemen zijn.

Het resultaat werkt altijd erg goed.. Als die het zegt of als het fake is dan kunnen we weer opgelucht adem halen want het is gewoon niet waar.

Helaas blijkt uit mijn zoektocht naar de "waarheid" dat veel toch waar is.

Dit is begonnen met mijn kennismaking van het boek Der bedrohte Frieden van Carl Friedrich von Weisacker die in 1979 door Willy Brandt is voorgedragen als bondskanselier van Duitsland, maar die functie heeft hij geweigerd. Zoals ook Kennedy en ook Rooseveld toch publiekelijk een aantal opmerkelijke uitspraken hebben gedaan, zo denk ik dat von Weisacker ons iets probeerde te vertellen en dat hem dit toegelaten is omdat slechts een enkeling dit serieus zal nemen.

Met mijn mavo- duits is het nog redelijk te volgen maar op google zal er genoeg over te vinden zijn.

Volgens mij had hij weinig trek in het uit voeren van de agenda en vond hij dat hij er toch iets over moest onthullen

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...