Ga naar inhoud
GENEGEERD

Dead doctors dont lie ( dr Joel Wallach)


Aanbevolen berichten

 

Laat je informeren waarom artsen gemiddeld de kortste levensverwachting hebben en hoe belangrijk voeding is en waarom de gezonde mensen gezond blijven.

 

Dr. Joel Wallach;

A veterinarian for 30 years, he worked as a research veterinary pathologist with The National Institute of Health for The Center for the Biology of Natural Systems, Washington University, St. Louis, Missouri; Yerkes Regional Primate Research Center in Atlanta, Georgia, at Emory University.

 

Having discovered and identified the first animal models for cystic fibrosis- monkeys - he found that he could reproduce their condition at will because it was a nutritional deficiency. His find offered great promise for children with the disease, but when he made it public, the institute fired him on 24- hours notice.

 

Chagrined and perplexed, Dr. Wallach made the decision to go to medical school so he could treat children for cystic fibrosis himself.

Realizing that traditional medical school was likely to be as repressive as the National Institute he accepted an invitation to teach nutrition at The National College of Naturopathic Medicine in Oregon , not even knowing what a naturopathic doctor was.

 

When he learned that he could be a primary care physician-deliver babies, sew up chainsaw wounds, write prescriptions and get paid by insurance- all through a program that encouraged interest in nutrition, he simultaneously enrolled as a full-time student. Soon people were flocking to the college clinic.

 

Now Dr. Wallach tours the country to teach people the truth about medicine and health.

 

Thank you Dr. Joel Wallach for your life long dedication to health research and sharing it with others.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Nee hoe bizar het ook klinkt maar de europese unie heeft deze producten verboden. Ik heb zelf in het verleden de tangy tangerine gekocht van deaddoctersdontlie.com en was versteld over de extreem goede resultaat. Ik sliep veel beter en was veel minder moe na lange dagen/weken werk.

Probleem was alleen de extra extra extra kosten van verzenden en nu dus het bijkomende probleem dat het verboden is om voedingssupplementen met meer dan 25? vitamines en mineralen te kopen. En aangezien je een aantal bussen moet kopen wil het tegen de verzendkosten in verhouding staan is het risico te groot dat je pakket nooit aankomt en vernietigd wordt door de agenten van de europese dictatuur die het beste met je voor heeft heus geloof het maar :(

 

De theorie van Dr walache is min of meer dat het menselijke lichaam is ontworpen voor de natuurlijke samenstelling van voedsel zoals dat voor 200+ miljoen jaar dat de mens bestaat. dat wil zeggen alle mineralen in miniscule beetjes in voedsel zat. door de massale landbouw van tegenwoordig zitten deze mineralen niet meer in het voedsel.

 

De europese dictatuur der regelgeving is dus in directe strijd met wat Dr walache predict namelijk alle natuurlijke mineralen vitamine en spoorelementen in natuurlijke dosering.

 

Zo worden er nog meer vuile spelletjes gespeeld door de europese dictatuur om de bevolking ongezond te houden, bijvoorbeeld het verbieden van vitamines aan eten toevoegen.

 

En de dagelijkse hoeveelheden van vitamines en mineralen die een groot deel van de bevolking gebruikt. Zo moet ik altijd lachem als ik zie dat de staat beweert dat je slechts 70microgram vitamine c nodig hebt. En veel mensen dan echt denken dat het slecht is om meer dan 2 appels per dag te eten omdat je dan meet dan 70 microgram binnenkrijgt. En weer anderen dan een vitaminepil goedgekeurd door de europsche unie eet van 70 microgram ascorbic acid wat wordt verkocht als vitamine c. Echter kwam ik ooit eens op dit artikeltje http://www.thedoctorwithin.com/vitaminc/ascorbic-acid-is-not-vitamin-c/ dat me altijd is bijgebleven dat ascorbic acid geen vitamine c is. en dat de hoeveelheid van 70 microgram in de jaren 1800 als eerst naar voren kwam, niet als dagelijkse hoeveelheid om gezond en vooral productief te zijn maar dat 70 microgram slechts de hoeveelheid is om geen scheurbuik te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag heb ik mijn kids geleerd hoe je iemand (bewusteloos/immobiel) kunt verplaatsen met de Rautek-greep, en hoe je een flinke armwond (onderarm) moet verbinden met een gaasje en hydrofiel windel. Dat hadden ze al eens gedaan met een snelverband, maar met gaasje/windsel is toch een stuk lastiger.

Ze vonden het erg leuk om te doen, overal moeten ze om lachen :confused:, en ze moeten het nog veel vaker doen voordat het goed is maar ze hebben er zeker iets van opgestoken en na een aantal keren herhalen komt dat zeker goed.

 

Gr. en suc6, Martin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn de producten van Dr. Wallach (of betrouwbare soortgelijke producten) ook dichter bij huis te verkrijgen?

 

Lastig, maar je kan 84 mineralen binnen krijgen door gebruik van Himalaya zout, is ook de goedkoopste manier, Dr Schussler celzouten zijn ook een optie, ik heb een mix van de essentiele eerste 12 en die vul ik naar behoefte aan met andere celzouten ik gebruik beide trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoe bizar het ook klinkt maar de europese unie heeft deze producten verboden. Ik heb zelf in het verleden de tangy tangerine gekocht van deaddoctersdontlie.com en was versteld over de extreem goede resultaat. Ik sliep veel beter en was veel minder moe na lange dagen/weken werk.

Probleem was alleen de extra extra extra kosten van verzenden en nu dus het bijkomende probleem dat het verboden is om voedingssupplementen met meer dan 25? vitamines en mineralen te kopen. En aangezien je een aantal bussen moet kopen wil het tegen de verzendkosten in verhouding staan is het risico te groot dat je pakket nooit aankomt en vernietigd wordt door de agenten van de europese dictatuur die het beste met je voor heeft heus geloof het maar :(

 

De theorie van Dr walache is min of meer dat het menselijke lichaam is ontworpen voor de natuurlijke samenstelling van voedsel zoals dat voor 200+ miljoen jaar dat de mens bestaat. dat wil zeggen alle mineralen in miniscule beetjes in voedsel zat. door de massale landbouw van tegenwoordig zitten deze mineralen niet meer in het voedsel.

 

De europese dictatuur der regelgeving is dus in directe strijd met wat Dr walache predict namelijk alle natuurlijke mineralen vitamine en spoorelementen in natuurlijke dosering.

 

Zo worden er nog meer vuile spelletjes gespeeld door de europese dictatuur om de bevolking ongezond te houden, bijvoorbeeld het verbieden van vitamines aan eten toevoegen.

 

En de dagelijkse hoeveelheden van vitamines en mineralen die een groot deel van de bevolking gebruikt. Zo moet ik altijd lachem als ik zie dat de staat beweert dat je slechts 70microgram vitamine c nodig hebt. En veel mensen dan echt denken dat het slecht is om meer dan 2 appels per dag te eten omdat je dan meet dan 70 microgram binnenkrijgt. En weer anderen dan een vitaminepil goedgekeurd door de europsche unie eet van 70 microgram ascorbic acid wat wordt verkocht als vitamine c. Echter kwam ik ooit eens op dit artikeltje http://www.thedoctorwithin.com/vitaminc/ascorbic-acid-is-not-vitamin-c/ dat me altijd is bijgebleven dat ascorbic acid geen vitamine c is. en dat de hoeveelheid van 70 microgram in de jaren 1800 als eerst naar voren kwam, niet als dagelijkse hoeveelheid om gezond en vooral productief te zijn maar dat 70 microgram slechts de hoeveelheid is om geen scheurbuik te krijgen.

 

Bij Nova Vitea kan je grote potten ascorbinezuur poeder krijgen, ik gebruik veel, veel, veel meer als 70 microgram gehehehe, de schijf van 5 is kul, dat is net genoeg om je in leven te houden, dan heb ik het niet over de calorieen trouwens, maar over de feitelijke voedingswaarde gevangen in de vorm waarin je die calorieen aan je systeem aanbied.

 

Als je het over werkelijke voedingswaarde e.d. zou willen hebben, moet je je eens afvragen hoe het kan dat de grootste levende wezens op aarde zo'n ongelovelijk dikke reet krijgen door consumtie van de kleinste levende wezens, krill, algen etc, ik gebruik al een tijdje een aantal superfoods zoals, chlorella, spirulina, hennep protein, tarwegras, gerstegraspoeder, maca en visolie van green pastures ( blue ice royal) het loont om Weston Price ook eens te googlen, net zoals kokosolie trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

80% van amerikanen heeft een vitamine D en magnesium gebrek, dit zijn redelijk veilige supplementen om in te nemen , let wel op de chemische verbinding (soort) die je inneemt, dit veranderd de effectiviteit

 

s;morgens ~5000 ie D3 (afhankelijk van hoeveel zonlicht je krijgt en je lichaamsgewicht, kan calcium bloedwaarden verhogen (nierstenen)) , 400-600mg magnesium (voor het slapen gaan)

 

 

Ik eet nu ook himalaya zout, maar dit komt uit pakistan en in duitse tests zijn enkel 8 van de 64 geclaimde elementen aangetroffen, desondanks beter dan 100% nacl en minder verontreinigd dan sommig zeezout (wat verder ook goed is om te eten).

 

 

hier een informatiebron

http://www.bulletproofexec.com/optimize-your-supplements/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoe bizar het ook klinkt maar de europese unie heeft deze producten verboden. Ik heb zelf in het verleden de tangy tangerine gekocht van deaddoctersdontlie.com en was versteld over de extreem goede resultaat. Ik sliep veel beter en was veel minder moe na lange dagen/weken werk.

Probleem was alleen de extra extra extra kosten van verzenden en nu dus het bijkomende probleem dat het verboden is om voedingssupplementen met meer dan 25? vitamines en mineralen te kopen. En aangezien je een aantal bussen moet kopen wil het tegen de verzendkosten in verhouding staan is het risico te groot dat je pakket nooit aankomt en vernietigd wordt door de agenten van de europese dictatuur die het beste met je voor heeft heus geloof het maar :(

 

De theorie van Dr walache is min of meer dat het menselijke lichaam is ontworpen voor de natuurlijke samenstelling van voedsel zoals dat voor 200+ miljoen jaar dat de mens bestaat. dat wil zeggen alle mineralen in miniscule beetjes in voedsel zat. door de massale landbouw van tegenwoordig zitten deze mineralen niet meer in het voedsel.

 

De europese dictatuur der regelgeving is dus in directe strijd met wat Dr walache predict namelijk alle natuurlijke mineralen vitamine en spoorelementen in natuurlijke dosering.

 

Zo worden er nog meer vuile spelletjes gespeeld door de europese dictatuur om de bevolking ongezond te houden, bijvoorbeeld het verbieden van vitamines aan eten toevoegen.

 

En de dagelijkse hoeveelheden van vitamines en mineralen die een groot deel van de bevolking gebruikt. Zo moet ik altijd lachem als ik zie dat de staat beweert dat je slechts 70microgram vitamine c nodig hebt. En veel mensen dan echt denken dat het slecht is om meer dan 2 appels per dag te eten omdat je dan meet dan 70 microgram binnenkrijgt. En weer anderen dan een vitaminepil goedgekeurd door de europsche unie eet van 70 microgram ascorbic acid wat wordt verkocht als vitamine c. Echter kwam ik ooit eens op dit artikeltje http://www.thedoctorwithin.com/vitaminc/ascorbic-acid-is-not-vitamin-c/ dat me altijd is bijgebleven dat ascorbic acid geen vitamine c is. en dat de hoeveelheid van 70 microgram in de jaren 1800 als eerst naar voren kwam, niet als dagelijkse hoeveelheid om gezond en vooral productief te zijn maar dat 70 microgram slechts de hoeveelheid is om geen scheurbuik te krijgen.

 

Bedankt voor de goede link!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Als je werkelijk bezig wilt zijn met je eigen lichaam in optimale gezondheid te houden, dan moet je je erg goed verdiepen in...heel veel. Van bepaalde vitaminen en mineralen kun je te veel binnenkrijgen en omdat je lichaam deze niet kan uitscheiden, zorgen ze juist voor gezondheidsproblemen (denk aan vitamine D). Teveel aan vitamine C wordt uitgescheiden via urine, dus eet zoveel fruit als je maar op kunt. In fruit zit behalve vitamine C heel veel andere soorten vitamines en mineralen. Groente ook. Bepaalde mineralen juist vooral in vlees/vis/noten/eieren. Alles is precies benoemd en is gemakkelijk te vinden op internet.

 

Wat belangrijk is om te weten dat diverse voedselsoorten in combinatie met elkaar de opname van de vitaminen en mineralen kan verstoren!

Dit heeft te maken met hoe de spijsvertering werkt.

 

Een voorbeeld: fruit wordt in de darmen verteerd, na het eten gaat het rechtstreeks daarheen. Maar als je vooraf eiwitten of koolhydraten hebt gegeten (vlees/vis/ei/brood/pasta), waarvan de eerste vertering in de maag plaatsvindt, dan blokkeert dat voedsel de doorgang van het fruit naar de darmen. Het fruit gaat gisten en je neemt niet of nauwelijks van de vitaminen en mineralen op!

Eet dus eerst fruit en pas een half uur later eiwitten of koolhydraten.

 

Ik heb een word bestand met een overzichtelijk uittreksel over de werking van de spijsvertering, ook een wordfile over welke voedselcombinaties een optimale opname van vitaminen, mineralen,vetten en koolhydraten bewerkstelligen. Ik zal eens kijken of dat hier of elders of in een nieuw topic geplaatst moet worden. ik wil het ook wel mailen aan geïnteresseerden. (ik neem aan dat wordfiles te mailen zijn via het forum? Ben nog nieuw met forums)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...