Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wat als je huisdier iets ernstig overkomt in SHTF


Gast gebruikersnaam

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
maar euthanasie.. tsja.. wat is humaan? kogel? ..? moeilijke kwestie

 

kogel is het meest humane wat er is

wij hebben de beslissing gemaakt om al onze beesten af te laten schieten mocht het nodig zijn

niet het mooiste gezicht maar ze zullen de klap niet eens horen en dood zijn voor ze de grond raken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nekkie omdraaien/knakken bij een klein dier.

Flinke pin met hamer door hoofd bij groter.

 

Ik schat de overlevingskansen van mijn kat hoger in dan de mijne eigenlijk. Heeft me al eerder muizen en vogels gebracht, misschien helpt hij mij meer dan ik hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nekkie omdraaien/knakken bij een klein dier.

Flinke pin met hamer door hoofd bij groter.

 

Ik schat de overlevingskansen van mijn kat hoger in dan de mijne eigenlijk. Heeft me al eerder muizen en vogels gebracht, misschien helpt hij mij meer dan ik hem.

 

pin door het hoofd slaan? in theorie kan t maar dieren hebben meer gevoel als wij, als ze dat aanvoelen komen kom jij er niet zonder kleer scheuren vanaf

bovendien laat je een beest dan nodeloos lijden de kans dat het in een keer goed gaat is niet heel erg groot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor iedereen op het forum is dit een nee maar een groot beest schaap en geit of groter hoor je met een scherp mes de hals slag ader door te snijden.

Voor kleine dieren volstaat het draaien of slingeren aan de nek van het dier.

En geloof me dit is niet leuk maar noodzakelijk op sommige momenten.

Heb er genoeg tranen over gelaten maar soms moet je dingen doen in het leven die niet leuk zijn.

Sterker nog schapen huilen aangezien ze voelen wat er gebeurd.

En honden zijn nog erger,de gene die voor de moeilijke keuze hebben gestaan weten dit.

Voor de toetsenbord rambo's onder ons kijk maar eens goed naar je vriend (hond/kat) en bedenk dan of je het aankan of niet.

Kan je het niet vraag het dan aan een bekende die het wel kan en durft.

Een dier laat je namelijk niet lijden!!!!

Dat doe je ook niet met je eigen kind ofwel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Loslopende, hongerig honden in een roedel zijn geen leuke dingen om tegen te komen.

Maar om mijn maatje van 12 met een klauwhamer of breekijzer naar 't hondenwalhalla te sturen..... k Weet niet of ik t kan.

Hopelijk als de shtf heeft mijn vrouw haar wapen bij zich en kan een kogel zijn werk doen.

(nu is mijn hond niet echt een killer, ook al is hij 30 kg. Hij vindt opstaan voor een boterham al best een hele opgave.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...