Ga naar inhoud
GENEGEERD

Grid It, gear/gadget organizer, verwend mannetje.


Aanbevolen berichten

Ik kwam gisteren bij de V&D iets tegen waarnaar ik al een tijdje op zoek was, genoeg winkels die zeiden het te verkopen, maar no luck, tot gisteren niets in mijn omgeving, ik kon het niet in mijn hand houden om te bekijken en te beslissen, nu dus wel en ik heb het gekocht, dit om heel overzichtelijk, wat voor mij persoonlijk belangrijke zaken makkelijk bij de hand te hebben, er zal nog wel wat verandering in de samenstelling komen, maar dit heb ik er nu van gemaakt.

 

Ik ben er echt heel blij mee.

 

Het is de bedoeling dat er ook nog een keer een goede, kleine, handzame, liefst niet al te dure, usb oplaadbare porto in komt, met een beetje bereik natuurlijk( maar ik heb daar geen verstand van en mag me ook geen rib uit mijn lijf kosten).

 

Klein usb gps system staat ook op mijn verlanglijstje, liefst alles usb laadbaar vanwege mijn Waka Waka, om de Waka heen wil ik mijn spulletjes een beetje gaan opbouwen.

 

Mocht er nog iemand een goede tip hebben over een EMP/CME beschermingsmiddel die WEL werkt hoor ik dat graag, liefst zelf getest ( of bv, je telefoon,radiotje er mee op hield nadat je het in de zak had verpakt( video wordt op prijs gesteld omdat dit een live test het dichtst benaderd en ik daar wat meer vertrouwen uit put). Ik denk ook dat het voor medeforumleden meer betrokkenheid en vertrouwen zal creeeren en dat is m.i. altijd een goede zaak, we zullen het samen moeten rooien.

 

Goed, hieronder een soort product review van de Grid It die ik gemaakt heb, wellicht hebben jullie aanvullende tips voor eventuele bruikbaarheid voor een prepper voor dit product, zie fimpje van jullie medeprepper.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Grappig, volgens mij is de video er af geflikkerd, ik krijg deze onderstaande melding:rolleyes:

 

500 Internal Server Error

 

Sorry, something went wrong.

 

A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation.

If you see them, show them this information:

 

BOq9ZxVUNB-5kSc2d0nLmOIFqrsYpYy6VoeY5qjZOO13E45dD3FAWONc99fA

Df_rtZRJYpliqggZh37rdks_AFS2muzkZRQ2xIu8w1GBiOraWT3Hwn-gn-GC

elxjHxVBIArGZ5EwZHW-ZLpVuVyC7vKtQ1k2le7g4adHrWkfks1Rkar9wjPY

JBAuqW7ftJ3Dvg-hbIlCGJUgFwLU9KkuYFhj7UBB8Yi2OcY6d3hHoESYbl5_

rBMbmcCnExgZOMhsJOykoSY4gbXspIg7PFIsZqJYG-P1O7Lrqmc26hmOp8oo

FRuQOaFtv_Tj_rMjmLz-rA6aKU005xZZlNDGrLCN3gk7KxaHd-VlidhiA58h

M4WNkgs3QMJFU39inQkifZ_gsyC_Y4G3GhRpExTFKCAdikiP-8v9Annv8u35

dhvrmfszxHj4gCow5fKew_rlKJRXPwnsIZ5laK7iaC4pfhxKAh0Od_9RO93z

NvSJiacxcsCyHBDitZHlD91dNtsXAlsijD__JBDCBhrI8HJ8QNDWoA1-m1k_

5lSp6V-O5D9veJVkG3XDGrg4g4Tc1R9eB9RPRt5yqd4kkkF4NkfmSuxgKs7y

n9Bpn2fZh6Cx2OiA_pXzceCpqOVhdUi7JfYoTcJo9j_w8dEoGlkZ6MXCRsNO

G_Fs5H9IMyijiiEbSXyBHYDGPURixnSv7xj3dD4mFU0lxp5l68shkXgGxYX9

4JxcJdpz0nPrGkLaC2MPUqLOr7T2VNNl6je4fqSfCjQFEk3WAxXUf0KVy7jd

gz99Kn2wcS9zUs2jIPOCUL_XA3xmZxIbSvPPFS4qpuF0i3hNysqCV_2k4M89

421T4b6WHC6k-poVy2XKxSy8CqFiaDWlnPa4S9DdL8cHOacfIkBhKgE1cfJV

-uoM4p2kR6yL2myXDd38h3ZGqKiBkVz0mP36v0zjE1cFWz1gNH1204G4vSOO

agghprkUB6UcXNZvQ_uMjVdbMyya3IsdKHKZyZJlFqmhhmoQtJm-ctNcuJS8

yB4iKfqpTNKET5SOPs10WFB1UygMaqufwoPv1B4NJg2nPPfJ0acjTiCtyFcd

9xdxyQEBIWOUDYwfHYDMftmr6qhgaei7yeML4jGEQv8x9MrtIKQEfaeikRhx

VhjpJknCsC6DaPeThQ5JtZlss9ik42Xqjm3a39XVMWtl9hUpfKCH8lJ9nGsK

00JDu38wa6jbhv4r1twu_G6GC7vRNU73WIIOydbz48KS6tCISmv9nPpk13Nq

6TXr5hm7RfIeT8de0VV5wrP2WenMfdjdpPCjlAluIXOfTkQwY1kTy1MqmpSk

bj-WcNFkI-MPQsubTiDHe-hGMlPwbjcAnYwFJcAK17q-SQDVXq0SBTa1Q-F1

argLXAytZ0CqS7cAJIF10Wk83ARqp8Tw41BiTF1Nu3x1aTWKyQtei1C2KeYJ

djy1hbqGawlzppN_zUc9o-JeYtAbScflFvQUjN1XhPkDrZ9RWGitWOFvrpxz

NmxL-fWhzmOW8TZ1bluJEelinKh3b4ULLcXxsyIRTpyqzQmzCSXbp5DFJRyo

Q6ghgumwuxLXZaErRVs5KyamI5XVr289oZRYHIAJ7DUYs_57w4olIib3AkDw

kDQgCGYyhcYDLG0PYHNQTUz5AvGU8hRRgeIxl7Sxgp2LKs1yvHYjo_NNQ7rs

vKns15ncHvHozOvkPnGN_CAWXH59BML-QLDPMlrSynr6k57PCezAaBgLCbXU

or5DDjgD8KPgJCFKTgJqcB-WAq8BE_TRRPL1khOH1vzLNEb-jiydQMGZo-yg

y41_Nx7qLqraj7gM8Y-5sjsNkvSRV4pzTtcl1mnUQJ10MY2i9qUk6Lpz3ELk

AJImlfhoTIyr5kiDEK5YwU0sHhcXVtFlGSoAY904JUTIqe4fbGkF8I427bya

08bmKP8kodGl76D55s646UYVpU5bFwDX4XbPo-K8LCaQFaWzJ33t6AhW6PCO

Vd9X-B9mlt9saj6e-4NLBXRUkggo0o4NYQTrnTiZLb36YnktMhGa5S2AASjd

qfe4JRG3JVex21LHUtm36cVEvIeRS8rzn-82AgSxm5Nde_6totB1U672pxn9

Kf4QTgHqORZvV-icDHCeXCrGDCshBnLPXXl3BN6CWU08q648tQhEKXsacUFU

QNNI-G949_O4dPrnXED_lWf4f4bo89HuyPcKq5y9RJQT2ayxlXaiQvflPtUI

T4wiOE3xJKrTdBYNVGe7aSh-alL1QfFcM7IiiS-fARiLfiu1gLBjO_P1QYdy

PaK_TGvxw6rpp3_0L-tSB636wlVj12_BSxo=

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toverlevingsdrang. dank je voor de review, altijd goed om een product in handen te zien. Persoonlijk zou ik eerder een soort tas kiezen maar ieder zijn voorkeur natuurlijk.

 

Wel even een vraag: in de video heb je het over die halve liter waterzakjes die te gebruiken zijn bij de Sawyer Squeeze, wat ik voor die 3 euro een mooi extraatje vind om te hebben maar 2 Hema's bij mij in de buurt hebben die niet. Was het de Hema of toch een andere winkel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toverlevingsdrang. dank je voor de review, altijd goed om een product in handen te zien. Persoonlijk zou ik eerder een soort tas kiezen maar ieder zijn voorkeur natuurlijk.

 

Wel even een vraag: in de video heb je het over die halve liter waterzakjes die te gebruiken zijn bij de Sawyer Squeeze, wat ik voor die 3 euro een mooi extraatje vind om te hebben maar 2 Hema's bij mij in de buurt hebben die niet. Was het de Hema of toch een andere winkel?

 

Zijn echt van de Hema

 

http://m.hema.nl/winkel?fh_location=%2F%2Fnlhema%2Fnl_NL%2Fpnl_mcw_findable%3D%7Btrue%7D&fh_secondid=pnl_45600124

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ja inderdaad, alhoewel de blauwe momenteel niet op voorraad is. Dan neem ik maar even aan dat ze niet in alle (kleinere) vestigingen van de HEMA te krijgen zijn. Ben er in 2 geweest en beide verkoop dametjes wisten van niets en zag ze zelf ook niet.

Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toverlevingsdrang. dank je voor de review, altijd goed om een product in handen te zien. Persoonlijk zou ik eerder een soort tas kiezen maar ieder zijn voorkeur natuurlijk.

 

Wel even een vraag: in de video heb je het over die halve liter waterzakjes die te gebruiken zijn bij de Sawyer Squeeze, wat ik voor die 3 euro een mooi extraatje vind om te hebben maar 2 Hema's bij mij in de buurt hebben die niet. Was het de Hema of toch een andere winkel?

 

Nee hoor het was echt de hema, op internet waren er vorige week nog 5 op voorraad trouwens, maar deze heb ik gewoon in de winkel zelf gekocht in Zwolle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk setje spullen @Toverlevingsdrang en tof om te zien dat je er blij mee bent! Is de Grid it hetzelfde als een EDC, die je iedere dag bij je hebt?

Mbt je EMP vraag: meerdere wikkels aluminium folie bieden al veel bescherming. Er is al best veel over geschreven op dit forum.

 

Mja is wel de bedoeling dit bij me te hebben over het algemeen, liefst dat radiootje er uit en een geode porto met usb lader er in, gpsje met usb is een andere wens, mag me ook geen rib uit mijn lijf kosten trouwens, en die folie is idd een goede tip, alleen wel ingewikkeld, ghehehe om dat elke keer weer in en uit te pakken, ik ben meer op zoek naar een soort sleeve in dit geval, die werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...