Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

De baron

Geert Wilders wil protest

Recommended Posts

PVV-leider Geert Wilders gaat een demonstratie tegen het kabinet organiseren. Hij wil met het protest een stem laten horen tegen de bezuinigingen die de coalitie op Prinsjesdag aankondigt, meldt De Telegraaf maandag.

"De mensen hebben er schoon genoeg van. Ze zijn woest op Rutte en zijn PvdA-vriendjes", aldus Wilders in de krant.

Wilders gaat bij burgemeester van Den Haag Jozias van Aartsen (VVD) een vergunning aanvragen voor een grote manifestatie. De PVV-voorman hoopt dat het Plein voor het gebouw van de Tweede Kamer 21 september, vlak na Prinsjesdag, wordt gevuld met tegenstanders van het kabinetsbeleid.

Wilders vindt onder meer dat het kabinet 'teveel naar de pijpen van Europa danst' en zich niets aantrekt van de 'ellende die de samenleving daarvan ondervindt'.

--------------------------------------------

Ik vraag me af of iemand hier heen gaat en waarom dan, denken jullie dat het zin heeft om je neus te laten zien?

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Met KS eens, zodra m'n IQ 57 punt gezakt is, wat Europa betreft, daar zijn we mooi ingeluisd, wat niet wil zeggen dat ik met Geertjepeertje geassocieerd wil worden.

Neus daar laten zien is altijd goed, hoewel ik denk dat het weinig uit zal halen, ik kan me wat referenda herinneren waarbij onze mening op prijs werd gesteld maar niet doorslaggevend zou zijn, daaruit heb ik op mijn beurt alleen afgeleid dat we al verkocht, gewassen, geknipt en geschoren waren zonder dat we daar ook maar iets aan konden doen, en dat is ook wel gebleken.

Inmiddels is er al een paar honderd miljard van ons gestolen, geld dat goed gebruikt had kunnen worden voor de staatsschuld of kritieke infrastructuur, armoedebestrijding, werk en scholing, gezondheidszorg etc etc, n.m.m. lijkt het bedoeling te zijn dat we de boot in gaan met z'n allen, lijkt aardig te lukken, probleem is dat dit niet alleen een Europees maar wereldwijd fenomeen is, demonstreren/manifesteren gaat niet helpen, het zal de internationale media waarschijnlijk niet eens halen, zoals zo veel van dit soort initiatieven, niet omdat er niet gefilmd is, maar omdat het niet word uitgezonden.

Zucht, maar je hebt wel gelijk, we zullen moeten opstaan en onze collectieve waffels opentrekken, dhr. Wilders trekt mi helaas alleen blikken polarisatie open, de wereld is niet zwart wit meer of alleen maar voor of tegen, dat kan niet meer, die tijd is geweest.

Schaalverkleining en minder afhankelijkheid van de overheden en meer middelen naar de ontwikkeling daarvan ben ik wel voor.

Deze post delen

Euh, Geertje-ik-trek-de-stekker-er-maar-uit protesteert tegen een kabinet dat er zonder zijn domme actie helemaal niet geweest was.

Helaas heb ik weinig fiducie in het collectief geheugen. Dat kind wordt echt nog wel MP :-(

Deze post delen

Zodra als dat mijn IQ onder de 80 gezakt is, zal ik mij achter Wilders scharen.

hoe laag zou het IQ zijn van de mensen die nu nog op de VVD of PVDA zouden stemmen??? Ik ben het niet altijd met wilders eens, maar er mag nu wel eens wat worden gedaan tegen die ellende in naam van de EU.

Ow, maar ik zou er wel heen willen maar mijn nuchtere verstand zegt mij: Blijf uit de buurt van demonstratie die georganiseerd zijn door Geert Wilders, voor je het weet hoor je: Sillence!! i kill you!!

Deze post delen

Jammer dat mensen die wel wat zien in de zaken waar wilders voor staat, gelijk weer worden geasocieerd met hersenloze randdebielen, bedankt heren.

• Leuk 2

Deze post delen

@platipous: dat krijg je, de onderbuikmassa roept al jaren dat het wil zeggen wat het denkt (over vermeende bestiale trekjes onder migranten van Marokkaanse afkomst bijvoorbeeld), dan kun je verwachten dat het weldenkende deel van de natie zich ook af en toe eens laat horen. Mogen wij ook eens? Bijna vijftien jaar al wordt alles dat naar links riekt monddood gemaakt, alle politieke partijen zijn in sociaal opzicht naar rechts doorgeschoten, terwijl ze in financieel economisch opzicht linkse big spenders lijken. Dan zou de oplossing moeten komen van een hoogblonde demagoog die alle problemen veroorzaakt ziet door een paar hoofddoekjes? Ik ga maar geen vergelijkingen maken met andere demagogen uit andere economisch zware tijden.

• Leuk 1

Deze post delen

Ow, maar ik zou er wel heen willen maar mijn nuchtere verstand zegt mij: Blijf uit de buurt van demonstratie die georganiseerd zijn door Geert Wilders, voor je het weet hoor je: Sillence!! i kill you!!

Ik ga in ieder geval naar de tv kijken wie zich door die geblondeerde Molukker, met havodiploma en zenuwtik, laat opnaaien. Dan weet ik meteen wie er bij mij geen stap over de drempel mag zetten.

Deze post delen

Als die van mij ook 80 is gezakt ga ik met je mee ;-)

Deze post delen

Jammer dat mensen die wel wat zien in de zaken waar wilders voor staat, gelijk weer worden geasocieerd met hersenloze randdebielen, bedankt heren.

You are more than welcome!

Deze post delen

Haha dit draadje gaat een gevoelig snaartje raken. Voorlopig staat de PVV op flinke winst in de peilingen, en zouden ze dat ook zeker weten te verzilveren als er nu verkiezingen zijn. Ik vermoed dat de PVV met zijn uitgesproken anti-EU standpunten meer adhesie betuigingen zou kunnen krijgen dan menig andere partij.

En als het over preppen gaat: trek je kogelvrije vestje maar aan als je van plan was naar Den Haag af te reizen voor een demonstratie.

Deze post delen

On topic over bezuinigen en niet naar de pijpen van Brussel dansen.

Wij mogen 3% begrotingsverschil hebben (tekort in ons geval).

Elke keer weer 3% meer uitgeven dan er binnenkomt op een begroting van miljarden.

Denk hier eens goed over na wat hier nu net is neer getypt.

Die schuld zal ooit eens afbetaald moeten worden, maar door wie?

Men moet wel bezuinigen, de verzorgingsstaat zoals vele die kennen is simpelweg niet meer op te brengen. Ook niet als we Brussel afromen.

Als NL nu de ballen had en de schulden af te lossen en een 3% overschot op de balans zette.

Wij als preppers zouden juist doordrongen moeten zijn van het niet hebben van schulden!

Deze post delen

Een zekere Adolf had begin vorige eeuw ook een aantal prima standpunten, echter ook wat vervelende xenofobe trekjes die zijn programma toch echt minder aantrekkelijk maakten. Ik wil geen vergelijking treffen, maar, nou ja, Wilders mist nou eenmaal het intellect wat Fortuyn wel bezat.

Deze post delen

Een zekere Adolf had begin vorige eeuw ook een aantal prima standpunten, echter ook wat vervelende xenofobe trekjes die zijn programma toch echt minder aantrekkelijk maakten. Ik wil geen vergelijking treffen, maar, nou ja, Wilders mist nou eenmaal het intellect wat Fortuyn wel bezat.

Hij wist anders wel zijn havodiploma met pretpakket te halen. Menig tokkie is daar jaloers op.

Deze post delen

Hoi KS,

Komt ie :D :cool: :rolleyes: ;) :p

En hoeveel jaar heb je dus al op ons Geertje gestemd :confused:

Haha to easy :rolleyes:

Grt

Kans

Deze post delen

als die van mij boven de 80 klim ,begrip ik mischien hoe ik in den haag moet parkeren.anti eu prima, onzin uitkramen niet.

Deze post delen

Die schuld zal ooit eens afbetaald moeten worden, maar door wie?

Men moet wel bezuinigen, de verzorgingsstaat zoals vele die kennen is simpelweg niet meer op te brengen. Ook niet als we Brussel afromen.

Als NL nu de ballen had en de schulden af te lossen en een 3% overschot op de balans zette.

Wij als preppers zouden juist doordrongen moeten zijn van het niet hebben van schulden!

Er is een enorm verschil tussen burgers en de overheid.

Burgers moeten zoveel mogelijk gaan bezuinigen en schuldenvrij zien te komen.

Maar de overheid moet nú NIET bezuinigen want dat draait de economie de nek om.

Deze post delen

.......

.......

Jazéker! Vorsicht! Der Feind hört mit (1938).

Deze post delen

Nog 5 punten zakken dan? ;)

Deze post delen

ik zal eerlijk zeggen dat ik voor de PVV heb gestemd maar niet vanwege het discriminerende manier van doen,

maar puur omdat de partij het meest anti -EU is. De huidige regering en de EU parlement maken ons land helemaal kapot.

In plaats van het geld dat bezuinigt wordt naar het buitenland te sturen om corrupte regeringen te steunen en landen zogenaamd te helpen met die zogenaamde vredes missies kunnen ze het beter in eigen land besteden. Overal moet op worden bezuinigt, ouderen worden uit verzorgingstehuizen gezet, werkeloosheid is decennia niet meer zo hoog geweest en ziekenhuizen en scholen worden gesloten.

Werkeloosheid in de bouw sector loopt op maar er is schijnbaar altijd wel werk voor poolse arbeidskrachten, ik zie gewoon busjes met polen naar bouwplaatsen rijden bijna dagelijks. Ik heb zelfs ooit eens gezien hoe die poolse werkkrachten leven in nederland, en dan neem ik de term leven ruim. Sommige uitzendbureau's huren een flatje met 2 of 3 slaapkamers en daar leven dan doordeweeks 6 polen in en 1 keer in een maand gaan ze dan naar huis. ze slapen gewoon op luchtbedden of oude matrassen in de woonkamer. Zal wel komen door dat ik dicht aan de grens woon dat het mij opvalt. Ik heb niets tegen de poolse werkkrachten, ze doen gewoon hun werk maar ik vind het oneerlijke praktijken dat sommige bouwbedrijven liever polen aannemen dan nederlandse bouwvakkers puur omdat deze goedkoper zijn. En dat is iets wat de regering en de EU hebben gecreerd.

zo dat lucht op... het is ook alleen mijn mening gebaseerd op de dingen die ik om mij heen heb gezien.

Personelijk vindt ik dat we uit de EU moeten, de grenzen weer instellen en eerst ons eigen land voor elkaar moeten hebben. Tenslotte kan je pas iemand helpen als je eerst jezelf hebt geholpen.

• Leuk 2

Deze post delen

het is ook alleen mijn mening gebaseerd op de dingen die ik om mij heen heb gezien.

Das niet erg hoor, ik vind je even lief :o

PS: @MODS mag politiek ook naar de bak met wapens en religie?

Deze post delen

Das niet erg hoor, ik vind je even lief :o

PS: @MODS mag politiek ook naar de bak met wapens en religie?

ondanks dat we op het forum vaak met je zeuren, plagen en mopperen zijn we ook wel gek met jou KS.

• Leuk 1

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...