Ga naar inhoud
GENEGEERD

After Armegeddon - A look at a post SHTF situation by The History Channel


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

14:40 = After Armegeddon - A look at a post SHTF situation by The History Channel

 

at a certain point people will understand that survival is in their own hand. Voor die tijd moet je dus weg zijn.

 

Maar volgens mij moet je altijd wel een 24 tot 48 uur hebben als je bovenop het nieuws (en dan niet alleen NOS.nl maar ook twitter ed) zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Ik heb m gisteren zitten kijken. Ik kwam tot waar ze staan te schoffelen. Vandaag wilde ik m afkijken, is de video opeens niet meer beschikbaar. Ik had nog 10-15 minuten te kijken. Grrr. Ik heb een hekel aan een 'open einde'.:mad:

 

Verders was dit een van de beste preppers docu's, waarin vele aspecten van preppen aan bod kwamen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...