Ga naar inhoud
GENEGEERD

Reviewer gezocht voor het boek: Eten uit de natuur.


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Wie o wie wilt dit boek(je) lezen en ons van een mooie eerlijke review voorzien. Boek wordt naar je huis toegestuurd eind van deze maand door de uitgeverij.

 

Graag mij even een privé berichtje sturen als je dit wilt.

 

Zomer: ga in de natuur op zoek naar lekkere voeding

 

Culemborg, 13 juni 2013 – Gezond en 'groen' eten is 'in'. Veel producten uit de supermarkt zijn niet gezond, ze bevatten te veel zout en suiker, e-nummers en bestrijdingsmiddelen. Eten uit de natuur is wel gezond en bovendien gratis en erg lekker. Uitgeverij LINK brengt het eerste e-book op de markt over wildplukken met lekkere recepten. Met de zomer voor de deur gaan we in de natuur op zoek naar lekkere en gezonde voeding.

 

Ontdek snel: Eten uit de natuur laat zien hoe lekker, gezond en eenvoudig eten uit de natuur is. Wat kun je eten uit de natuur? Waar en wanneer kun je plukken? Wat voor lekkers kun je er mee maken? Maak een overheerlijke hazelnotentaart, een frisse paardenbloemensalade, bramenbrandewijn en veel meer! Ontdek met dit e-book wildplukken dankzij de duidelijke uitleg, lekkere recepten en mooie foto's. Michiel Bussink houdt zich volop bezig met de eetbare natuur: hij schrijft hierover boeken en artikelen voor diverse bladen waaronder Jamie Magazine en geeft er lezingen en workshops over.

 

'Eten uit de natuur is heel handzaam en toegankelijk geschreven. Goede eenvoudige recepten. Een aanrader. Wildplukken is niet moeilijk, maar wel lekker!’ - Tanja van den Berge van De Keuken van Bergen

 

Titel: Ontdek snel: Eten uit de natuur

ISBN: 9789462320994

Uitgeverij: Uitgeverij LINK

Voor meer informatie: http://www.vanduurenmedia.nl/EAN/9789462320994

Verkrijgbaar bij alle bekende (online) boekenwinkels

 

 

Edit: Ik heb 2 reviewers gevonden die aan de slag gaan als ze de boekjes krijgen van de uitgeverij.

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Jammer dat het een e-boek is! Ik als digibeet kan zelfs het bestand niet ontzippen, zonder dat er door een zip-programma om geld wordt gevraagd, Helaas moet ik de bespreking daarom aan iemand anders overlaten. Ik ben nog altijd iemand van de papieren boeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gebruikersnaam
ben wel benieuwd naar het receptje met paardenbloemen, had een tijd terug zitten opzoeken over eetbare planten en tegengekomen dat deze eetbaar is. maar nog niet aan gewaagd om te proberen.Net zoals klavertjes, genoeg terug te vinden in de gazon

 

van de paardebloem kun je alles eten. Gele bloemen met stengel + de groene bladen in de sla, wortels kun je thee van maken. Als je de volgende keer eens een paardebloem in een schone omgeving vindt (dus dat er geen hond overheen heeft geplast) gewoon de bloem plukken en opeten. Verser kan niet. Ik vind het een beetje bitter smaken, als/in de salade echter is de bittere smaak weg en is het net sla oid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...
hey ben erg benieuwd kan je me een van die eebooks opsturen ?

 

Ik ben bang dat je niet snapt hoe het werkt.

 

Ook dit is een oude actie en niet iedereen krijgt zomaar wat opgestuurd.

Af en toe is er een actie van dit forum waarbij mensen iets krijgen opgestuurd om er vervolgens een verslag over te schrijven.

 

Zomaar wat reageren op alle oude topics waar je denkt gratis wat te kunnen scoren als newbie gaat niet werken, hoogstens op de zenuwen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...