Ga naar inhoud
GENEGEERD

welke survival / bushcraft cursus


neoclyps

Aanbevolen berichten

Er worden een hoop bushcraft / survival cursussen aangeboden,

Zelf wil ik ook zoiets gaan doen

 

Ik vraag me af welke goed zijn en welke minder, wie heeft ervaring met aanbieders?, en heeft er daadwerkelijk 1 gedaan? en wat kan je dan echt. dus niet alleen zien hoe de instructeur het doet en dat 1 iemand uit de groep het doet en dat is het dan

 

de laatste week heb ik vrij veel cursussen bekeken en kan eigenlijk niet echt bepalen wat goed of minder goed is.

 

Neoclyps

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Er worden een hoop bushcraft / survival cursussen aangeboden,

Zelf wil ik ook zoiets gaan doen

 

Ik vraag me af welke goed zijn en welke minder, wie heeft ervaring met aanbieders?, en heeft er daadwerkelijk 1 gedaan? en wat kan je dan echt. dus niet alleen zien hoe de instructeur het doet en dat 1 iemand uit de groep het doet en dat is het dan

 

de laatste week heb ik vrij veel cursussen bekeken en kan eigenlijk niet echt bepalen wat goed of minder goed is.

 

Neoclyps

 

Ik weet dat hier op het forum kei van instructeurs zitten, maar wat je al aangaf is om het zelf te doen ipv kijken. Mischien een idee om een keer zelf je tas in te pakken en eropuit! Kijk wat lukt en wat niet. Is een harde les, maar ook je sterke punten(een mens kan meer dan hij/zij denkt!)

Probeer vuur te maken op meer manieren, probeer te vissen met.....,maak een onderkomen, en ga zo maar door, maak foto,s van wat je gedaan hebt, schrijf het op, maak vragen voor thuis.

En probeer om te kijken of iemand een op een met je meewilt om mee te kijken hoe en wat.

Je mag me alles vragen (ik weet niet alles), en als je in de buurt woont of vrij en tijd hebt wil ik eventueel met je mee, maar dat is aan jou.

Ik hoor het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze zelf gedaan van Survival school en ik vond het echt geweldig: http://www.survivalschool.nl/basicsurvivaltraining.html inhoudelijk ook echt super.

Deze is vooral heel erg makkelijk als je nog weinig tot geen ervaring heb maar je leert zo ie zo altijd wel weer iets nieuws, Dennis 1 van de cursus leiders is ook een hele aardig kerel.

En je moet alles zelf ook doen en sommige dingen laat hij je eerst zelf aanklooien en staat je dan bij, je leert echt het beste als je het zelf doe.

 

Ook JJ bushcraft http://www.jjbushcraft.nl/ heeft hele leuke en goede cursussen waar je echt wat aan heb met 2 hele kundige cursus leiders.

 

Als je een kijkje neemt op het bushcraft forum kan je er ook een hoop over te weten komen: http://forum.bushcraftnederland.nl/

 

En eventueel wil ik ook wel mijn tot nu toe opgedane kennis met jullie te delen tijdens een outdoor tripje.

 

M.v.g JP

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...