Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Workshop] "Op eigen houtje" in Lage Vuursche door Siegurd


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Beste forum bezoekers,

 

Siegurd heeft ons van de week benaderd of we een workshop van hem willen promoten op Preppers. We hebben voor jullie een korting van 10% kunnen bewerkstelligen en we mogen 1 prepper van het forum gratis afvaardigen naar deze workshop in Lage Vuursche die voor onze community een uitgebreide review mag maken. Zo kunnen we meteen zien of we vaker dit soort workshops onder de aandacht kunnen brengen. Heb je interesse in de gratis review workshop stuur mij dan even een leuk bericht en dan trekken we daar een winnaar uit. Siegurd zal ook een account aanmaken en jullie vragen en opmerkingen beantwoorden in deze forum thread. We verdienen geen geld aan deze workshop of advertorial en willen peilen of dit wat voor onze community kan zijn in de toekomst.

 

Met vriendelijke groet,

 

Mr. Gold

 

 

(advertorial)

 

 

 

OP EIGEN HOUTJE?

 

Kun jij op eigen houtje overleven? Of zit je ver van de bewoonde wereld op een houtje te bijten? Met de bushcraft tips en workshops van Siegurd ben je op alles voorbereid!

In de natuur liggen culinaire hoogstandjes voor het oprapen, tover je zonder hypotheek een dak boven je hoofd en zit je warmpjes bij je eigen kampvuur. Maar dan moet je wel van aanpakken weten! Bushcraft instructeur Siegurd van Leusen geeft al jaren bushcraft workshops aan avontuurlijke (stads)mensen met of zonder overlevingsinstinct. Onder zijn supervisie bak je in een handomdraai een heerlijke bannock, leer je vuur maken met een firesteel en verandert een boomstam in lepel, pothanger of tentharing.

Ontdek wat de natuur je te bieden heeft op www.siegurd.nl of ervaar het aan den lijve tijdens de workshop Campcraft op zaterdag 29 juni in Lage Vuursche. Met blote handig vervaardig je de mooiste voorwerpen, zodat jouw kamp leefbaar blijft in een langdurige noodsituatie. Preppers ontvangen 10% korting op de prijs! (Normale prijs is 36,50e)

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 1 jaar later...
Het is een prepper forum, geen bushcraft forum. Toch?

 

Oké die mag je me uitleggen als je wil?

Nou ben ik hier natuurlijk veel minder lang lid dan jij, maar toch heb ik in het afgelopen half jaar al veel interesse gezien hier in bushcraft en survivallen. Daarom verbaasde het me dat dit topic zo weinig reacties had gehad.

Jouw reactie snap ik niet, want het is hier ook geen economieforum, en ook geen politicologie forum, en ook geen messen forum, en ook geen smederij forum, en ook geen kampeer forum, en... nou ja je snapt hem denk ik wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké die mag je me uitleggen als je wil?

Nou ben ik hier natuurlijk veel minder lang lid dan jij, maar toch heb ik in het afgelopen half jaar al veel interesse gezien hier in bushcraft en survivallen. Daarom verbaasde het me dat dit topic zo weinig reacties had gehad.

Jouw reactie snap ik niet, want het is hier ook geen economieforum, en ook geen politicologie forum, en ook geen messen forum, en ook geen smederij forum, en ook geen kampeer forum, en... nou ja je snapt hem denk ik wel.

 

1 Er is een verschil tussen gear kopen, en enthousiast over survivallen praten, en het ook daadwerkelijk DOEN. (praten is makkelijker).

2 Iedereen vindt veiligheid belangrijk, maar weinig trainen zichzelf om het gezin te beschermen.

 

Hier werd een Workshop aangeboden die je waarschijnlijk iets uit je comfort zone haalt, daar hebben weinig mensen zin in, dan maak je op een bushcraft forum meer kans op deelnemers.

 

Plus er zijn een paar duizend mensen op dit forum, maar een klein gedeelte loopt warm voor kamperen op een SC, andere mensen bereiden zich misschien op een andere manier voor, juist om niet te hoeven creperen (kamperen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 Er is een verschil tussen gear kopen, en enthousiast over survivallen praten, en het ook daadwerkelijk DOEN. (praten is makkelijker).

2 Iedereen vindt veiligheid belangrijk, maar weinig trainen zichzelf om het gezin te beschermen.

 

Hier werd een Workshop aangeboden die je waarschijnlijk iets uit je comfort zone haalt, daar hebben weinig mensen zin in, dan maak je op een bushcraft forum meer kans op deelnemers.

 

Plus er zijn een paar duizend mensen op dit forum, maar een klein gedeelte loopt warm voor kamperen op een SC, andere mensen bereiden zich misschien op een andere manier voor, juist om niet te hoeven creperen (kamperen).

 

Thanx voor de uitleg!

Oke nog 1 puntje om mijn verbazing te verklaren

Het is preppers.NL en er werd een GRATIS workshop aangeboden :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loreen @Ronin Kogaratsu

Ik vind bushcraft en survival een belangrijk deel van mijn preps. In het geval van een bug out wil ik weten hoe ik mezelf en naasten in leven kan houden. Daarpm oefen ik dit ook wel geregeld. Niet iedere prepper denkt er zo over en sommigen denken er inderdaad wat te licht over en praten over bushcraft en doen niks on dit te oefenen.

 

Ik zou graag mee doen aan zo'n cursus als dit echter ontbreekt mij de tijd.

 

Veiligheid vind ik ook belangrijk Ronin heeft op de afgelopen SC een leuke workshop gegeven en ik ga hier zeker mee verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit dit zo eens te lezen en moest inderdaad ook even fronsen bij het geringe aantal reacties.

@Mr. Gold is er ooit een afgevaardigde van preppers.nl afgereisd naar deze workshop? Anders offer ik me graag op.

Hoewel ik al vanaf jongs af aan met mijn neus in de survival boeken zit heb ik weinig praktijk ervaring.

Hier zou ik wel een leuke review van willen schrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...