Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Gast Adriana

Nibiru, een lachertje?

Recommended Posts

Hallo Adriana,

Ja ik weet oo alles over de komst van Nibiru, heb me er behoorlijk in verdiept en via de site van Nancy Lieder, ZetaTalk, kun je een beetje op de hoogte blijven. er zijn regelmatig berichtingevingen en ook veel foto's waarop je kunt zien dat deze planeet steeds verder de aarde nadert. Of het dit jaar gaat gebeuren, ik vermoed van niet, wij denken zelf volgend jaar, maar ja, dat blijft een verrassing. Als een dief in de nacht hè.....:). Steeds meer mensen worden nu wakker betreffende de komst van de planeet. Een kennis van mij, Evert Jan Poorterman schrijft regelmatig stukken op de site van Niburu.co, over de Annunaki, want het is hun planeet en zij hebben hier wat goed te maken, samen met nog vele ruimteschepen en er is vanaf andere planeten heel veel belangstelling. velen leven onder ons, ze willen het meemaken, dit is nog nooit gebeurd dat een planeet een poolshift maakt, samen met zijn bewoners. Verder klopt het ook qua bijbelverhalen, eindtijd, openbaringen, je kunt er alles in terugvinden en herleiden met wat de mensen hierover hebben geschreven, zij hebben er een ware studie van gemaakt. Hoe het verder zal verlopen weet ik echt niet, het zal veel vulkaanuitbarstingen geven en tsunami's, dus veel land zal verdwijnen, maar ook verloren oude landen, zullen weer gaan herrijzen. De site van Nancy is leuk om even alles te bekijken. Verder gewoon blijven doorademen en lekker genieten van het leven, dat doe ik ook en het is ook heel fijn om het samen met gelijkgestemden die ook weten van deze planeet, daarover de dingen te delen, dat voelt echt heel goed.

Natuurlijk weet de elite hier al jaren van, ze hebben hun onderaardse steden al lang gereed, mocht het zover komen, mijn/ons vermoeden is dat zij wel de exacte datum weten via remote viewing, daarmee kun je in de toekomst kijken, die techniek hebben ze gekregen van hun buitenaardse vrienden, de slechterikken zal ik maar zeggen.

Ze geven toch wel aanwijzingen, via Hollywood, de film, Deep Impact, 2012, en nu.....Noah, Pompeï, straks komt nog Exodus, want zo zou het allemaal kunnen zijn.

Helaas heb ik geen roeiboot, nog wel een opblaasboot op zolder liggen, zal hem nog eens testen, maar vooralsnog is het heel belangrijk om rustig te blijven, vertrouwen hebben op, dus in balans zijn, geen angst hebben voor, mensen waarschijnlijk zullen helpen, want het zou wel eens een grote chaos kunnen worden en er zijn natuurlijk velen die niet voorbereid zijn, die dus geen voedsel e.d. hebben. Pas op dat je niet vertelt dat je aan het preppen bent, want dan staan ze zo voor je deur, die chaos wordt er straks toch verwacht.

Vandaar ook die grote militaire oefenen, Bizon, zowel in Amerika vorig jaar en in februari jl. hier in friesland, in harlingen, operatie Bizon, dus ja, 1 en 1 is nog 2 hè, het zijn allemaal tekens dat er iets staat te gebeuren, dat is dus wel zeker.

Voorlopig rustig ademhalen, als je behoefte hebt om dingen te delen, van harte welkom!

Groet, Albertien

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Ik geloof niet in Nibiru, planet X, of het reptilian gedeelte van bijvoorbeeld David Icke's verhaal. Ik ben dan eerder geneigd te geloven in een gestuurde depopulatie d.m.v. oorlog of een pandemie of verzin 't maar. Ik kan beide niet bewijzen, maar kan ook niet bewijzen dat het niet zo is, en 't universum is ERG groot.

1 ding komt echter steeds terug in heel veel van deze theorieen. Dat tptb ons via hints en tips lijkt te vertellen wat ze van plan zijn of in het geval van het Nibiru verhaal wat er gaat gebeuren.

Waarom doen ze dat? Psychopatische voorpret? Enig idee?

Deze post delen

Dat je niet geloofd in Nibiru is niet erg, iedereen mag vinden en denken wat ie wil. Toch kun je er veel van vinden op internet en miljoenen mensen zijn inmiddels wereldwijd op de hoogte. De tweede zon al eens gezien? Dat is em dus, maar die wordt zo verborgen door ons gehouden, door het sproeien en versluieren met chemtrails van de zon, dus wij mogen het van de elite niet weten, toch geven ze hints via de films die nu draaien in de bios, gewoon opletten en de puzzelstukken zoeken. Het heeft niets met zweverigheid te maken, het is een astrologisch en kosmisch fenomeen en heeft al eerder plaatsgevonden, dus even je geschiedenis ophalen!

Deze post delen

Gewoon je rust bewaren en veel blijven preppen, als je geluk hebt, hou je misschien nog droge voeten.

Binnenkort komt er een giga uitbarsting in west-amerika, dat zal een begin zijn wat zal komen, dus hou je oogjes open en wees waakzaam, maar wel blijven ademhalen en je rust bewaren, zodra je meegaat in de chaos en paniek van mensen om je heen, ben je verloren, dus rust bewaren!

Als Yellowstone gaat dan heb je inderdaad meer aan geluk dan aan preppen, want dat kan nog wel eens heel ernstig worden... Kijk maar eens naar The Road, dat geeft denk ik wel een beeld van hoe het dan kan gaan worden.

Deze post delen

Dat je niet geloofd in Nibiru is niet erg, iedereen mag vinden en denken wat ie wil. Toch kun je er veel van vinden op internet en miljoenen mensen zijn inmiddels wereldwijd op de hoogte. De tweede zon al eens gezien? Dat is em dus, maar die wordt zo verborgen door ons gehouden, door het sproeien en versluieren met chemtrails van de zon, dus wij mogen het van de elite niet weten, toch geven ze hints via de films die nu draaien in de bios, gewoon opletten en de puzzelstukken zoeken. Het heeft niets met zweverigheid te maken, het is een astrologisch en kosmisch fenomeen en heeft al eerder plaatsgevonden, dus even je geschiedenis ophalen!

Het is niet dat ik niet geloof in natuurrampen zoals poolshiften, tsunami's, yellowstone en/of andere rampen die onze aarde al vele miljarden jaren geteisterd hebben, niet opnieuw kunnen gebeuren.

Films hierover zijn zo goed omdat ze ten dele op waarheid berusten of kunnen berusten (met een hoop special effects en on-logica erbij). Dat maakt ze ook zo spannend! ;)

Maar om nu te praten over Reptillians en dat ze onder ons zijn.....

Tja helaas moet ik dat wel een beetje naar het rijk der fabelen verwijzen.

De elite prept voor ELKE onvoorziene omstandigheid die maar kan voorkomen, waardoor ze misschien ooit genoodzaakt kunnen zijn te moeten vluchten in ondergrondse bunkers. Dat zou misschien ook een beetje komen door de angst voor kernoorlogen, natuurrampen en ja misschien ook voor invasies van buitenaards geteisem.

Ik geloof niet in Reptillians, maar mijn God (spreekwijze) wat zou ik een ondergrondse stad evenals een (stalen) Ark en bovendien een Air force one hebben als ik er allemaal het geld en de macht er voor gehad zou hebben.

Er staat heel veel op internet Albertien. En de bijbel en elk geloof is al door mensen op zoveel manieren geïnterpreteerd en vertaald, dat er al zoveel nieuwe stromingen, geloven en ook sektes bij gekomen zijn dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Ik geloof in een God EN in moeder natuur. Er kunnen zoveel rampen gebeuren en ook buitenaards bezoek in de toekomst. Tuurlijk! Waarom niet!

Er zal vast meer leven zijn dan wij alleen.

Echter....

Eerst zien dan geloven!

En tot die tijd prep ik toch wel voor elke gebeurtenis die maar kan komen.

Overal op voorbereiden kan toch niet! ;)

Deze post delen

Ik vind het wel wel een mooie theorie dat we afstammen van de annunaki, bewoners van nibiru. Zij die onze planeet bezochten en door middel van genetische manipulatie ons hebben geschapen...

Blijft een theorie 😁

Deze post delen

Soms denk ik wel eens dat wij mensen niet zozeer geëvolueerd zijn, of intelligent maar meer een 'freak-of-nature' zijn, een foutje met catastrofale gevolgen voor de planeet... Als wij mensen intelligentie moeten voorstellen, en er zou aangenomen worden dat we niet 'alleen' zijn in dit heelal, dan vraag ik me soms wel eens af of de andere intelligente volken net zo 'intelligen' zijn als deze mensheid....

Verder, ik dacht dat Niburu een zon was (sterker nog het zou de 2e zon zijn in ons binaire solar systeem)?

Op zich kan ik me daar best in meegaan, de meerderheid van sterrenstelsels bestaan uit binaire systemen, dus waarom wij niet? Ook dat deze 2e zon in een extreem grote baan draait en wij hem daardoor maar eens in de zoveel duizend jaar zien, ook daar kan ik nog wel in meegaan. Gelukkig in dit geval komt deze 2e zon wel vaker hierlangs, en aangezien onze planeet nog steeds bestaat en bewoond is geeft mij enige rust :)

Maar als deze zon dan echt onderweg hierheen zou zijn, dan moet hij toch wel te zien zijn? (of komen op dit punt de chemtrails (wtf?) er bij?). Ik heb ook wel eens gelezen geloof ik dat deze 2e zon een kleine dwerg zou zijn, en daardoor minder zichtbaar is, maar dan nog.... (misschien verschuilt hij zich al jaren door 'achter' onze zon te hangen en we hem daardoor niet zien?)

En dan als laatste stammen wij ook nog eens af van andere intelligente wezens, die zover ontwikkeld zijn dat ze ver boven de natuurkundige wetten en begrippen staan (ze wonen immers op de zon lol). Dan snap ik niet dat hun dit mislukte experiment niet allang beëindigd hebben :)

Deze post delen

[MOD] Voor alle deelnemers in dit draadje even een kleine reminder:

Op dit forum dient er respectvol met elkaar om te worden gegaan en elkaars (geloofs)overtuigingen. Zoals sommige mensen hier aankijken tegen Nibiru aanhangers kijken andere mensen aan tegen bijvoorbeeld Christenen en Moslims. Ik vind het daarom onacceptabel om elkaars overtuigingen belachelijk te maken ook al staan deze je niet aan of gaan deze in tegen alles wat je zelf GELOOFD.

Dit gezegd hebbende verwacht ik vanaf dit punt een respectvolle houding van IEDER tegenover eenieder of negeer dit draadje gewoon. De toekomst zal laten zien wie er daadwerkelijk 'gelijk' heeft..

Deze post delen

Tja ieder denk zelf gelijk te hebben maar niemand weet op dat gebied iets zeker.

Iedereen in zijn waarde laten waar hij of zij in geloofd of niet.........eens weten wij het zeker!

Deze post delen

Gast Heksenboot

Dat is nou het mooie van wetenschap. Het is gewoon waar. Of je het gelooft of niet. :)

Deze post delen

Dat klopt niet helemaal.

Onderzoeken zijn vaak beperkt.

Onderzoeken kunnen fout zijn of fouten bevatten waardoor het resultaat niet klopt.

Bij wetenschappelijke theorieën kan je heel vaak 'zover wij nu weten' aanplakken.

• Leuk 1

Deze post delen

Gast Peerke

@DeltaFox 17:23

Onze wetenschap is beperkt tot aannames en wat wij waarnemen en kunnen verklaren met onze theoriën.

Deze post delen

Gast Heksenboot
Dat klopt niet helemaal.

Onderzoeken zijn vaak beperkt.

Onderzoeken kunnen fout zijn of fouten bevatten waardoor het resultaat niet klopt.

Bij wetenschappelijke theorieën kan je heel vaak 'zover wij nu weten' aanplakken.

Ja. Doei.

Appels vallen omhoog.

1 + 1 = 20

Rood is Geel.

De aarde is plat.

Toedeloe. :)

Deze post delen

Ja. Doei.

Appels vallen omhoog.

1 + 1 = 20

Rood is Geel.

De aarde is plat.

Toedeloe. :)

Kom Heksenboot, je weet wel beter. Ik zei dat het niet helemaal klopt en ik denk dat ook jij niet alle onderzoeken klakkeloos aanneemt.

Onderzoek wees uit dat meeroken ongezonder was dan zelf (direct) roken. Dat was wetenschappelijk "bewezen"; dus wetenschap.

NOT!!!

Dit is wat de overheid de maatschappij wilde laten geloven

Deze post delen

Gast Heksenboot
Kom Heksenboot, je weet wel beter. Ik zei dat het niet helemaal klopt en ik denk dat ook jij niet alle onderzoeken klakkeloos aanneemt.

Onderzoek wees uit dat meeroken ongezonder was dan zelf (direct) roken. Dat was wetenschappelijk "bewezen"; dus wetenschap.

NOT!!!

Dit is wat de overheid de maatschappij wilde laten geloven

Jongen. De mazzel.

Deze post delen

Dat is nou het mooie van wetenschap. Het is gewoon waar. Of je het gelooft of niet. :)

Ik zie het zo: Iets wat wetenschappelijk bewezen is is een feit tot het tegendeel bewezen is. Dan was de eerste feit dus onjuist dus geen feit meer dus niet waar.

Door te zeggen 'Het is gewoon waar" onderzoek je het onderwerp niet op echtheid/waarheid.

• Leuk 1

Deze post delen

Jongen. De mazzel.

Nu niet zo'n bekrompen houding en geest @Heksenboot. Deze 2 mensen hebben FEITELIJK gelijk. Wetenschap is in feite de kennis en kunde zwart op wit welke op DAT moment aantoonbaar is. Een onderzoek is niks anders dan een feit dat opnieuw geproduceerd kan worden door het experiment opnieuw uit te voeren met dezelfde resultaten. Echter vormt de wetenschap slechts de manier waarop deze in woorden wordt uitgedrukt en de PERCEPTIE daarop kan met de jaren veranderen of compleet wijzigen.

Iedereen is hier wellicht wel bekend met Einstein. Zijn Relativiteitstheorie gaat in tegen alle op dat moment onomstreden wetten van Newton. M.a.w. de wetenschap veranderde haar perceptie compleet na de introductie van deze nieuwe theorie. En voor diegene die ook fan zijn van wetenschap en de Discovery Channel regelmatig kijken: de theorieën over het heelal/verschillende dimensies (bv string theorie) raken steeds verder uitgebreid met nieuwe theorieën waarvan velen elkaar tegenspreken. Is de een dan fout of de ander? Of is het dat onze kennis te kort schiet en het een kwestie is van perceptie?

• Leuk 1

Deze post delen

[MOD] @Albertien Mijn post was ook gericht aan jou. Best als je hier wilt discussiëren of bepaalde zaken wilt bespreken maar als je wilt preken neem alsjeblieft een baan als dominee en ga naar de kerk. Profeten zijn we op dit forum niet nodig, indien wij spiritueel of levensadvies nodig zijn dan raadplegen wij ons Orakel @Keyser Suze daar wel voor.

• Leuk 1

Deze post delen

Wetenschap is in feite de kennis en kunde zwart op wit welke op DAT moment aantoonbaar is.

Een onderzoek is niks anders dan een feit dat opnieuw geproduceerd kan worden door het experiment opnieuw uit te voeren met dezelfde resultaten. Echter vormt de wetenschap slechts de manier waarop deze in woorden wordt uitgedrukt en de PERCEPTIE daarop kan met de jaren veranderen of compleet wijzigen.

Volgens mij haal je hier wetenschap en onderzoeksresultaten door elkaar.

Deze post delen

[MOD] @Albertien Mijn post was ook gericht aan jou. Best als je hier wilt discussiëren of bepaalde zaken wilt bespreken maar als je wilt preken neem alsjeblieft een baan als dominee en ga naar de kerk. Profeten zijn we op dit forum niet nodig, indien wij spiritueel of levensadvies nodig zijn dan raadplegen wij ons Orakel @Keyser Suze daar wel voor.

Hahahaha das wel een hele mooie stelling.

Deze post delen

Ik ben geen dominee, noch een priesteres, het is gewoon nadenken, onderzoeken, dat is toch niet zo moeilijk. Jij gaat mij niet vertellen wat ik op dit forum wel of niet mag schrijven, ik ben vrij om te schrijven wat ik vind en wat ik denk en wat ik weet, dus, zoek dan je heil bij orakel Keyzer Suze, wie dat dan ook mag zijn.

Ik laat me door jou en de rest de mond niet snoeren, echt niet, blijkbaar triggert dit wel iets in jouw systeem, anders zou je niet reageren lijkt mij?

Sweet dreams en with much love!!

[MOD]

'I was hoping you'd say that ....'

Deze post delen

Gast
Je kunt niet (meer) reageren in dit topic.

• Nieuwe aanmaken...