Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en je opgegeven geboortedatum en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Nibiru, Planet X en andere namen, voor een groot gevaarte dat door de ruimte suist en iedere 3600 jaar langs onze planeet scheert.

Door de meeste media ontkent en op google foto´s afgeplakt.

Maar de Russen denken daar anders over

net als vele individuen die ook filmpjes op youtube hebben gezet.

Wat is jullie idee over Nibiru??

Deze post delen

Als die planeet daadwerkelijk zo dichtbij zou zijn dat die in 2012 de aarde raakt, zou hij al met het blote oog te zien zijn. De zoveelste hoax m.i.

Deze post delen

Dit object zou de aarde niet raken, maar wel zo dichtbij komen dat het het magnetisch veld van onze thuisbasis beinvloedt.

En Johnny: ranja met een rietje erbij??

Deze post delen

Dichtbij, direct raak, dat ligt aan wie je het vraagt, maar is gelukkig volstrekt irrelevant voor de waarneembaarheid van Nibiru en dus mijn punt.

Deze post delen

ja ik zie dit niet zo gouw gebeuren.. we zitten met gemak al aan het einde van mei en ik kan dat ding nog niet zien met het blote oog zoals in dat filmpje werd gezegt.

Deze post delen

Johnny drukt het wat kernachtig uit, maar ik ben het wel met hem eens, kennis over astronomie is in elke bibliotheek terug te vinden daar is verder niets geheimzinnigs aan. Onzin dus.

Deze post delen

Persoonlijk geloof ik er niet in. Maar goed respect voor iedereen die dat wel doet. Mocht een planeet ons raken = aarde weg.

Deze post delen

Aarde weg? Daar valt niet tegenaan te peppen, dus wel of niet waar maakt wat dat betreft niet uit...

Deze post delen

JBNL, nu hadden Merrill, Morgan en Bo het wel goed, maar geen zorgen, ik geef je groot gelijk. 'twas'ngrepje.

Deze post delen

hi, op youtube en ook via google zie je steeds meer filpjes en verhalen over een asteroid die de aarde op 24-09-2015 zou raken. De regeringen zouden hierover zwijgen?. Weet iemand hier meer over? Is dit serieus of heeft iemand weer een truc uitgedacht om aandacht te krijgen? Dat kreng heet nibiru. Graag jullie ideeen en reacties

Deze post delen

hi, op youtube en ook via google zie je steeds meer filpjes en verhalen over een asteroid die de aarde op 24-09-2015 zou raken. De regeringen zouden hierover zwijgen?. Weet iemand hier meer over? Is dit serieus of heeft iemand weer een truc uitgedacht om aandacht te krijgen? Dat kreng heet nibiru. Graag jullie ideeen en reacties

De zoveelste alweer, naja ben benieuwd.

Deze post delen

Het is allemaal waar en ik ben dus ook gestopt met preppen, sterker: alles staat binnenkort op marktplaats.

Deze post delen

kut

http://www.mojo.nl/over-mojo/wij-zijn-mojo/persberichten/csn-4mrt15/

Iemand nog 2 kaartjes kopen?

Maar even serieus.

Als je kijkt naar het ontstaan van dit verhaal, kom je uit op deze quote

On May 13, 2014, the French foreign minister publicly said THREE TIMES, “We have 500 days to avoid climate chaos.”

Met deze zin tot gevolg.

I personally came to this date of September 24, 2015, as the start of the “days of darkness” using only the Bible.

Opgetekend door een zekere Lindsey Williams

http://www.lindseywilliams.net/

Stuur hem eens een email hoe het kan dat hij een dvd wil verkopen met als omschrijving: This DVD will be your guide to survival in 2015.

Dat strookt toch niet helemaal met dat bullshitverhaal over die asteroïde?

Deze post delen

Nibiru is een woord dat komt uit het Akkadisch en betekent "doorwaadbare plaats", "plaats van overgang" of "Veerboot". In astronomische context is het een hemellichaam[1]. In astronomische Babylonische teksten wordt Nibiru geïdentificeerd als de planeet Jupiter. In tablet V van de Enoema Elisj bestaat er mogelijk een associatie met de Poolster[2]. Dit laatste omdat er gerefereerd werd aan een ster die niet van plaats veranderde.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nibiru

Geen zorgen, ik kop hem wel terug ;-)

• Leuk 1

Deze post delen

Nee jongens, dat is flauw. Laten we het eens serieus benaderen..................... nee lukt nog steeds niet.........

• Leuk 1

Deze post delen

Gast Peerke

24 september. net na mijn verjaardag. leuk kadootje. Dankje wel dan.

Er komt dagelijks ruimtegruis op ons dak binnen, vele tonnen per jaar.

Tsjeljabinksk was niet de eerste, en het zal niet de laatste zijn.

Deze post delen

[ATTACH=CONFIG]17126[/ATTACH]

Met wat extra lagen ga ik het wel redden denken jullie niet?

Greener

• Leuk 1

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...