Ga naar inhoud
GENEGEERD

[27Mc] Papa Romeo Ronde 9 Juli 19:00 -20:00


Communicator

Aanbevolen berichten

Prepperronde.png

Halleeej beste luitjes!

 

Het wordt tijd dat we dit eens goed aan gaan pakken, want het komt maar niet van de grond!

Allereerst, als je werkelijk interesse hebt in het communicatieve aspect, meld je dan aan bij De Ham Club

Hier kunnen we gerichter spreken over onze hobby en noodzakelijke onderwerpen.

ten tweede, wil ik nu ruimschoots op tijd een vaste datum prikken, waarop wij onze communicatieve vaardigheden gaan testen!

hier hebben we wel een aantal kopstukken voor nodig die hierbij helpen.

 

Landkaart-nederland-provincies.gif

 

In vrijwel alle cirkels hebben we minimaal één persoon nodig die dit gebied kan monitoren.

Ikzelf heb het gebied tussen zeeland en Noord-Brabant onder mijn dekking (west-Brabant dus).

Als het enigszins mogelijk is, wordt er ook verwacht dat je online bent in de de chatbox van http://www.preppers.nl

de chatbox is HIER te vinden!

ook de Teamspeak Server is beschikbaar om deze ronde mee te beleven: teamspeak.noodnetwerk.nl

 

Voor Meer informatie over de Prepper Ronde check de WIKI

 

Agenda 9 Juli

19:00 - Welkomst en aanmelding

Om 19:00 uur zal Communicator beginnen op frequentie 27.005 (kanaal 4) met een kleine toespraak ter introductie van de Prepper Ronde.

Hierna zal de ruimte worden gegeven voor deelnemers om zich in te melden.

 

19:10 - 19:20 omschakeling van FM naar USB

We doen dit gewoon op de 27.005Mhz (kanaal 4)

Mocht dit niet lukken dan schakelen we eerder terug naar de FM band.

 

19:20 - 19:30 Uitloop planning

Mochten voorgaande agenda uit lopen, kan dat binnen deze tien minuten.

 

19:30 - 19:45 Nieuws

In dit kwartier zullen een aantal nieuwsfeiten worden doorgegeven;

- Nood Netwerk gaat over de tong

- Meeting Zuid Holland (7 Juli jl)

 

19:45 -20:00 Afsluiting Papa Romeo Ronde

Alle deelnemers worden bedankt en zullen we via teamspeak verder discussiëren.

 

Einde Agenda

 

Ik wil de Prepper Ronde elke tweede Dinsdag van de maand van 19:00uur tot 20:00 uur laten plaats vinden!

Voor 2013 betekent dat de volgende data:

 

  • 11 Juni
  • 9 Juli
  • 13 Augustus
  • 10 September
  • 8 Oktober
  • 12 November
  • 10 December

 

Zet deze dus vast in je Agenda!!!

 

Hopelijk tot Dinsdag 9 Juli!!!

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
@Communicator ik probeer er weer bij te zijn. Is het mogelijk om na 20:00 te blijven luisteren? Het kan zijn dat ik pas vanaf 19:30-20:00 beschikbaar ben....

ik acht de kans klein dat het na 20:00 nog doorgaat. of het moet ineens een overweldigend succes worden. ;)

Op teamspeak daarentegen zal het nog wel doorgaan na 20:00 uur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar jij was niet op teamspeak aangemeld @heliport, dus je kon niet weten hoe en wat we aan het doen waren...

Trouwens, op de 27ssb zijn we ook nergens geraakt, noch op het standaard kanaal, noch op andere.

Bij mij lag het waarschijnlijk aan de plaatsing van de antenne, alles is bij mij nog in "provisorisch testfase".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar jij was niet op teamspeak aangemeld @heliport, dus je kon niet weten hoe en wat we aan het doen waren...

Trouwens, op de 27ssb zijn we ook nergens geraakt, noch op het standaard kanaal, noch op andere.

Bij mij lag het waarschijnlijk aan de plaatsing van de antenne, alles is bij mij nog in "provisorisch testfase".

 

Een echte 27mc er gebruikt geen teamspeak , Na een shtf is teamspeak verdwenen als sneeuw voor de zon , Ik zend en ontvang voledig autonoom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een echte 27mc er gebruikt geen teamspeak , Na een shtf is teamspeak verdwenen als sneeuw voor de zon , Ik zend en ontvang voledig autonoom

 

Klopt, maar heden ten dage kan het wel helpen... Je kan ook een postduif gebruiken ipv het forum... Je gebruikt wat er is en creeërt wat er nodig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Communicator

 

Sorrie ik zag het te laat, ik zou het fijn vinden als we de volgende keer elkaar iets eerder kunnen triggeren...

Ik ze we omdat ik hoop dat jij niet de enige bent die eraan gaat trekken:rolleyes:

(maar dus toch super dat je eraan trekt !)

 

Volgende keer probeer ik weer van de partij te zijn...

 

Perp ze,

K a n s

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kans de volgende data voor de ronde staan in de openingspost. Zet deze in je agenda :)

 

Het is jammer dat het evenementengedeelte niet werkt op deze website ... wat me wel op een idee brengt... ik ga een agendafunctie op noodnetwerk.nl inbouwen. :)

 

En jij ook perp ze he ;)

C

 

Ik hou noodnetwerk wel in de gaten. Helaas was ik pas om 20:45 beschikbaar. Op naar de volgende :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...