Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nog meer interessante info !


Chinaka

Aanbevolen berichten

Ik botste van de week op een site met maar liefst 1.3 gb aan pdf files die gratis kunnen gedownload worden. Het interessante vond ik dat ( Heb ze nog niet allemaal door gesnuffeld) er een heleboel waren die ik nog niet ergens anders was tegen gekomen of die dieper in gaan op een bepaald onderwerp.

Neem zelf is een kijkje wie weet zit er iets bruikbaars tussen. De Site

Zelf vond ik de pdfs over eet bare planten en medische planten heel cool.

 

Groetjes Chin

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Jheez heb jij dat zo snel door gekeken. Tja dubbele dat is bijna onvermijdelijk denk ik. Daar staan er wel veel op he 220 pdfs ofzo.

 

Groetjes Chin

 

'k Zag al een paar heel bekende titels voorbij komen. wtndentist.pdf.. zal wel When There's No Dentist zijn,etc :D In deze verzameling staat dan ook nog 'MED_When_No_Dentist.pdf'.

Een dubbele, of gewoon oudere versie?

 

Hij staat nu te downloaden, inhoud kan ik straks pas zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raycoupe: Ga jij dat volledige pakket downloaden? Denk dat ik wat selectiever te werk ga, ben nogal wanordelijk en zie snel het bos niet meer door de bomen.

 

Yep, ik sleur het naar binnen, handig trouwens die dikke zipfile met alles in 1 keer en dan gooi ik er een tooltje over die voor bij de dubbels er uit zoekt.

 

Daarna belanden ze bij mij ook in een bak (met nog 20Gb), waar ik af en toe wat in zit te lezen. Alles wat ik echt nuttig vind gaat naar een aparte folder en op een USB stick. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Yep, ik sleur het naar binnen, handig trouwens die dikke zipfile met alles in 1 keer en dan gooi ik er een tooltje over die voor bij de dubbels er uit zoekt.

 

Daarna belanden ze bij mij ook in een bak (met nog 20Gb), waar ik af en toe wat in zit te lezen. Alles wat ik echt nuttig vind gaat naar een aparte folder en op een USB stick. :)

 

Aha, dus we moeten jou een keer een pakje USB sticks meegeven.... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Is goed, 'k heb oa geheel pssurvival.com op de harde schijf. (een link ook via dit forum opgedaan, met dank aan @Bolo)

 

Een mooie selectie met categorieën, die op een USB stick past?

Om onderling te kopiëren.

Voor op de Wiki. (de links?)

Voor in de Prepshop, voor de prijs van een lege stick?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een mooie selectie met categorieën, die op een USB stick past?

Om onderling te kopiëren.

Voor op de Wiki. (de links?)

Voor in de Prepshop, voor de prijs van een lege stick?

 

Dat is helemaal geen slecht plan. :D

 

De hele bak in categorieen sorteren. Gewoon PDF's in mappen, verder geen opsmuk/techniek. FAT32 geformatteerde USB stick van 32 Gb is denk ik het meest compatibel met alle apparaten.

 

En dan nog een klein beetje versie beheer, aangezien de verzameling met de tijd blijft groeien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...