Ga naar inhoud
GENEGEERD

Geld verstoppen

Shmeker
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hallo allemaal,

:confused: Als ik met de bus via de Yugo landen gaat reizen, wil ik z.g.m. mijn geld ergens verstoppen.

Daar heb je corrupte douanes en dieven. Hoe en waar moet ik dat doen? Heeft u enige originele ideeën?

corrupte douanes zal je moete betalen haha :p

meschien zon tasje onder je tshirt tenzij ze je gaan betasten zullen ze deze niet vinden ben de naam alleen even kwijt

Link naar reactie

Geld in reisgids, inderdaad zo'n geldtasje of geldriem, in je sok / schoen, veel rugzakken hebben een "verborgen" zakje, innaaien in kleding of voering van een jas, soms kun je wat kwijt in het batterijen compartiment van elektronica enz.

Laat creativiteit zijn werk doen!

Overigens heb ik het zelf nog nooit meegemaakt dat geld door "officials" werd ontvreemd.

Link naar reactie

Lees je klassiekers: Papillon

Ah Henri Charriere, leuk, de verfilming met Steve McQueen is ook zeker de moeite waard. Doet mij denken aan de peanut lighter, zonder binnenwerk waarschijnlijk ook wel te gebruiken als "anus capsule"?

Comfortabel lijkt me dat niet overigens ;)

Link naar reactie

Ah Henri Charriere, leuk, de verfilming met Steve McQueen is ook zeker de moeite waard. Doet mij denken aan de peanut lighter, zonder binnenwerk waarschijnlijk ook wel te gebruiken als "anus capsule"?

Comfortabel lijkt me dat niet overigens ;)

Het zal wel wennen, denk ik.

Link naar reactie

ik loop rond met poen in mijn bh,ook onder een schoenzool is een optie voor wie minder bedeeld is.

Eigenlijk weet iedereen toch wel dat vrouwen briefjes in hun bh steken, maar alleen een ongemanierde man zal de vrijheid nemen er te gaan zoeken :-), waarna hij ongetwijfeld kennis kan maken met het zware metaal in de voetzool. Twee vliegen in één kap! It must feel good to be female!?

Link naar reactie

Eigenlijk weet iedereen toch wel dat vrouwen briefjes in hun bh steken, maar alleen een ongemanierde man zal de vrijheid nemen er te gaan zoeken :-), waarna hij ongetwijfeld kennis kan maken met het zware metaal in de voetzool. Twee vliegen in één kap! It must feel good to be female!?

honey, its great and powerfull.trouwens behalve poen, credit card ,ed heb ik ook een mes. fear us.

Link naar reactie

je kun lang haar opstekken en daar flink wat in verbergen.ook in de binnenkant van mandverband, luier ed .ook een nep stomazaakje met vies inhoud op de juiste plaats plakken is een optie .als het genant verhoog dat je kans.de mogelijkheid om iets op je lijf te verbergen zijn eindeloos.als je echt grondig gefouillerd woord ben je wel alles kijkt. maar voor een pickpoket of pat down van de tsa of douane is het voldoende.

Link naar reactie

Tegenwoordig zit er in de euro biljetten een metalen stripje.

Mijn idee hierover is dat een enkele of een paar biljetten op elkaar gestapeld geen dikke metalen strip maken .

Maar,.. als je grotere coupures zou moeten vervoeren worden die metalen stripjes wel ineens dikker en zouden door een metaaldetector opgemerkt kunnen worden opgespoord.

Waarschijnlijk is dit ook de bedoeling van zo een metaalstripje.

Iemand die mijn theorie kan aanvullen?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...