Ga naar inhoud
GENEGEERD

Eindelijk, over een tijdje ga ik verhuizen naar een andere woning


Gast ancestral-viking

Aanbevolen berichten

Gast ancestral-viking

een rijtjes huis met tuin een kelder voor en achtertuin en een zolder :)

 

in de tuin wil ik zelf groentes gaan kweken (tegen die tijd als er mensen zijn die advies en hulp willen bieden met de aanleg ervan ??? graag :) )

 

in het keldertje wil ik een voorraad kelder aanleggen (koel en donker)

 

op zolder wil ik nog wat andere spullen gaan stock-pilen ,

 

in de schuur kan ik weer een kleine smidse aanleggen en custom made knifes gaan maken .......

 

zo zit er langzaam weer wat schot in mijn prepper avontuur :)

 

groetjes en keep on prepping

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

gefeliciteerd en veel succes met verhuizen, 1 tip.

 

Vraag je buren of ze wel eens last hebben van grondwater in de kelder. Het huis waar ik in opgegroeid ben was ook een rijtjeshuis met een kelder en we hadden er regelmatig water in staan. Het kwam door de vloer en zelfs muren. Je kan daar beter nu naar informeren dan dat je er achterkomt als je de kelder vol hebt, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ancestral-viking

wauw geweldige leuke reacties :) ja wat zal ik zeggen de kelder is droog heb zelf de muren en vloer gekeken die is kurkdroog ,in de tuin wil ik groenten kweken over kippies moet ik nog even in de buurt kijken of dat gaat zonder overlast te veroorzaken heb loiever geen politie over de vloer :) ikheb een hele stapel ontwerpen liggen voor knifes die ik wil maken ga weer goede klant van smederij alkmaar worden :) ik wil in die kelkder ook wat wijn gaan opslaan :) een kluis in het huis bouwen eigenlijk 2 (wwm) kortom er valt nog heel veel te klussen .....ik ga een aantal mensen wel eens een PM sturen voor een voorjaars B.B.Q ter zijner tijd :)

zal binnenkort wat foto,s gaan posten als we er bezig zijn

 

groetjes A.V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst van harte met je woning. Wat me direct van het hart moet is dat ik het tof vind dat jij ook mogelijkheden ziet in en rijtjeshuis. Ik denk dat de meeste mensen op het forum niet vrij wonen, maar dit wordt wel in veel topics als de ideale situatie bestempeld. Ik ben van mening dat je in een goed rijtjeshuis ook prima kunt preppen en dat wanneer het echt SHTF is, ook het platteland geen enkele zekerheid bied.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst van harte met je woning. Wat me direct van het hart moet is dat ik het tof vind dat jij ook mogelijkheden ziet in en rijtjeshuis. Ik denk dat de meeste mensen op het forum niet vrij wonen, maar dit wordt wel in veel topics als de ideale situatie bestempeld. Ik ben van mening dat je in een goed rijtjeshuis ook prima kunt preppen en dat wanneer het echt SHTF is, ook het platteland geen enkele zekerheid bied.

 

ideaal niet, wel een hoop meer mogelijkheden

 

hoe dan ook gefeliciteerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ancestral-viking
ideaal niet, wel een hoop meer mogelijkheden

 

hoe dan ook gefeliciteerd

 

dank je 12gauge ......"Adapt improvise overcome" is een belangrijke regel als prepper dat geldt ook voor woningen :) frank 1964.

elke nadeel heeft een voordeel :)

semper paratus hoerah!!!!

 

w,ill make a prepper out off you soon son ..........yeah daddy .........lemme here ya : hoerah!!! hoerah!! hoerah!!!

:)

groetjes A.V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...