Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gezocht Toyota onderdelen


Mecanical Dog

Aanbevolen berichten

hoi allemaal

 

ik ben opzoek naar een zitbank voor 3 persoenen voor een 40 serie Toyota landcruiser uit 1984.

alle linkjes naar handelaars die Toyota onderdelen verkopen zijn welkom.

eventuele 40 serie's met een bank die ergens staat mag ook gemeld worden, ik kan eventueel iets regelen met de eigenaar.

ik heb 2 perfecte zetel die ik kan ruilen of ik koop de zitbank.

 

alle info is welkom

http://www.lenl.eu/ heb ik naar gemaild en ik wacht nog op een reactie

 

mvg MD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Even geduld hebben. Met ingang van 1 januari 2014 wordt in Nederland de Vrijstelling van Houderschapsbelasting voor dergelijke oldtimers met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid afgeschaft en zal derhalve vrijwel iedere Nederlandse Toyota Landcruiser naar de sloop verdwijnen. Sla dan je slag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even geduld hebben. Met ingang van 1 januari 2014 wordt in Nederland de Vrijstelling van Houderschapsbelasting voor dergelijke oldtimers met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid afgeschaft.....

 

Beetje off-topic natuurlijk maar kun je me meer vertellen hierover? Heb geen rijbewijs of oldtimer, maar dit klinkt als een unieke kans..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even geduld hebben. Met ingang van 1 januari 2014 wordt in Nederland de Vrijstelling van Houderschapsbelasting voor dergelijke oldtimers met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid afgeschaft en zal derhalve vrijwel iedere Nederlandse Toyota Landcruiser naar de sloop verdwijnen. Sla dan je slag.

 

Hoeveel kg kunstmest past er denk je in zo'n landcruiser als je de zitbank eruit laat?

 

;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje off-topic natuurlijk maar kun je me meer vertellen hierover? Heb geen rijbewijs of oldtimer, maar dit klinkt als een unieke kans..

 

wat ik er van heb begrepen is, dat er te veel tuners zijn die een oldtimer kopen die daar de nieuwste technologie lpg in rammen en dan belasting vrij er mee gaan cruisen. dus vanaf 1 jan '14 blijkt dat die wet er bij jullie door komt en juist die "jonny's" die zoveel veranderen aan hun wagen ook de volle pot belastingen betalen. of dat is ongeveer wat ik er van heb begrepen bij de verkoper van mijn cruiser.

 

hij had tranen in zijn ogen met het weg doen van deze prachtige wagen. ik heb er nu al paar dagen aan gewerkt en ik heb nog steeds geen roest gevonden en geloof me ik doe men best om het te vinden. al bij al hier in belgie blijven oldtimers wel belasting vrij, ik heb mezelf dus heel goedkoop een BOV aangeschaft dankzij jullie nieuwe wet ^^

 

om ontopic te blijven in mijn eigen post: laat die onderdelen maar komen vanaf 1 jan '14 :D ik ben er klaar voor (moesten jullie er nu al vinden mogen jullie dat hier ook melden hoor ik moet niet wachten tot die wet er is ;D)

 

mvg MD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...