Ga naar inhoud
GENEGEERD

downloaden bij speedyshare

hamster
 Share

Recommended Posts

Hoi allemaal

Ik heb hier en daar opgevangen dat het downloaden van de bestanden moeilijk gaat of zelfs niet wil, Omdat ik niet precies weet waarom het niet gaat heb ik maar even een "handleiding" gemaakt.

Als het hierna nog niet gaat laat mij dan even weten waar het misgaat zodat ik er wat aan doen ,het kan aan de firewall van jou pc liggen of antivirusscanner of aan mijn download.

goed hier volgen dan een aantal quicksnaps

Snap1.jpg.106079bb03a70adc4120c546f6daa419.jpg Snap2.jpg.e5d901e1f3a971d9624922f11272f63a.jpg Snap4.jpg.a09a96df14f8a01b1b80b996439db2cd.jpg Snap5.jpg.2091d91913cf2f29a775a8bb2141e9c9.jpg Snap6.jpg.79eb8017f5d3397f16b5a54ad06ab41b.jpg

Hoop dat dit voor je werkt @Wafels

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@Muktaronic inderdaad het is vaak een kwestie van even kijken, (door de reclame heen)

Goed initiatief. Ik zelf ben zeer bekend met computers en downloaden en weet dus voor veel sites al hoe het moet en bij veel kan ik er zo achter komen hoe het moet. Dus als iemand behoefte heeft aan downloadinstructies voor andere sites: PM me maar ;)
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...