Ga naar inhoud
GENEGEERD

Een glimp van de geldverspilling in de rioolput van EU: Brussel

666Viper666
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ziek, zieker, het ziekst.

Mooie post Viper. (En ik zat me alweer op te vreten over de zorg!!)

Ik zat dit gisteren te bekijken en het is een tijd geleden dat ik dronken naar me bed gegaan ben.

Ik kon en kan hun bloed wel drinken wat een zooitje in de wereld.

Hier lopen de mensen bij de voedselbank en van hun belastinggeld zitten ze daar feestelijk te eten en te drinken het is niet te geloven.

Ik hoop dat er snel een volk tribunaal aan komt dan ben ik wel de beul.

Dan heb ik eindelijk een vaste baan!

Link naar reactie

Ik had het al eens eerder gezien...vreeee-se-lijk!! Je zou er toch zo 'n bom op willen gooien....:mad:

Maar het kan en wordt toegelaten....en zal nog erger worden.

Voor *het volk* dan.....dankzij wie dit allemaal in stand kan worden gehouden.

Goed dat je het hier neer hebt gezet @Viper.

Link naar reactie

Helemaal treurig dit en vooral ziekmakend. Maar laten we eerlijk zijn, we vinden het allemaal zwaar klote en op de link wordt ook heel veel gereageerd. Maar als het erop aan komt, staat er niemand op de Dam om te demonstreren hoor!

Kan me nog herinneren dat er een tijdje geleden een mail rond ging om een dag niet te tanken voor alle Nederlanders, om daarmee een ( pijnlijk) signaal richting de overheid te geven dat we de accijns niet pikken. wat gebeurde er? er is 2% minder getankt die dag...........................................................En juist het gebrek aan actie bereidheid, het ontbreken van actie ruggengraat tegenwoordig, maakt dat ik denk dat wanneer SHTF, het ook gelijk heavy zal wezen.

Link naar reactie

Helemaal treurig dit en vooral ziekmakend. Maar laten we eerlijk zijn, we vinden het allemaal zwaar klote en op de link wordt ook heel veel gereageerd. Maar als het erop aan komt, staat er niemand op de Dam om te demonstreren hoor!

Zoiets ligt aan veel factoren (zoals inspanning/opbrengst/sociale druk/ontevredenheid), mensen zijn in het algemeen wel bereid om massaal in actie te komen..

Dit kun je opmaken aan bijvoorbeeld stemrondes bij The Voice enz.

Een Europees parlement kun je helaas niet zo makkelijk wegstemmen, voorwaarden om iets weg te kunnen stemmen is een vorm van keuzevrijheid.

Link naar reactie

1250 euro pensioen in 5y opgebouwd :p

En eenentwintigduizend (!!!) euro per maand (!!!) vrij te besteden aan privé 'personeel'! Vrouw, kinderen, familieleden inhuren is geen probleem. Ik snap wel dat de politiek de EU graag aanhoud, zij willen ook zulke baantjes.

Link naar reactie

Zoiets ligt aan veel factoren (zoals inspanning/opbrengst/sociale druk/ontevredenheid), mensen zijn in het algemeen wel bereid om massaal in actie te komen..

Dit kun je opmaken aan bijvoorbeeld stemrondes bij The Voice enz.

Een Europees parlement kun je helaas niet zo makkelijk wegstemmen, voorwaarden om iets weg te kunnen stemmen is een vorm van keuzevrijheid.

Dat is een factor. Maar in de jaren 80, stonden we met meer dan 100.000 man in Amsterdam. Dat was demonstreren. Een voorbeeld wat ik genoemd heb is door iedereen uitvoerbaar, maar men heeft het nog altijd te goed en daarom is er m.i geen actiebereidheid.

edit:

En come on...... the Voice.... daarmee zeg je toch eigenlijk alles. stom klootjes volk :mad:

Link naar reactie

Als ze dan in dienst van de burgers zouden staan was het misschien nog te rechtvaardigen, echter zijn Europarlementariërs ondemocratisch 'verkozen' lobbyisten.

De eerder genoemde salarissen zijn hierdoor incompleet, veel Europese ambtenaren ontvangen namelijk nog bonussen vanuit private sector. (dit kan haast niet anders)

Link naar reactie

Walgelijk, pervers, schokkend, we wisten het al, kotsziek word ik er van...

Europa, Brussel, het Walhalla voor zelfpijpers, eigenverrijkers, corrupte apen, faalhazen, boeven, boevinnen, totale, complete idiotie en incompetentie.

Hier betalen wij aan mee. En fors ook. Wanneer komen we tegen dit soort dingen in opstand? Onze "leiders"? Oh gatverdamme, ik kan niet eens meer verder typen... Kijk en huiver, als u het nog niet gezien heeft...

• Niet leuk 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...