Ga naar inhoud
GENEGEERD

Handige blikopener FvB (zonder scherpe randen en maakt handige dhz blikjes)


Aanbevolen berichten

Dag mede preppers,

 

Voor zover heb kunnen nagaan wordt deze blikopener nog nergens besproken.

Waarom ik het nu doe? Het is gewoon een erg slim ding dat aandacht verdient. (ik heb het ding alweer vier jaar en ben er erg tevreden over)

Het maakt heel gemakkelijk je blikjes open en bovendien kun je de lege blikjes hergebruiken.

 

De losgemaakte bovenkant is te gebruiken als dekseltje, en je kunt het (schoongemaakte) blikje nu gebruiken voor andere doeleinden....

Als je er iets erg goed in wilt opbergen soldeer je het blikje gewoon weer dicht..

 

PS Ik verdien er niets aan, ik ken de maker van het ding zelfs niet!

 

Bijlage een beroerd filmpje van mij met een (nog niet helemaal schoon) blikje..:p

 

 

Voor elke blikvorm

Geen scherpe randen, voorkomt snijwonden

Geen metaalsplinters in de inhoud van het blik

Weinig kracht nodig bij het draaien, ideaal voor mensen met minder kracht in de handen

De FVB Blikopeners blijven schoon

Lege blikjes kunnen voor andere doeleinden gebruikt worden

1 jaar garantie op de FVB Blikopener

 

voor 13 eur te koop via internet http://www.standonline.nl/index.php/FvB-Blikopener.html

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

OK, ik zal het toegeven. Filmpje niet gezien. Bij zo'n titel haak ik vaak al af......... :D Ik ga 'm later vandaag even bekijken.

 

Toch maar even snel bekeken. Leuk en zal best handig zijn. Hij maakt nog steeds een blik open, net als de opener op m'n Vic.....:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...