Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Review] Sawyer point one squeeze waterfilter


Simurgh

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
ik heb n vraagje over bovenstaand filter

als de tussenpozen van gebruik te ver uit elkaar ligt gaat die zak met restinhoud dan niet bederven en geld voor het filter hetzelfde niet.

 

hetzelfde heb je als je een spa flesje elke dag weer gebruikt gaat toch de plek waar je je lippen plaatst vies worden en niet lekker ruiken.

 

en is er ook een test om zeker te zijn dat het gefilterde water gezond is of gaat dat in goed vertrouwen.

is bovenstaand model geschikt voor een persoon of kan een heel gezin hiermee vooruit

 

Voor de review heb ik de waterzak niet gebruikt . Maar het mondstukje van de filter heb ik gereinigd met een in azijn gedompeld watten propje . Dit na dat ik de filter goed heb door gespoeld met de bijgeleverde spuit .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb n vraagje over bovenstaand filter

als de tussenpozen van gebruik te ver uit elkaar ligt gaat die zak met restinhoud dan niet bederven en geld voor het filter hetzelfde niet.

 

hetzelfde heb je als je een spa flesje elke dag weer gebruikt gaat toch de plek waar je je lippen plaatst vies worden en niet lekker ruiken.

 

en is er ook een test om zeker te zijn dat het gefilterde water gezond is of gaat dat in goed vertrouwen.

is bovenstaand model geschikt voor een persoon of kan een heel gezin hiermee vooruit

 

De squeeze mag je uitspoelen met dunne bleek volgens de fabrikant. Mocht je dus de squeeze (of je mini) na gebruik hebben verwaarloosd en je vermoed dat er wel eens wat schimmeltjes zijn gaan groeien, dan de zak vullen met water en een scheut dunne bleek. Uurtje laten inwerken en dan goed uitspoelen en backflushen. Doe dit vooral niet met een keramisch filter element!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...