Ga naar inhoud
GENEGEERD

zelfvoorzienende prep plek


loeki

Aanbevolen berichten

Zijn er hier mensen die behoefte hebben aan een opslagplaats (c.q. woonplek in een geval van crisissituatie) op een zelfvoorzienende boerderij met grond. De opslagplaats c.q. woonplek kan gezien worden als een soort verzekering in geval van nood. De boerderij ligt iets ten noorden van Twente met opslagboxen van circa 12 m2. Er zou in een noodsituatie plaats zijn voor circa 10 personen. Dit alles zou dan contractueel vastgelegd kunnen worden. De individuen zouden dan zelf voor 3 maanden voedsel voorraad moeten hebben. Daarna is het goed mogelijk zelf het systeem aan het draaien te krijgen en dit off grid goed te overleven.

Zijn er hier mischien mensen die hier belangstelling voor hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Nou die boerderij kan omgerekend voor zo'n 10 personen voedsel produceren. Dit op zo'n 2 hectare grond. De veeteelt bestaat dan uit geiten. Dit zal in geval van nood snel uit de grond gestampt moet worden al is er al het een en ander voorbereid. Er zitten nu nog maar voor 1 persoon aan groenten in de grond maar dit kan simpel en snel worden uitgebreidt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja waarom wantrouwen, zoiets kan je toch op papier zetten.

 

er is een knopje onder de berichten, ANTWOORD MET CITAAT, dan snapt iedereen dat je Heksenboot iets wil melden. Als je er ook nog een @Heksenboot van maakt, dan krijgt hij ook nog een bericht dat hij genoemd is. Kijk, zo: @loeki

 

Enne, Heksenboot hoef je niet te citeren hoor, hij leest toch alles. De andere mensen wel citeren aub.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
er is een knopje onder de berichten, ANTWOORD MET CITAAT, dan snapt iedereen dat je Heksenboot iets wil melden. Als je er ook nog een @Heksenboot van maakt, dan krijgt hij ook nog een bericht dat hij genoemd is. Kijk, zo: @loeki

 

Enne, Heksenboot hoef je niet te citeren hoor, hij leest toch alles. De andere mensen wel citeren aub.

 

Nee hoor, ik lees geen kranten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Nou ja waarom wantrouwen, zoiets kan je toch op papier zetten.

 

Preppers zijn van zichzelf wantrouwend, in de zin dat ze niet gauw ergens intrappen.

 

Stel je voor. Jij bent slim. Je laat 10 mensen spullen bij je opslaan.

WTSHTF pak je alles in en vertrekt.

 

Preppers houden van geheime bergplekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Preppers zijn van zichzelf wantrouwend, in de zin dat ze niet gauw ergens intrappen.

 

Stel je voor. Jij bent slim. Je laat 10 mensen spullen bij je opslaan.

WTSHTF pak je alles in en vertrekt.

 

Preppers houden van geheime bergplekken.

 

Daarbij, er zijn nu al mensen die dagelijks hun contracten breken. Tijdens een SHTF is een papiertje maar goed voor 3 dingen.

 

Vertrouwen, thats the name of the preppergame.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt interessant, maar dan zal je het vertrouwen van wantrouwende preppers moeten winnen.

 

We hebben ook een voorstelronde @loeki .

 

http://preppers.nl/forum/forums/7-Voorstelronde

@Richa @frank1964

 

Misschien kunnen jullie een keer de boel verkennen?

 

Ik sta daar zeker voor open! Is het niet vanuit het perspectief zoals beschreven, dan wel om kennis te maken en te kijken hoe we e.e.a. in een netwerk kunnen passen. Dus @loeki laat maar via de PM weten hoe of wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@loeki wat is jouw rol hierin? Wat is jouw prepper achtergrond? Het klinkt namelijk als een goed plan, zou nog mooier zijn als er nog meer boeren meedoen uiteraard. Dan wordt Twente één groot Preppers Heaven.....

 

Twente een prepper heaven??? HAHAHA de term: wat een boer niet kent, dat eet hij niet is hier uitgevonden.

 

De oude garde geloofde nog in een voorraad in de kelder, maar tegenwoordig? nee, dan zegt men: het is ver van mijn bed show.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Twente een prepper heaven??? HAHAHA de term: wat een boer niet kent, dat eet hij niet is hier uitgevonden.

 

De oude garde geloofde nog in een voorraad in de kelder, maar tegenwoordig? nee, dan zegt men: het is ver van mijn bed show.

 

Mensen die grond en opslagruimte willen huren: die taal verstaan ze wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarbij, er zijn nu al mensen die dagelijks hun contracten breken. Tijdens een SHTF is een papiertje maar goed voor 3 dingen.

 

Vertrouwen, thats the name of the preppergame.

 

zou niet weten waar ik naar toe zou moeten en ben redelijk voorbereidt hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ancestral-viking

aangezien ik onder de noemer lone wolf zal vallen is dit niks voor mij .....ik voel meer voor een nomaden bestaan hangmat en tarp snel opbreken als nodig is and gone in 60 seconds ....hoe meer mensen bij elkaar hoe meer ergenissen en irritaties er opduiken ........als ik al in een groep zou willen functioneren dan moet die plek nergens genoemd zijn niet op internet etc.....daarom weet ook niemand waar mijn B.O.L zich bevindt en daar komen ze ook niet achter met prism en andere meelees en luister software.....

 

veel plezier keep on prepping :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

aangezien ik onder de noemer lone wolf zal vallen is dit niks voor mij .....ik voel meer voor een nomaden bestaan hangmat en tarp snel opbreken als nodig is and gone in 60 seconds ....hoe meer mensen bij elkaar hoe meer ergenissen en irritaties er opduiken ........als ik al in een groep zou willen functioneren dan moet die plek nergens genoemd zijn niet op internet etc.....daarom weet ook niemand waar mijn B.O.L zich bevindt en daar komen ze ook niet achter met prism en andere meelees en luister software.....

 

veel plezier keep on prepping :)

 

Goh, verbazingwekkend. Fijn dat je weer actief meedoet aan het forum AV!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...