Ga naar inhoud
GENEGEERD

Survivallen


Scavenger

Aanbevolen berichten

Wij willen van de zomer een week gaan survivallen! Hartstikke leuk en spannend, maar ook heel handig om te kijken hoe ver we werkelijk komen met een zware backpack in het bos.

Hebben jullie dit al eens gedaan? Of zijn jullie het van plan?

Waar is nou echt een mooi gebied om te gaan survivallen?? het moet natuurlijk wel een beetje een groot, afgelegen bos zijn oid..

 

Tell me!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

meerdere keren zelfs en ga deze zomer weer naar noorwegen toe.

maar om te beginnnen wildkamperen is erg leuk je mag het helaas niet overal doen, landen die het toestaan zijn onder andere schotland,noorwegen, frankrijk

en als je echt wilt survival/bushcraft dan zou ik me toch even aanmelden bij extra of een andere aanbieder van dit soort dingen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze jongens zijn met z'n tweeen 18 dagen de wildernis in gegaan.

 

Al die tijd leefden ze enkel van hetgeen ze konden vangen en vinden. Dit lijkt me de ultieme vakantietrip!

 

Als je de comments leest bij het filmpje (ff op het filmpje klikken voor de player op YouTube incluis comments) is menigeen erg enthousiast. De jongens geven eerlijk toe dat "geen makkie" was en dat het qua eten af en toe echt afzien was.

 

Enfin, ter leering ende vermaeck:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Nederland mag je ook wild kamperen bij de paalkampeer plaats.

http://www.staatsbosbeheer.nl/Overnachten/Kampeerterreinen/Zoekresultaten.aspx?AccommodationType=Kampeerterreinen

 

Nog niet zo lang geleden gedaan erg leuk om te doen en zelfs wild gezien. Een aanrader.

Maar verder de rest van de wereld is ook goed te doen, zeker in Down Under

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook leuk om te zien, op 2:03 proberen ze vuur te maken met een vuurboor.

 

Nog niet geprobeerd maar wat ik lees/hoor/zie is dit een techniek waar je wel even voor moet gaan zitten...leuk filmpje maar jammer van die pixies cover :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...