Ga naar inhoud
GENEGEERD

Voor de nodige afwisseling


gevak

Aanbevolen berichten

Heb gisteren een soda club aangeschaft als het water je neus uitkomt en je effe wat anders wil.

Apparaat werkt op koolzuur patronen geen stroom nodig alleen water en siroop.

Uit een flesje siroop komt 12 liter frisdrank er zijn verschillende smaken.

Te bekijken op soda stream be/nl/de.

Maar zou even goed rondkijken kan zomaar100 euro schelen per winkel.

Ik zelf heb hem bij de plaatselijke electro gekocht was in de soldes van 74,95 voor 49,95.

 

 

 

gevak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Mooi alternatief.

Ikzelf ben nu na ongeveer 40 jaar nog niet uitgekeken op water maar goed afwisseling is zeker goed en af en toe een boost voor het moraal kan ook geen kwaad!

Ikzelf heb gevriesdroogde oploskoffie, voor zover ik weet eigenlijk onbeperkthoudbaar al zal de smaak wel langzaam minder worden.

Daarnaast heb ik gewoon veel thee zakjes, ook die zijn onbeperkt houdbaar zolang ze droog en koel liggen, nou ja onbeperkt weet ik niet maar voordat die periode zou aanbreken zijn ze echt wel op of geruild... (thee kost nu eigenlijk geen drol).

Zit er nu over te denken om wat poeders op te slaan als energieboost, maar de druivensuiker die ik heb is volgens mij eigenlijk hetzelfde?

 

Prik doet mij eigenlijk niks, maar nogmaal afwisseling kan geen kwaad en wat luxe af en toe ook niet!

 

Prep ze,

K a n s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi alternatief.

Ikzelf ben nu na ongeveer 40 jaar nog niet uitgekeken op water maar goed afwisseling is zeker goed en af en toe een boost voor het moraal kan ook geen kwaad!

Ikzelf heb gevriesdroogde oploskoffie, voor zover ik weet eigenlijk onbeperkthoudbaar al zal de smaak wel langzaam minder worden.

Daarnaast heb ik gewoon veel thee zakjes, ook die zijn onbeperkt houdbaar zolang ze droog en koel liggen, nou ja onbeperkt weet ik niet maar voordat die periode zou aanbreken zijn ze echt wel op of geruild... (thee kost nu eigenlijk geen drol).

Zit er nu over te denken om wat poeders op te slaan als energieboost, maar de druivensuiker die ik heb is volgens mij eigenlijk hetzelfde?

 

Prik doet mij eigenlijk niks, maar nogmaal afwisseling kan geen kwaad en wat luxe af en toe ook niet!

 

Prep ze,

K a n s

Dat bedoel ik ook als je lange tijd op het zelfde heb geteerd dan doet verandering van spijs [op]leven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet zo overtuigd van die apparaten, heel veel goedkoper dan gewone frisdrank is het niet en (volgens mij) heeft dat ding stroom nodig. Dat spul is wel lang houdbaar lijkt me, dus wellicht (als je veel inslaat) kun je frisdrank verkopen na SHTF ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet zo overtuigd van die apparaten, heel veel goedkoper dan gewone frisdrank is het niet en (volgens mij) heeft dat ding stroom nodig. Dat spul is wel lang houdbaar lijkt me, dus wellicht (als je veel inslaat) kun je frisdrank verkopen na SHTF ;)

 

Apparaat heeft geen stroom nodig.

De siroop is lang houdbaar en uit 1 flesje komt 12 liter fris a 5euro.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Koop een liter goede whisky van een paar tientjes, voeg een lepeltje water toe per vinger en voila, heerlijke frisdrank

 

Ben ik helemaal met je eens maar dat is meer voor s'avonds bij het kampvuur.

Want alcohol onttrekt vocht uit het lichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...