Ga naar inhoud
GENEGEERD

The Pete Peterson Interviews

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Heksenboot

Aw damn. Interviews en dan zo lang, @Toverlevingsdrang. Niet mijn idee van lol.

Maar ik ben ervan overtuigd dat het boordevol leuke/vreemde/nuttige dingen staat, jou kennende.

Is er niet iets makkelijker toegankelijks over Pete Peterson?

Wat zijn volgens jou de hoofdpunten?

Link naar reactie

Maar ik ben ervan overtuigd dat het boordevol leuke/vreemde/nuttige dingen staat, jou kennende.

Wat zijn volgens jou de hoofdpunten?[/QUOT

Free energy, alternative science ( het serieuse werk), spiritualiteit, ruimtevaart, preppen, val van de valutamarkten, dna, opvoeding, gezondheid. etc etc,

soms moet je je gewoon ergens instorten;)

Link naar reactie

Gast Heksenboot

Wat zijn volgens jou de hoofdpunten?[/QUOT

Free energy, alternative science ( het serieuse werk), spiritualiteit, ruimtevaart, preppen, val van de valutamarkten, dna, opvoeding, gezondheid. etc etc,

soms moet je je gewoon ergens instorten;)

Yep, daar ziet het wel naar uit. Ik zal hem onthouden.

Link naar reactie

Yep, daar ziet het wel naar uit. Ik zal hem onthouden.

Er zijn meer interessante documentaires en interviews dan ik ooit kan bekijken in m'n leven. 'k Heb m'n boekenkast nog geeneens uit!

'k Heb een vriend, die ook een paar keer in de week met urenlange youtube films aankomt, vaak deel 1 t/m 6. 'k Heb wel eens bijgehouden hoeveel uur film hij in de week opstuurde, gemiddeld zo'n 20 uur dus.

@Toverlevingsdrang: Om mij over de streep te krijgen om toch te gaan kijken moet je met een heel interessant verhaal komen waarom ik nu juist deze wel moet zien. :o

Ook raak ik nog wel eens snel afgeschrikt door zweverigheid, geloof en pseudo wetenschap. ;)

Link naar reactie

Er zijn meer interessante documentaires en interviews dan ik ooit kan bekijken in m'n leven. 'k Heb m'n boekenkast nog geeneens uit!

'k Heb een vriend, die ook een paar keer in de week met urenlange youtube films aankomt, vaak deel 1 t/m 6. 'k Heb wel eens bijgehouden hoeveel uur film hij in de week opstuurde, gemiddeld zo'n 20 uur dus.

@Toverlevingsdrang: Om mij over de streep te krijgen om toch te gaan kijken moet je met een heel interessant verhaal komen waarom ik nu juist deze wel moet zien. :o

Ook raak ik nog wel eens snel afgeschrikt door zweverigheid, geloof en pseudo wetenschap. ;)

Nope ik hoef niets uit te leggen of met een interessant verhaal te komen, autonomie en zelfbeschikking over wat je wil kijken is prima, heb ik geen ene reet over te zeggen en ga ik dus ook niet doen, als je meer wil weten kan je altijd nog besluiten te kijken, niks moet, ook ik ontdek soms zaken alleen maar door te gaan zitten en te blijven kijken, of het te doen heeft ook niemand het voorwerk voor gedaan.;), waardeoordelen over wat iemand wel of zweverig vind heb ik ook niet, zelfde geldt voor religie, en er is niet zoiets als pseudo wetenschap nmm, wetenschap is wetenschap, het perspectief kan iemand wel/niet aanstaan, de reden van bestaan ervan kan je niet aanstaan, maar wetenschap is wetenschap.

Als we op zijn hoogst een kleine en/of misschien maar max 15/20% van onze hersencapaciteit benutten bestaat er zelfs niet eens iets als zweverig imho( in my humble opinion), alleen onontgonnen terein, betekenend dat ook onze conclusies maar 15/20% correct zijn, ik hou mijn geest nog even open en soms is dat een flinke zit, kan je wel of niet voor kiezen, mij om het even, ik zit hier nog wel ff voorlopig, grin.

Link naar reactie

.......... waardeoordelen over wat iemand wel of zweverig vind heb ik ook niet..........

Oh, sorry, toen ik het over zweverig e.d. had bedoelde ik niet daarmee dat P.Peterson's interviews dat waren! Kan ook niet, want ik heb ze geeneens bekeken. Een waardeoordeel was het dus niet.

Met een interessant verhaal komen, in eigen woorden, bij de links die je post, ach, daar verschillen we dan toch nog wel van mening. :)

Link naar reactie

Ben het 100% met @Toverlevingsdrang eens.

Ik post ook vaak links of meningen of herhaal gelezen stukken in eigen woorden.

Dan krijg ik ook af en toe de vragen:

Heb je een link?

Waarom post je dit?

Kun je me overtuigen dat het de moeite waard is?

Enz enz.

Wij laten weten dat er zoiets als een bibliotheek is en zelfs waar je hem kunt vinden, we kunnen willen en zullen dus ook niet voorlezen/uitleggen wat er allemaal in die biep te vinden is.

Dat laten we graag aan jezelf over.

Ik ben dus heel blij met deze bijdrage en hoop dat meer mensen dat blijven doen, er wordt duidelijk aangegeven in welke hoek je iets kunt verwachten dat zouvoldoende moeten zijn.

Heb je zin bekijk en eventueel bepraat het, denk je dat het niks is, vind je het teveel, te lang enz laat gewoon liggen...

Kan ook niet alles lezen, vind ook niet alles interesant, heb met sommige zaken ook wel moeite, maar goed dan kun je dat negeren of over discuseren.

Maar achterover blijven hangen en bwvs verwachten dat andere met de voor en tegens komen en voor jou de discussie voeren en de uitkomst meedelen nee dat gaat me iets te ver.....

En ik verwacht van preppers dan ook iets meer...

Prep ze,

K a n s

Link naar reactie

@Kans: 'k Kan jou nooit betrappen op te weinig inleidend verhaal. Als iemand de boel stevig voorziet van onderbouwing, dan ben jij het wel.

'k Vraag ook niet om "voor jou (mij) de discussie te voeren en de uitkomst meedelen"

Overigens ken ik Project Camelot redelijk. 'k Moest van een vriend mee naar een meeting van die club.. Nog nooit zoveel mensen bij elkaar gezien die het met elkaar oneens waren. ;)

Damn, toch weer inhoudelijk, terug naar naar 't punt....

Quote Kans: "Heb je zin bekijk en eventueel bepraat het, denk je dat het niks is, vind je het teveel, te lang enz laat gewoon liggen..."

:o Schuldig, sorry @Toverlevingsdrang en Kans, Mea Culpa: http://www.youtube.com/watch?v=OCKGJ1rjVAQ

Link naar reactie

Waarschuwing: Pet Peeve

Als we op zijn hoogst een kleine en/of misschien maar max 15/20% van onze hersencapaciteit benutten

Ik ben blij dat je deze zin begint met "Als" :)

We gebruiken namelijk 100% van onse hersencapaciteit. De natuur (in tegenstelling tot de mens) verspilt niets. Die geeft je geen 100% om dan maar 20% te gebruiken.

Link naar reactie

Bedankt voor het compliment :o

Een excuus hoeft niet hoor :) maar ik herken de reacties van toverlevingsdrang heel goed en vind ook dat wij anderen nket moeten overtuigen of overhalen om een link te bekijken...

Ach ook ik heb me echt wel eens schuldig gemaakt aan een hele korte inleiding dan maak ik de afweging tussen de link niet posten of wel posten met een te korte inleiding bv wegens tijdgebrek.

Dan hoop ik dat de laatse optie toch beter is dan niet posten?

Gewoon lekker blijven posten en blijven reageren daar is het een forum voor, juist als we het niet helemaal eens zijn is er kans op nieuwe inzichten en leren !

Grt kans

@Kans: 'k Kan jou nooit betrappen op te weinig inleidend verhaal. Als iemand de boel stevig voorziet van onderbouwing, dan ben jij het wel.

'k Vraag ook niet om "voor jou (mij) de discussie te voeren en de uitkomst meedelen"

Overigens ken ik Project Camelot redelijk. 'k Moest van een vriend mee naar een meeting van die club.. Nog nooit zoveel mensen bij elkaar gezien die het met elkaar oneens waren. ;)

Damn, toch weer inhoudelijk, terug naar naar 't punt....

Quote Kans: "Heb je zin bekijk en eventueel bepraat het, denk je dat het niks is, vind je het teveel, te lang enz laat gewoon liggen..."

:o Schuldig, sorry @Toverlevingsdrang en Kans, Mea Culpa: http://www.youtube.com/watch?v=OCKGJ1rjVAQ

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...