Ga naar inhoud
GENEGEERD

BOV voor the Communicator


prepper053

Aanbevolen berichten

Jah mensen, ik heb een BOV gevonden voor onze gewaardeerde @Communicator.

 

http://link.marktplaats.nl/696148603

 

Enkele foto's:

 

[ATTACH=CONFIG]4382[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]4383[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]4384[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]4385[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]4386[/ATTACH]

 

Wat vinden jullie ervan? Hiermee kan hij tijden de SHTF toch blijven zenden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Meer dan 3500 KG?

Nee!!!

 

RDW zegt:

Massa rijklaar 3260 kg

 

 

 

Dus met B te rijden.

Dus toeslaan, ergens stallen en alle zut er in en er uit naar noodzaak en believen.

Daarna als oldtimer ofzo beperkt o pde weg naar meetings en bij SHTF enzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

foei KS!!! deze is voor communicator

ik heb gisteren geld van de belastingdienst -oeps- belastingboeven teruggekregen....daar kan ik een nieuwe BMW voor kopen....echter had ik op mijn huis verkoop ingeleverd dus tsja....maar misschien kan ik nog wel ergens 3250 vandaan peuteren. Ik denk echter dat mevrouw Suze zich af gaat vragen wat ik met zowel een LaRo Defender en een YA 126 moet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha,een geyle Daf YA126 oftewel "bakkerskar",goed te rijden met B rijbewijs,wel lomp,echter wel een op drie a een op vier en dat op benzine.

Gas inbouw is geen probleem,zwakke punten;remmen,m.n.de remcylinders,als ik het goed herinner.

Prijs lijkt me OK alleen wel opvallend dat er geen APK op zit.

Leuke bak voor iemand die er niet te ver mee op pad wil en zelf goed kan sleutelen ,nog steeds vrij goed onderdelen voor te krijgen(als je in het circuit zit)

Een echt liefhebbers object.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gisteren geld van de belastingdienst -oeps- belastingboeven teruggekregen....daar kan ik een nieuwe BMW voor kopen....echter had ik op mijn huis verkoop ingeleverd dus tsja....maar misschien kan ik nog wel ergens 3250 vandaan peuteren. Ik denk echter dat mevrouw Suze zich af gaat vragen wat ik met zowel een LaRo Defender en een YA 126 moet....

 

ehm, zeg dat het haar nieuwe boodschappen wagen is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vriend van mij heeft er zo 2 staan wel met een zeil laad bak . Het grootse nadeel is het verbruik hij zuigt zo 30 liter op 100 km benzine en diesels zijn er niet in gemaakt . Wel lastig in te voeren in belgië . Zegt die vriend van mij .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...