Ga naar inhoud
GENEGEERD

voorstellen.

medan
 Share

Recommended Posts

zou er een regel kunnen komen over voorstellen, ik loop me nu al een tijdje te irriteren aan mensen die niet even een minuut de tijd kunnen nemen om zich voor te stellen.

zoveel moeite is het niet en mensen krijgen een idee met wat voor persoon ze te maken hebben en zijn of haar intresses.

of kan er mischien ingesteld worden dat mensen zich eerst moeten voorstellen voordat ze kunnen posten.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Dan stel ik voor om heel rustig te blijven ademen en jezelf met een open geest te vragen: "Waar maak ik me in godsnaam druk om?". Je maakt jezelf het leven alleen maar moeilijk, en waarvoor?

Bovendien voelen sommige mensen zich daar niet lekker bij, of hebben daar gewoon geen zin in. Dat zou ik ze liever in hun waarde laten dan een gedwongen sfeer te creëren.

Link naar reactie

• 3 weeks later...

Ik zie steeds meer nieuwe namen verschijnen, en ook ik irriteer me er inmiddels aan dat ze óf zichzelf in een lopend topic voorstellen, óf helemaal niet.

Kunnen er misschien in het registratiegedeelte, zoals hierboven beschreven, 3 velden komen met aanleiding, ervaring en nog iets?

Link naar reactie

Ik ben het ergens wel eens met een normale voorstel mail.

Maar ja je kunt natuurlijk ook van alles opschrijven wat compleet verzonnen is.

Ik vertrouw persoonlijke contacten iets beter, maar ook daar kun je je enorm vergissen.

Het blijft wel onpersoonlijk of minder netjes als mensen zich niet voorstellen maar om mensen uit te sluiten die zich niet voorstellen lijkt me te ver gaan.

Link naar reactie

Dit 'probleem' is eenvoudig op te lossen door nieuwkomers alleen toegang te geven tot het Voorstel gedeelte. Als ze dat eenmaal hebben gedaan, hebben ze toegang tot de rest van het forum.

Op het Eindspel Forum hebben we er trouwens niet veel op uit gedaan. Uiteindelijk gaat het toch om de inhoud van de berichten na de voorstelronde.

Link naar reactie

als gast kan je ook mee lurken zonder voor te stellen of te registreren, daar doe je ook niet zoveel aan of je moet het een besloten forum maken

maarja is het niet zoveel fijner als heel NL prept? Is het een probleem als ze van de info die je deelt gebruik maken zonder dat je ze kent?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...