Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Gezocht] Medebewoners/ontwikkelaars op perceel in Zuid Frankrijk


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Hoe leuk het ook klinkt ik zou de stap naar frankrijk niet kunnen zetten,

Maar een ding valt me op of heb ik het vereerd begrepen dat ze dus alleen willen verhuren ?

Dan gaan er bij mij alarmbellen af.

 

In de eerste post in dit draadje staat het eea:

 

Wij zijn 65 plus en kunnen en willen dit project niet alleen volbrengen maar delen met anderen en het met de juiste mensen om ons heen in een stichting onderbrengen, ter zekerheid stelling voor iedere deelnemer en ter continuering van het project. Wij zoeken mensen met lef en avontuur die wel selfsupporting moeten zijn qua inkomen en het realiseren van een eigen woonplek met b.v een Yurt of ander vorm, maar op ons terrein mag niet gebouwd worden. Blokhut caravan eventueel aardhuis etc. kan wel, kortom voor mensen met wel het idee maar geen groot kapitaal is dit voor hen en voor ons de manier om dit samen te realiseren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
Beste mensen, hoe gaat het met jullie project? Ik zou jullie heel graag contacteren. Maar ik kan jammer genoeg nog geen prive bericht sturen omdat ik hier nieuw ben.

Ik hoop dat ik snel iets van jullie mag vernemen..

 

Groeten

S

 

Ben je nieuw op dit forum? Stel je zelf gerust even voor aan de andere preppers! Privacy is voor veel preppers belangrijk (niet iedereen hoeft te weten dat jij 500 kilo blikvoer en een kilo goudmunten in de schuur hebt liggen) dus verzin een mooie nickname voor jezelf en deel vooral je kennis en ervaring waar je andere preppers ook weer mee kan helpen. Welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...