Ga naar inhoud
GENEGEERD

Beschermen tegen zakkenrollers (of diefstal uit de B.O.B.)


Tom

Aanbevolen berichten

Tijdens een Bug Out, dus chaos en drukte om je heen loop je dus met je groep en bent een doelwit voor zakkenrollers.

 

Deze zakkenrollers zijn waarschijnlijk goed georganiseerd, minstens net zo goed als wij onze B.O.B.'s en evacuatie hebben voorbereid. Ze werken in groepen en hebben diverse tactieken die met militaire precieze worden uitgevoerd.

Als je hier niet op verdacht bent ben je gegarandeerd een potentieel slachtoffer.

 

Ook thuis ben je niet veilig, er wordt aangebeld en een moeder met een huilend kind staat aan de deur.

Ze vraagt beleefd of ze de bal van het kind uit uw tuin mag pakken en wordt zo meestal binnengelaten.

De bewoner loopt naar de tuin en gaat met het kind de bal zoeken en de moeder blijft binnen en slaat haar slag eventueel met handlangers buiten.

 

Maar lees alles over de truuks van de zakkenrollers op de volgende link;

http://preparedforthat.com/how-to-pickpocket-methods-and-techniques/

 

 

En in het gewone dagelijks leven uiteraard ook goed oppassen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Tijdens SHTF de deur open doen? ........Dan denk ik niet dat je hebt helemaal begrijpt.

 

tuurlijk maken wij de deur open

2_gun_carry_1.jpg

 

of zoals de vrouw het liever doet

800px-LL-shotgun-5.jpg

 

ik bedoel we zijn netjes opgevoed en we zijn netjes tegen iedereen en dus maken we de deur gewoon open

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat je tijdens een SHTF niet erg veel zorgen hoeft te maken over zakkenrollers of een babbeltruc aan de voor deur. Als de SHTF er is dan zijn ze niet bang om betrapt te worden en opgepakt te worden, want de politie hoef je dan toch niet meer op te rekenen. De kans is groter dat als je alleen bent en niet oplet dat iemand je van achteren neer slaat met iets en dat je blij mag zijn dat je nog leeft als je bij komt. Nee, tenzij het een grote ramp is die mijn flatje bedreigd blijf ik lekker in mijn huisje achter een goed gebarricadeerde deur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...