Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

image.jpg.7da86a67e8ee85989619a7b992e85983.jpg

Met wat extra lagen ga ik het wel redden denken jullie niet?

Greener

Nee denk het niet, dat IS Nibiru op je hoofd...en die rode ogen bewijzen dat je een Anunnaki bent.

• Leuk 1

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Zodra je op dit forum niet in God gelooft of geen atheïst bent , roepen ze gelijk aluhoedje .

Dat is het stopwoord hier.

Wat moeten ze dan wel niet van een gelovige denken?

Die vinden ze waarschijnlijk nog veeeeel gekker.

Jammer dat er hier van die beperkte mensen zitten.

Deze post delen

Jammer ja, dat ben ik helemaal met je eens...

Deze post delen

Wel duh, wie zou er nou niet op de aarde vallen? Enorm aantrekkelijke planeet joh!

Lijkt me dan ook niet meer dan logisch als er een ateroide op de aarde zou vallen.

Deze post delen

Zodra je op dit forum niet in God gelooft of geen atheïst bent , roepen ze gelijk aluhoedje .

Wil je misschien iets kwijt?

Deze post delen

Sorry, dat strookt niet met de feiten. Religie is hier helemaal niet van belang. Wat je als forumlid zegt en doet, dáár reageren mensen op. Dit is een forum voor preppers, mensen die die zich bezig houden met 'preppen' (in het Nederlands 'voorbereiden op'). Iedereen had en heeft de vrijheid om zelf te beslissen waar hij/zij zich op voorbereidt en ook hoe ver men daarin wil gaan. Op het forum is zélfs ruimte - niet mijn keus, ik heb er niks mee - voor verhaaltjes over complotten, aliens en bijgeloof. Ik vind dat allemaal erg ruimdenkend. Dat die inbreng soms getoetst wordt aan de feiten is voor degenen die in complotten geloven inderdaad lastig, die worden geconfronteerd met een realiteit die ze juist proberen te ontlopen. Voor mij, een prepper die altijd op zoek is naar feiten & de realiteit, is het echter wel van belang dat ik weet of het hier weer om het zoveelste doemverhaal gaat dat rondzingt op internet, óf dat het gaat om een serieuze bedreiging. In het eerste geval laat ik de gelovigen na een toetsing aan de realiteit keurig met rust, in het tweede geval zal ik jullie bedanken, mij uitvoerig verontschuldigen voor mijn gebrek aan geloof en vertrouwen en in actie komen.

Het kan ook niet anders op dit forum: verhalen en topics die je inbrengt móeten worden getoetst, daar zijn we preppers voor. We moeten en willen weten of dit een serieuze bedreiging is. Nu weer duidelijk is dat dit gaat om gelovigen die het graag over hun geloof willen hebben zal ik mij onthouden van kritisch commentaar.

Tot de volgende keer ... :cool:

• Leuk 2

Deze post delen

Doom,

Dit is al zo vaak voorbijgekomen en ontkracht(verkracht?), we hoeven toch niet elke keer serieus op nibru in te gaan? Kom op zeg...

En als jij stelt dat dit beperkte mensen op het forum zijn, daar hoor jij als lid ook bij ;)

Deze post delen

Dat kreng heet nibiru. Graag jullie ideeen en reacties

Zodra dat er mee te maken heb, moet je alles in ernstige twijfel trekken.

Nibiru komt namelijk van de verdwenen planeet die naar men zegt weer terug keer naar onze buurt (en dit had zo rond 21-12-2012 moeten gebeuren)

Deze post delen

Volgens mij vallen er continue astroiden op de aarde die niet helemaal verbranden in de dampkring. Eens in de zoveel jaar komt er iets groots op de aarde, maar meestal er langs op tig lichtjaren. Big deal.

Krijg je een steen op je kop dan ben je dood en hoef je niet meer naar je BOL. punt. :p

Daarnaast is de kans dat het in zee of dun bevolkt gebied valt ook het grootst. Als het op land terecht komt, dan hebben de overlevenden een paar maanden wat minder zon en hebben we direct de overbevolking opgelost. Van al die bangmakerij van op die datum en die datum trek ik me dus niets van aan. De wereld vergaat toch wel een keer, daar zorgen de mensen wel voor. Die kans acht ik vele malen groter.:eek:

De aarde is al miljarden en miljarden jaren oud en we zijn er nog. Ben je overtuigd dat het gaat gebeuren,boek dan een vlucht naar een ver land. Grote kans dat je dan in de lucht niet wordt geraakt.:p

Deze post delen

24 september. net na mijn verjaardag. leuk kadootje. Dankje wel dan.

Er komt dagelijks ruimtegruis op ons dak binnen, vele tonnen per jaar.

Tsjeljabinksk was niet de eerste, en het zal niet de laatste zijn.

Ooh leuk dan valt ie net tussen onze verjaardagen in :D

Deze post delen

hi, op youtube en ook via google zie je steeds meer filpjes en verhalen over een asteroid die de aarde op 24-09-2015 zou raken. De regeringen zouden hierover zwijgen?. Weet iemand hier meer over? Is dit serieus of heeft iemand weer een truc uitgedacht om aandacht te krijgen? Dat kreng heet nibiru. Graag jullie ideeen en reacties

Zoals je leest hebben we het er hier wel vaker over gehad. Ik denk wel dat een overheid dit niet of misschien tot het allerlaatste moment voor zich houdt. De kans dat hij in het water valt is 70%, dat is namelijk de verhouding land/water op de planeet. Maar als hij op de grond valt gebeurt dat in Amerika, dat zie je tenminste altijd in films ;)

Maar je weet ook wel dat we vaker zijn getroffen door zo eentje en dat we ook al heel veel close calls hebben gehad. En ja er zijn er ook al heel veel op het "allerlaatste" moment gezien. Bedoeld of onbedoeld.

Deze post delen

Ieder mens is beperkt :(

En we hebben al in zoveel gelooft waar we nu niet meer in geloven :o En we hebben zoveel niet gelooft waar we toch in zijn gaan Twijfelen of nog beter ! Beter hadden kunnen geloven :rolleyes: :o:)

Geestelijk beperkt :confused: dat zijn we toch allemaal :o

Deze post delen

Maar moest er nu toch zo een steen op ons af komen zou de overheid ons verwittigen?

Of hebben jullie geen zin om daar over te discussiëren.

Deze post delen

Gast tom666

Ik denk niet dat we het zouden weten @Geert .

De roverheid zou dit stilhouden tot laatste moment vrees ik ....

Ik kan verkeerd zijn maar denk het niet...

Misschien dat alleen de ''elite'' in veiligheid wordt gebracht in ondergrondse bunkers...

Deze post delen

Maar moest er nu toch zo een steen op ons af komen zou de overheid ons verwittigen?

Of hebben jullie geen zin om daar over te discussiëren.

Stel dat het het einde van de mensheid zou betekenen (we maken het hypothetisch lekker duidelijk), zou je dan jaren of maanden in angst willen leven, of lekker onnozel in één keer weg zijn?

Ik denk dat de meesten nog wel even willen feesten, of doen wat ze altijd al hadden willen doen, maar niet durfden (de buurvrouw verkrachten bijvoorbeeld, of iemand doodschieten die net je vrouw heeft verkracht). Niemand zou nog naar zijn/haar werk gaan, ook de politie niet. Wat een chaos zou dat worden! Dat kun je als Overheid toch niet toestaan!

:p

Deze post delen

@Dreutel en wat zijn jou stoutste dromen? mijn buurvrouw is 67 en kwaakt als een eend mmmm laat maar zitten .

Heee @Geert, ze zeggen toch op een oude fiets moet je het leren ??? :p (maar dan wel met wederzijdse toestemming uiteraard !!! ;) )

Deze post delen

@Dreutel en wat zijn jou stoutste dromen? mijn buurvrouw is 67 en kwaakt als een eend mmmm laat maar zitten .

Mijn stoutste droom is dat nibiru helemaal niet komt, en dat we allemaal in vrede samenleven, liefst lang en gelukkig.

De voorbeelden waren in algemene zin bedoeld, omdat er in tijden van chaos nou eenmaal dat soort wanen loskomen bij mensen. Er zullen er dan ook zijn die banken gaan overvallen, al heb je daarna niets meer aan dat geld, maar je kunt er wellicht nog een tijdje van feesten. Ook zat er een vleugje ironie in mijn bericht :p

De harde kern van mijn bericht was: als de overheid laat weten dat de mensheid vergaat, dan wordt het chaos, dus ze zullen het zo lang mogelijk stilhouden.

• Leuk 1

Deze post delen

Heee @Geert, ze zeggen toch op een oude fiets moet je het leren ??? :p (maar dan wel met wederzijdse toestemming uiteraard !!! ;) )

Klopt en een goede boer ploegt met twee paarden .

Deze post delen

@Geert, als je net leert fietsen val je er ook steeds af. Dan krijg je zijwieltjes. Die oudjes hebben een rollator. Rollator = zijwieltjes, mwa, ik zie de parallel. Nu alleen nog een geel vlaggetje.

Niburu had ik nooit van gehoord. Inreressant gegeven. Maar als ie echt op de aarde valt lost het probleem zichzelf, of onzelf, vanzelf op.

Deze post delen

@Geert, als je net leert fietsen val je er ook steeds af. Dan krijg je zijwieltjes. Die oudjes hebben een rollator. Rollator = zijwieltjes, mwa, ik zie de parallel. Nu alleen nog een geel vlaggetje.

Niburu had ik nooit van gehoord. Inreressant gegeven. Maar als ie echt op de aarde valt lost het probleem zichzelf, of onzelf, vanzelf op.

Ik zeg niet dat Nibiru ( planet X) waar is, maar er zijn wel veel aanwijzingen in de geschiedenis.

Het zou veel rampen etc.... die elke 4000jaar gebeuren kunnen verklaren.

Er worden ook steeds meer oude steden gevonden die wel 30m onder de zeespiegel liggen.

Men zegt dat Nibiru elke 10000jaar extra dicht langs de Aarde komt wat een grote poolshift veroorzaakt.

Dat de planeet bewoont word door de Annunaki gaat wel weer een paar stappen, maar is ook interessant .

Maar ach, de kans dat dit allemaal waar is, is vele malen groter dan het bijbelverhaal zoals de christen het zien.

Iedergeval interessant lees en kijkvoer, maar meer ook niet;)

Deze post delen

@doom, ik mag er inderdaad graag over lezen.

Maar of de kans dat het waar is groter is dan het Bijbelverhaal? Persoonlijk twijfel ik daar noet aan, aan het bijbel verhaal is te veel gesleuteld door de tijd.

Eigenlijk maart dat helemaal niet uit, het gaat om de gedachte erachter.

Bij onderwerpen als Nibiru heb ik hetzefde idee. Voor elke ramp waar Nibiru de oorzaak van kan zijn is of zijn andere verklaringen. Dus tja.

Het is mens eigen om patronen te zien. As je lang genoeg kijkt zijn er altijd patronen te vinden, apofenie als ik het wel heb.

Dat maakt het heel moeilijjk om verklaringen te zoeken waarbij er door het gebrek aan bewijs te veel aanwijzingen zijn.

Bottomline is dat hier niet tegen te preppen is anders dan we al doen. Bij een poolshift kun je allleen maar hopen dat je het er goed van af brengt. Een prepper, of iemand anders met een survival achtergrond/instelling heeft in zo'n situatie een streepje voor.

Dus zoals je schrijft, interessant lees en kijkvoer.

Deze post delen

Ik vind dat hele nibiru gebeuren tot nu toe de mooiste theorie😁

Zou wel verklaren waarom we zo op apen lijken als de annunaki met DNA heb zitten spelen van hunzelf en die van de apen.

Mja😁

Deze post delen

Met dit soort verhalen heb ik vaak het idee dat ze sterk verwant zijn aan de verhalen over de nephilim. Hier zijn wel meer verhalen van oude, geheime of buitenaardse beschavingen aan verwant.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...