Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gebruik de @mention met mate aub!

Dr.Prepper
 Share

Recommended Posts

Beste preppervrienden,

De nieuwe hype in prepperland is om lange lijsten met members te 'mentionnen' (zoals hier) maar hier is niet iedereen even blij mee, zo krijgen wij als admins door.

Hou hier aub rekening mee en gebruik het niet als mass-media tool, maar primair om specifieke members aan te roepen ...

(Tip: als je een grotere groep wil activeren kan je ook geinteresseerden vragen zich te 'abonneren' op een specifieke thread via 'Onderwerp Gereedschap > Abonneer je op dit onderwerp' bovenaan een thread. Je ontvangt dan een mail als er een update in dat draadje is).

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Dat is duidelijk. En dit is toch wel voor een bepaalde groep bedoelt. De Shelter Camping groep. Dat lijkt me toch logisch. Ik heb al een aantal mensen uit de mention lijst verwijderd omdat deze aan hadden gegeven hiervan niet (meer) gediend te zijn. Ik vind het jammer dat niet meer mensen dat gedaan hebben zodat we dit soort problemen hadden kunnen voorkomen.

Link naar reactie

Bedankt voor de tip trouwens @Dr.Prepper. En ik zal het niet meer doen :o

"Met mate" is iets anders dan "niet meer doen" hè :) Als je met een groep onderling afspreekt het te willen gebruiken, dan kan het best handig zijn. Maar doe het dan enkel opt-in, waarbij mensen zelf, expliciet hebben bevestigd het op deze wijze te willen ontvangen.

Link naar reactie

Ja, dat snap ik. Ik maakte een klein grapje.

Ik kan ook heel goed begrijpen dat mensen vervelend vinden om steeds ergens bij betrokken worden terwijl ze dat misschien helemaal niet zijn.

Ik ben vast niet de enige die zich hieraan schuldig heeft gemaakt , dus bij deze. Sorry mensen! Ik zal in de toekomst zorgvuldiger mee omgaan.

Thanks for the heads-up!

• Leuk 1
Link naar reactie

Dat is duidelijk. En dit is toch wel voor een bepaalde groep bedoelt. De Shelter Camping groep. Dat lijkt me toch logisch. Ik heb al een aantal mensen uit de mention lijst verwijderd omdat deze aan hadden gegeven hiervan niet (meer) gediend te zijn. Ik vind het jammer dat niet meer mensen dat gedaan hebben zodat we dit soort problemen hadden kunnen voorkomen.

Ik zit ook in die lijst, en vind het absoluut niet storend hoe vaak die gebruikt wordt. Maar goed, iedereen z'n mening.

Link naar reactie

Wat trouwens wel uitermate irritant is: een post quoten en dezelfde persoon in dezelfde post mention-en. Aub of quoten, of een mention. Ik hoef maar 1 melding namelijk :p

En dan liefst nog een pm er achteraan: "Heb je m'n reactie al gelezen?" ;)

Heb je drie meldingen voor 't zelfde. :p

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...