Ga naar inhoud
GENEGEERD

Instant fisherman vishengel


nvd72

Aanbevolen berichten

Jaja "ligt in de winkel", dat zei je over die waterzakken van de Hema ook, ben in 3 vestigingen geweest en niemand had ze. uiteindelijk in de Hema webshop besteld en worden nu, zonder bezorgkosten, deze week af te halen bij de dichtstbijzijnde vestiging.

;) (DIKKE knipoog)

 

Tsja, daar kan ik niks aan doen, ik weet wat ik waar gezien heb en gekocht heb, en zie je wel dat de Hema die waterzakjes heeft, bij mij zijn ze nu ook uitverkocht hoor, grin, was er gewoon op tijd bij, maar seieus, ik zou even de kijkshop inlopen in de buurt als ik jou was en daar even kijken naar die hengeltjes, heel klein en heel handig, kan gewoon in je broekzak, je zal wel genoegen moeten nemen met de kleuren die ze hebben liggen, vaak heeft de kijkshop maar 1 model liggen van sommige artikelen maar kan je ze wel in de winkel bestellen, even vragen bij de kassa, die van mij moesten ze ook uit de etalage halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Jaja "ligt in de winkel", dat zei je over die waterzakken van de Hema ook, ben in 3 vestigingen geweest en niemand had ze. uiteindelijk in de Hema webshop besteld en worden nu, zonder bezorgkosten, deze week af te halen bij de dichtstbijzijnde vestiging.

;) (DIKKE knipoog)

 

DIKKE knipoog, nog een collega?

Dat meen je niet he:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
voor een tijd terug, vond ik dit hengeltje op een braderie, had er nog nooit 1 eerder gezien behalfe op een tel sell kanaal in mijn jeugd.

het leek me wel een ideaal ding voor in mijn bob, hij is ongeveer 30cm lang ( opgevouwen ),

 

 

zijn er trouwens mensen die deze hengeltjes al eens geprobeert hebben?

 

Ik heb hem zelf ook, heb hem ook vaker gebruikt, maar inmiddels zijn er kleinere compactere hengeltjes te krijgen met een betere molen en een betere hengel. Ik heb een keer de molen vastgelopen gehad in deze hengel en ben meer dan een uur bezig geweest om de nylon eruit te krijgen. Voor die tijd een leuke gadget, nu is er veel beter spul.

 

cheerio :cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...