Ga naar inhoud
GENEGEERD

Water en (nood)voedsel in je BOB


Cyberbeer

Aanbevolen berichten

Water en (nood)voedsel zijn twee onmisbare factoren in je BOB tijdens een SHTF. Maar hoeveel neem je eigenlijk mee in je BOB, omdat dit toch een behoorlijk gewicht kan zijn. Het voordeel is dat water en voedsel geconsumeerd wordt tijdens je reis, waardoor het gewicht van je BOB weer afneemt. Wat neem jij mee in je BOB aan water en (nood)voedsel en hoeveel denk je nodig te hebben.

 

- Wat neem je mee aan (nood)voedsel?

- Hoeveel neem je mee aan water en (nood)voedsel(voor hoeveel dagen)?

- Langhoudbare producten of niet?

 

Gezinspakket.jpg.6ccdfc0db3cf4f5383de95ce053172e0.jpgNRG-5-noodrantsoen-BP5-Emergency-Food-Doos24.jpg.212f7a6d36cbc7b6fd9aca0b4197b3db.jpgTrekking-Biscuits-noodvoedsel.jpg.c489b29ed4726c8d71416c6177a58c57.jpgtrekking-mahlzeiten-kruidenpot-6-tp_3744675407605520327.jpg.56946087c93337d8f9ac62641a39f1a0.jpgvolkornbrot-roggebrood-volkoren-noodvoedsel-1.jpg.77ffd1c5596a551aa29d92f3439a929e.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Er zit n water reservoir in mn BOB van 2L daarnaast nog n fles met n halve liter.Eten bestaat uit 5 zakjes culiquik n paar liga,s een pak energie bars.10 bruistabletten isostar.Mocht mn water op zijn is er natuurlijk altijd nog de Katadyn pocket om wat uit n plas te halen.Dit is voor ong.een dag of 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Het doel van mijn BOB is mijn BOL te bereiken. In het ergste geval te voet. Dus lopend naar me BOL doe ik b.v. 3 dagen over dan neem ik drie dagen voedsel mee + een beetje voor backup.

Water daarin tegen neem ik 2 liter mee en een waterzuiveringmaterialen.

Qua voedsel denk ik aan een combinatie te doen tussen vries droog voedsel (a mountianhouse of advanture foods) en de struik blikken voedsel. doe er wat groenten bij en opwarmen en eet smakelijk. Onbijt zoiets als hartkeks met evt pasta en/of smeerworst. Maar ook nog wat andere spullen om de reis makkelijker en sneller te laten vooruit gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...