Ga naar inhoud
GENEGEERD

Camelbak Militaire tas?


Vasatus

Aanbevolen berichten

Hallo Preppers!

 

Ik ben een nieuwe prepper en werk nu rustig aan een degelijke EDC!

De eerste stap richting een degelijke EDC is voor mij de tas.

Ik ben, ondanks mijn niet toerijkende budget, geen budget prepper, als in de zin van dat ik wel kwaliteit koop en als ik daar dan wat extra voor betaal, so be it, ik spaar wel.

 

Nu kwam ik laatst langs de Camelbak site en kwam zo, door mijn nieuwschierigheid, terecht op hun "Military/Tactical" afdeling waar ik hun tassen tegenkwam die soldaten uit het Amerikaanse leger gebruiken.

Zo is mijn oog gevallen op de Camelbak Mil Tac H.A.W.G.

 

1163_black_l_z.jpg.869cf9488e9371f159d781149bc23afd.jpg

Linkje

 

Ik heb al enkele reviews op de tas gezien en ze zijn allemaal overwegend positief.

Nu rest mij de vraag, wat vind preppers.nl van deze tas?

Hebben jullie ervaring met Camelbak tassen en kunnen hier wat over zeggen?

 

- Vasatus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Heey @Vasatus,

 

Welkom op het forum trouwens! :D Ik denk dat het goed is eerst een lijst(je) te maken van alle spullen die je in je tas wil stoppen. En daarna daar een formaat bij te zoeken.

 

Ik heb bijvoorbeeld 2x0.5l flesje 3x0.30l flesjes pillendoosje, ehbo doos, kleine mre ten grote van een grote hand, handschoenen, medicatie flesje 300ml,

en een zakje nootjes bij mij. (en veel kleine troep zoals fire steel, extra lamp, batterijen) en ik heb niet genoeg aan 35 liter.

 

EDC Videos op youtube kunnen je wellicht ook helpen?

 

Ik heb zelf deze tas als edc in het zwart, als je onder de 6kg blijft zit deze tas heerlijk. Deze tas gebruik ik dan ook al een kleine 2 jaar. Dus wellicht daarom ook iets minder met meer gewichtt

 

Groetjes,

 

Appelflapje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf de Camelbak Talon.

Inmiddels al weer ruim 4 jaar naar volle teveredenheid. Dankzij het ontwerp zit deze nooit vol.

Dagelijks gebruik in wisselende omstandigheden, zes maanden de zandbak overleefd en geen stikseltje los.

Weet niet of die nog in de handel is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

LOL, zit je toch nog vrij goed met zo'n tas hoor!

 

Alleen ik heb geen EDC, maar wel een BOB (want een EDC en een BOB meenemen is iets teveel van het goede) en de rugzak die ik gebruik is een laptoprugzak omdat die ook stevig in elkaar zit, goed genaaid omdat het een laptop moet vervoeren. Dus niets militair of zoiets dergelijks, daar heb ik het geld ook weer niet voor... :p

Maar mooie tas hoor, ziet er professioneel uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...