Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Gast Adriana

Nibiru, een lachertje?

Recommended Posts

Aamsluitend op de post van Heksenboot hierboven, de NASA is absoluut niet de enige die zich met zulke zaken bezig houdt, er zijn genoeg andere instanties die ook kijken en niet alleen maar amateurs.

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

lees de voortekenen en oordeel daaruit... als de elite opeens wil vertrekken naar een planeet om daar permanent te willen wonen (want dood wil niemand) dan bestaat er zomaar een kans op planet x toestanden.. tot die tijd.. gewoon genieten :p

Deze post delen

1.zegt wie ook alweer....... al gore zeker

:D

2.Niburu wordt helemaal niet volgend jaar verwacht. maar tussen nu en 3600 jaar.

3. zelfs een leek weet dat 99% van de telescopen op het noordelijle halfrond staan en dus helemaal niets kunnen waarnemen dat uot het zuoden komt.

4. Als iemand in een rechtbank heef gelogen wordt de rest wat die persoon heeft gezegd als onbetrouwbaar afgedaan. aangezien nasa al zo vaak heeft gelogen, halve waarhedenhebben gezegd en informatie achter gehouden zou het waanzin zijn om op nasa te vwrtrouwen om jou te informeren over wereld veranderende informatie terwijl jij nog niet eens een stuiver hebt meebetaald aan de yriljoenen die zijn geinvesteerd. komt nog bij dat nasa door het leger wordt beheerd.

5. Het object heeft een eliptische orbit wil zeggen dat de snelheid wordt vergroot naarmate het dichterbij de zon komt. het zou zomaar. kunnen dat we het wel gaan merken in de dagen dat planetx door het innerzonnestelsel komt schoet maar dat ia nu dua niet zo. Maar dat bewijst niets over het wel of niet bestaan van een dwergster in het zonnestelsel wellicht miljardenkilometers

1. De huidige banen van de planeten bewijzen dat het niet mogelijk is dat een groot object in ons zonnestelsel eens in de 3.600 jaar de banen van de binnenplaneten (waartoe ook onze aarde behoort) kruist. Berekeningen tonen aan dat onze maan dan niet in een baan om de aarde zou kunnen blijven.

2. Omdat Niburu volgend jaar wordt verwacht zou deze zich nu al binnen de baan van Jupiter moeten bevinden en met het blote oog waarneembaar moeten zijn. Zelfs als Niburu heel klein zou zijn, zouden astronomen hem al lang hebben moeten zien. Maar er is niets gezien.

3. Elk groot object dat onderdeel vormt van het zonnestelsel kan door telescopen worden waargenomen. Maar Niburu is niet waargenomen.

4. NASA onderzoekt het heelal ook met infrarood-antennes. Deze manier van waarnemen is nog gevoeliger dan met behulp van telescopen. Als Niburu bestond, zou deze zeker door de infrarood-antennes al lang moeten zijn gezien.

5. Als een massa met de omvang van een planeet de zon zou naderen, dan zouden we afwijkingen moeten kunnen zien in de banen van planeten zoals de aarde en Mars. Zulke afwijkingen zijn niet waargenomen.

De enige manier om de Niburu-theorie overeind te houden is om te veronderstellen dat alle astronomen op aarde (het gaat om duizenden professionele astronomen en vele tienduizenden amateur-astronomen) deelnemen aan een gigantisch complot om de waarheid over Niburu te verzwijgen. Ik voel meer voor de andere theorie: Niburu is flauwekul.

Bron:

http://kloptdatwel.nl/2011/08/15/niburu-bestaat-niet-geen-zorgen/

Pak die telescoop en ga kijken.

Klaar.

Deze post delen

3. zelfs een leek weet dat 99% van de telescopen op het noordelijle halfrond staan en dus helemaal niets kunnen waarnemen dat uot het zuoden komt.

Dan bewijst die leek zijn leekdom :rolleyes:

Dure telescopen worden juist nabij de evenaar gebouwd om zo de gehele hemel (beide halfronden) te kunnen waarnemen.

Zo staan bijvoorbeeld de modernste europese telescopen in Chili.

Wat de rest van je post betreft:

"Als iemand in een rechtbank heef gelogen wordt de rest wat die persoon heeft gezegd als onbetrouwbaar afgedaan"

Deze post delen

Gast gebruikersnaam
Hebben we data van planeten die binnenkomen in ons zonnestelsel? Hoe kan zo'n planeet leven bevatten zonder een constante zon (ster)

Ach het zijn maar vragen.Chin

Dan heb je het over life as we know it En of dat de enigste levensvorm is die er in de van de ons omringende "leegte" is? Het gekende aardse leven is gebaseerd op slechts 20 aminozuren. In de stofwolken van ons melkwegstelsel en zelfs in meteorieten zijn veel meer verschillende aminozuren gevonden, dus wie het weet mag het zeggen ;)

http://www.astroblogs.nl/2013/03/11/buitenaards-leven-gevonden-in-meteoriet/ :

Onderzoekers uit het Verenigd Koninkrijk hebben fossielen van algen gevonden in meteorietfragmenten die vorig jaar in Sri Lanka terecht zijn gekomen. Dit is het sterkste bewijs voor panspermia – dat het leven niet op aarde is ontstaan, maar dat onze planeet is “ingezaaid” door een meteoriet met simpele organismen ‘aan boord’. Dit betekent bovendien dat elders in het universum leven aanwezig zou moeten zijn

Dus is er geen zon of atmosfeer nodig om te (over)leven???

Nog meer vragen ;)

Deze post delen

Gast gebruikersnaam

Heel veel spectaculaire zaken die astrologen hebben gespot in de ruimte met het kijken door hun apparatuur schijnen ook nog al eens toevalstreffers te zijn geweest, dus of ze werkelijk weten wat er zich bevind (klein of een beetje groot of te groot voor onze aardkloot) is nog maar de vraag.

Deze post delen

Dan heb je het over life as we know it En of dat de enigste levensvorm is die er in de van de ons omringende "leegte" is? Het gekende aardse leven is gebaseerd op slechts 20 aminozuren. In de stofwolken van ons melkwegstelsel en zelfs in meteorieten zijn veel meer verschillende aminozuren gevonden, dus wie het weet mag het zeggen ;)

http://www.astroblogs.nl/2013/03/11/buitenaards-leven-gevonden-in-meteoriet/ :

Dus is er geen zon of atmosfeer nodig om te (over)leven???

Nog meer vragen ;)

Zeg sweetie ik wil het wel hebben over op twee poten lopende monsters he alla de mens. Hahaha Maar cool , ik was dat van die aminozuren weer glad vergeten mooie reminder Thanks

Chin

Deze post delen

Aamsluitend op de post van Heksenboot hierboven, de NASA is absoluut niet de enige die zich met zulke zaken bezig houdt, er zijn genoeg andere instanties die ook kijken en niet alleen maar amateurs.
De Amerikaanse marine heeft ook een project lopen waarmee ze alleen de zon bestuderen, de naam ontsnapt me even.

Het Vaticaan jheez het Vaticaan. Maar ja hoor hebben miljoenen geïnvesteerd in hun observatorium. Je weet maar nooit zullen ze denken.

Chin

Deze post delen

@Overlever:

Het object heeft een eliptische orbit wil zeggen dat de snelheid wordt vergroot naarmate het dichterbij de zon komt. het zou zomaar. kunnen dat we het wel gaan merken in de dagen dat planetx door het innerzonnestelsel komt schoet maar dat ia nu dua niet zo. Maar dat bewijst niets over het wel of niet bestaan van een dwergster in het zonnestelsel wellicht miljardenkilometers
Ik doe mijn echte best om te begrijpen wat jij schrijft. Laats ons even die elliptische orbit proberen te begrijpen. Wat bedoel je eigenlijk als je zegt de snelheid wordt vergroot naarmate X de zon nadert door dat ze een elliptische orbit heeft ? Om het niet moeilijker te maken dan het is, de aarde doet dat ook en heeft dus een laat het ons een pseudo elliptische baan rond de zon noemen. Het dichtste punt dat de aarde onze zon bereik noemt perihelion en de verste afstand tot onze zon noemt aphelion. Maar wanneer een planeet en dan denk ik aan een behoorlijk groot ding ons zonne wereldje binnen komt , Tja !. Fasten your seatbelt foks . We also have helmets availble for those with the right ticket.

Nu ik sluit niet uit dat er in het verleden bizarre dingen hebben plaats gevonden. Maar naarmate we meer begrijpen zal ook dat waarschijnlijk een plaats vinden.

Chin

Heb nog een vraagje wat is het innerzonnestelsel?

Deze post delen

Gast ancestral-viking

als het zover mocht komen ga ik samen met jack naar het schouwspel kijken :) and i will go with a bang !!!

Deze post delen

dat soort bollen worden vaker waargenomen ooit zo'n bol gezien als klein kind in ons huis deze werd verklaard als een bolkliksem en nee het onweerde niet die dag

Ik heb zelf ook dingen gezien die ik niet kan verklaren. en ik was gelukkig niet alleen. Mijn vrouw, schoonmoeder, stiefmoeder, en vader, en halfbroer, zagen het allemaal.

3 rare ronde rode bollen, die kriskras door elkaar heen gingen. heel snel van links naar rechts. ... en een paar minuten later, weer veeel hoger, de andere kant op.

Geen idee wat het was. dus noemen we dat een UFO he: Unidentified Flying Object :)

Deze post delen

ik hou het een stukje dichterbij huis wie zegt dat op deze aardkloot de mens super intelligentie bezit zijn de diepzeeen al in kaart gebracht?

Vanuit onze perceptie zou dat behoorlijk bizar zijn. Maar zijn wij de super intelligentie in dit onmeetbare universum?

Deze post delen

@Overlever:

Heb nog een vraagje wat is het innerzonnestelsel?

Dat is een 'zone' is ons eigen zonnestelsel. Gaat van de zon tot de asteroïdengordel.

Mercurius Venus Aarde en Mars liggen in die zone, dan heb je de asteroïdengordel met zijn vele planetoïden, en dan het outerzonnestelsel met daarin Jupiter, Saturnus, Uranus, Neptunus, en Pluto. Hier een link naar een leuke grafische afbeelding van ons zonnestelsel, de verhoudingen zijn wel niet juist.

Om de juiste verhoudingen te weten kan je deze data van wikipedia gebruiken bij afmetingen vind je afstanden en massas.

Ook heb je WorldWideTelescope een 'gratis' microsoftprogramma die alle telescopen die meewerken aan elkaar linkt, het is de google maps van de ruimte.

Deze post delen

Jullie zijn preppers, en bezig met zelfredzaamheid zeker ten tijde van nood.

Voorbereid op allerlei rampen en mogelijke senario,s.

Is er iemand hier die ook nibiru vreest? die zich erin heeft verdiept?

Het heeft geen zin om mij te wijzen op, dat ik me niet druk moet maken en het niet moet geloven.

Het beheerst niet mijn leven meer in die hoedanigheid als vorig jaar rondom 21-12-2012.

Kijk, ik ben 46 heb een leven achter de rug, moeder geworden enz.

Ik zit niet te wachten op een einde nu al, maar ik heb toch die 46 jaar al gehad.

Wat ik me afvraag is , als het allemaal verzonnen is, wie en waar en waarom doet dat?

Verder hou ik me wel bezig met leuke dingen hoor,

Ook ik heb regelmatig gedachten dat het allemaal niet waar is en er komt geen poolshift en tsunamies en aardbevingen.

Maar de info hierover is wel heel geloofwaardig hoor.

Mijn antwoord op je vraag is niet heel simpel. Er zijn zeer realistische en zeer onrealistische theorieën, en daartussenin ook theorieën, die min of meer onwaarschijnlijk zijn, op basis van wat we weten.

De realistische theorieën zijn dat er bijvoorbeeld een ernstige overstroming zou kunnen ontstaan in een paar polders in Nederland. En als je niet al te laag woont, kun je jezelf daar in veel gevallen redelijk tegen beschermen met een goed samengestelde bug out bag op je zolder, met daarin onder andere een survival-kit, en daarnaast nog wat extra voedsel, warme kleding en drinkwater, en eventueel een opblaasbaar rubber bootje en mini-outdoor-waterfilter, enzovoort.

Als je in het bos woont, is bosbrand een risico. Als je vlakbij een kerncentrale woont, kun je eventueel te maken krijgen met straling door een nucleair ongeluk. Als je in een probleemwijk woont in een stad, kunnen er misschien weleens een paar dagen rellen zijn, enzovoort. Dat zijn een paar voorbeelden van risico's, waarover de meeste deskundigen het eens zijn.

Er zijn ook allerlei onrealistische of erg onwaarschijnlijke onheilstheorieën en conspiracy-theorieën, die gebaseerd zijn op verkeerde logica en onjuiste gegevens. Bijvoorbeeld de Maya-voorspellingen, spiritisme, dwaze verhalen over zombies, enzovoort. Toch lopen er veel mensen achter zulke theorieën aan, doordat veel mensen behoefte hebben aan een vlucht uit hun persoonlijke problemen, doordat velen niet geleerd hebben om zulke theorieën professioneel te beoordelen, en doordat er mensen zijn die veel geld verdienen aan spectaculaire boeken en films waarin die onheilstheorieën worden opgeklopt.

En dan zijn er ook nog schrijvers van zulke boeken, die min of meer lijden aan een psychose en daardoor waanideeën hebben. En als zo iemand dan toevallig erg charismatisch is en heel goed kan overtuigen, is er soms weer een nieuwe godsdienst of alternatieve filosofie ontstaan.

Onrealistische onheilstheorieën kunnen onnodig heel schadelijke gevolgen hebben, zoals angst en stress. En van te langdurige angst en stress kun je lichamelijk en psychisch ernstig ziek worden.

Als je wilt leren over hoe je onderscheid kunt maken tussen realistische theorieën en onrealistische theorieën, kun je je verdiepen in wetenschap en in scepticisme. Het ingewikkelde is, dat er ook binnen de wetenschap en het scepticisme mensen zijn die liegen of niet goed nadenken. En als iemand zich teveel verdiept in wetenschap en scepticisme, terwijl hij daar geen tijd voor heeft, kan dat bij sommigen ook weer stress en overbelasting geven.

Maak je daarom niet te veel zorgen, en bereid je tot op zekere hoogte voor op de meest realistische onheilsscenario's, zonder daarin jezelf kwijt te raken. Want extreem preppen kan voor sommige mensen verslavend zijn en daardoor ernstige problemen geven.

Veel rampen kun je al redelijk het hoofd bieden met een beperkte gerichte voorbereiding en wat kennis daarover en een goed samengestelde bug out bag. En je kunt je toch niet voorbereiden tegen elk onheil in je leven, en uiteindelijk gaan we toch allemaal dood. Dus laten we genieten van het leven.

Daarmee ontken ik niet dat er ook mensen heel gelukkig en gezond zijn met extreem preppen als levensvervulling. Welke keuzes je op dat gebied het beste kunt maken, hangt dus van af welke levensstijl het best bij je past.

Discussie over prep-verslaving:

http://preppers.nl/forum/threads/9252-Het-risico-van-obsessief-preppen

Meer informatie over scepticisme:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Scepticisme

http://en.wikipedia.org/wiki/Skepticism

• Leuk 1

Deze post delen

De komst van planeet X/Nibiru is geen onzin, op het internet kun je allerlei filmpjes zien, ook velen zien nu een tweede zon, zowel bij zonsopgang- als ondergang. Heb dit vorig jaar zelf ook mogen zien. De elite weet dit al jarenlang, momenteel wil Amerika graag een WOIII orkestreren met Rusland, vervolgens klapt de economie en is het complete chaos in dat land. Zij zelf zullen geen melding doen van de komst van deze planeet, zij verschuilen zich wereldwijd in ondergrondse steden, waar ze al sinds de jaren 80 mee zijn begonnen. Hun hoop is dat de wereldbevolking wordt uitgeroeid tot 500 miljoenen, vervolgens komen ze na alle ellende weer boven en kunnen dan hun slavernij voortzetten, denken ze....zal niet gebeuren, het gaat zeker gebeuren, ik denk dat het niet lang meer duurt, aangezien er binnenkort een grote aardbeving wordt verwacht van 9.0 aan de westkant van Amerika, vele vulkanen zijn al actief geworden, de beructe ring of fire en zal veel gevolgen hebben voor de planeet. Zoals er de laatste jaren zoveel natuurrampen zijn gebeurd, heeft alles te maken met de komst van de planeet. Op de site van Nancy Lieder vindt je meer updates, ook Niburu.co geeft vele updates en kun je veel lezen over Nibiru.

Maar er zal uit onverwachte hoek echt hulp komen, het is de laatste strijd tussen het donker en het licht!

Deze post delen

De komst van planeet X/Nibiru is geen onzin, op het internet kun je allerlei filmpjes zien, ook velen zien nu een tweede zon, zowel bij zonsopgang- als ondergang. Heb dit vorig jaar zelf ook mogen zien. De elite weet dit al jarenlang, momenteel wil Amerika graag een WOIII orkestreren met Rusland, vervolgens klapt de economie en is het complete chaos in dat land. Zij zelf zullen geen melding doen van de komst van deze planeet, zij verschuilen zich wereldwijd in ondergrondse steden, waar ze al sinds de jaren 80 mee zijn begonnen. Hun hoop is dat de wereldbevolking wordt uitgeroeid tot 500 miljoenen, vervolgens komen ze na alle ellende weer boven en kunnen dan hun slavernij voortzetten, denken ze....zal niet gebeuren, het gaat zeker gebeuren, ik denk dat het niet lang meer duurt, aangezien er binnenkort een grote aardbeving wordt verwacht van 9.0 aan de westkant van Amerika, vele vulkanen zijn al actief geworden, de beructe ring of fire en zal veel gevolgen hebben voor de planeet. Zoals er de laatste jaren zoveel natuurrampen zijn gebeurd, heeft alles te maken met de komst van de planeet. Op de site van Nancy Lieder vindt je meer updates, ook Niburu.co geeft vele updates en kun je veel lezen over Nibiru.

Maar er zal uit onverwachte hoek echt hulp komen, het is de laatste strijd tussen het donker en het licht!

Graag bronvermeldingen / bewijzen van alle zaken die je beweert want iedereen kan wel iets roepen, dus over:

• komst van planeet X/Nibiru is geen onzin
  • een tweede zon, zowel bij zonsopgang- als ondergang
  • elite weet dit al jarenlang
  • momenteel wil Amerika graag een WOIII orkestreren met Rusland
  • zij verschuilen zich wereldwijd in ondergrondse steden, waar ze al sinds de jaren 80 mee zijn begonnen
  • binnenkort een grote aardbeving wordt verwacht van 9.0 aan de westkant van Amerika
  • Zoals er de laatste jaren zoveel natuurrampen zijn gebeurd (significante toename tov lange termijn trends?)
  • heeft alles te maken met de komst van de planeet
  • er zal uit onverwachte hoek echt hulp komen
  • het is de laatste strijd tussen het donker en het licht

Als je geen steekhoudend bewijs kunt leveren zal ik je beschouwen als een complottheorist / aluhoedje / reli-gekkie waar je je verder overigens niets van aan hoeft te trekken.

Deze post delen

Graag bronvermeldingen / bewijzen van alle zaken die je beweert want iedereen kan wel iets roepen, dus over:

• komst van planeet X/Nibiru is geen onzin
  • een tweede zon, zowel bij zonsopgang- als ondergang
  • elite weet dit al jarenlang
  • momenteel wil Amerika graag een WOIII orkestreren met Rusland
  • zij verschuilen zich wereldwijd in ondergrondse steden, waar ze al sinds de jaren 80 mee zijn begonnen
  • binnenkort een grote aardbeving wordt verwacht van 9.0 aan de westkant van Amerika
  • Zoals er de laatste jaren zoveel natuurrampen zijn gebeurd (significante toename tov lange termijn trends?)
  • heeft alles te maken met de komst van de planeet
  • er zal uit onverwachte hoek echt hulp komen
  • het is de laatste strijd tussen het donker en het licht

Als je geen steekhoudend bewijs kunt leveren zal ik je beschouwen als een complottheorist / aluhoedje / reli-gekkie waar je je verder overigens niets van aan hoeft te trekken.

Be careful what you wish for :)

Deze post delen

..... Zoals er de laatste jaren zoveel natuurrampen zijn gebeurd, heeft alles te maken met de komst van de planeet. Op de site van Nancy Lieder vindt je meer updates, ook Niburu.co geeft vele updates en kun je veel lezen over Nibiru.....

Albertien, lieve schat, denk je nu echt dat er een planeet bestaat met leven erop (toch?) die een omloopbaan rond de zon heeft van 3600 jaar! Weet je wel hoe koud en donker het is als die planeet in het aphelium staat? En hoe de grond daar moet koken in het perihelium?

Weet je wel hoe delicaat het leven op onze planeet is? Als hier de temperatuur 5 graden stijgt, stikken we allemaal de moord. Laat je toch niet van alles wijsmaken.

Deze post delen

Geloof is in iets geloven dat niet te bewijzen of te ontkrachten is.

Niet met feiten, niet met logica.

Daarom heeft discussie erover ook zo weinig zin?

Je kunt het er oneens over zijn, eens over zijn, of het je gewoon niet intereseren...

Naast dat de forumregels er duidelijk over zijn zou het ondertussen ook wel van inzicht getuigen als we ons niet zouden laten verleiden om een discussie over geloof aan te gaan?

Slotje?

K a n s

Deze post delen

We zullen het gaan meemaken, voor de meeste mensen een onwerkelijkheid, maar zoals in de dagen van Noach en Mozes, Exodus, zo zal het zijn.

Er is genoeg te vinden over de komst van planeet Nibiru, Nancy Lieder, Zeta Talk, Niburu.co, daarnaast kan het toch geen toeval zijn dat Hollywood de film Noah en straks de film Exodus op de markt brengt. Het is gewoon een kwestie van onderzoeken en het is daarnaast ook een kosmisch gebeuren, blijf onderzoeken.

Niemand hoeft dit te geloven hoor, maar er zijn er miljoenen met mij die sinds de jaren 80 hier al vanaf weten, NASA heeft de planeet in 1983 ontdekt, vervolgens mocht dit door de elite niet naar buite worden gebracht, IRS heeft echter ontdekt dat deze planeet sneller de aarde nadert en zal straks voor de poolshift gaan veroorzaken, een zuivering van de planeet, lijkt me ook wel goed, aangezien de wereld doordrenkt is van satanische bolwerken.

Droom anders lekker verder mensen, maar wees voorbereid, op zowel een grote bankencrash, vulkaanuitbarstingen. Be awaken and aware!

• Leuk 1

Deze post delen

We zullen het gaan meemaken, voor de meeste mensen een onwerkelijkheid, maar zoals in de dagen van Noach en Mozes, Exodus, zo zal het zijn.

Er is genoeg te vinden over de komst van planeet Nibiru, Nancy Lieder, Zeta Talk, Niburu.co, daarnaast kan het toch geen toeval zijn dat Hollywood de film Noah en straks de film Exodus op de markt brengt. Het is gewoon een kwestie van onderzoeken en het is daarnaast ook een kosmisch gebeuren, blijf onderzoeken.

Niemand hoeft dit te geloven hoor, maar er zijn er miljoenen met mij die sinds de jaren 80 hier al vanaf weten, NASA heeft de planeet in 1983 ontdekt, vervolgens mocht dit door de elite niet naar buite worden gebracht, IRS heeft echter ontdekt dat deze planeet sneller de aarde nadert en zal straks voor de poolshift gaan veroorzaken, een zuivering van de planeet, lijkt me ook wel goed, aangezien de wereld doordrenkt is van satanische bolwerken.

Droom anders lekker verder mensen, maar wees voorbereid, op zowel een grote bankencrash, vulkaanuitbarstingen. Be awaken and aware!

je weet wat de IRS is? dat is de US belastingdienst volgens mij doen die geen planeten in de gaten houden

Deze post delen

Ik zeg geen ja of nee.

Zou best waar kunnen zijn,want er is veel historisch bewijs.

En volgens de wetenschappers zijn er nog enkele planeten niet ondekt in ons zonnestelsel.

Ik ben voorbereid.

Voor de rest kan ik er niet zoveel mee.

Afwachten dus.

Deze post delen

Gast
Je kunt niet (meer) reageren in dit topic.

• Nieuwe aanmaken...