Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

• Admin

Ik twijfelde even of ik deze post in de koffie corner moest zetten of toch bij perspectieven algemeen waar ook voorspellingen onder vallen. In mijn agenda staat al een tijd de datum 24 juni 2013 gemarkeerd en wilde jullie toch deze datum melden. Waarom staat die datum dan in je agenda en wat staat er dan te gebeuren Mr. Gold?

Noem het een gevoel, noem het aanvoelen, noem het astrologie of gewoon keihard gokken. Het zal de start kunnen zijn voor het eindspel dat gespeeld gaat worden. Het zal mij niet gebeuren dat ik in juli roep maar het stond echt in mijn agenda hoor ;-)

Is iedereen klaar met zijn voorbereidingen of komt deze data slecht uit? :-) ik begrijp dat een random datum die niet onderbouwd is heel raar kan overkomen en doe dan lekker of deze post in de koffiecorner staat en ik jullie vermaak of alerter maak. Het zou bijzonder zijn om precies een datum te hebben waarbij de start van een periode inluid waarbij de wereld op zijn grondvesten staat te trillen. Wat ik duidelijk wil maken met deze post dat we misschien nog 7 jaar door kunnen kabbelen met de zieke patiënt maar ik denk dat deze patiënt terminaal is en we kunnen niet onbeperkt morfine er in kunnen blijven spuiten. Uiteindelijk is het gewoon game over!

Stel niet uit wat al een tijd in je hoofd zit om te doen. Dit kan je opvatten in het ruimste zin van het woord. Van uitstel komt afstel en zet je gewoon toe aan de dingen die je altijd al had willen doen. We leven in het nu, dit is het moment om te genieten en je dierbaren te laten zien dat je van ze houdt. De toekomst is nu.

We leven in bijzondere tijden en ben ontzettend gelukkig om dit allemaal mee te mogen maken, het gaat allemaal zo snel en verlang soms wel eens terug naar mijn jeugd waar we eigenlijk nog niet zoveel wisten. Dat we deze tijden met elkaar op het forum en zelfs off line mogen meemaken koester ik. Ik en jullie staan er niet alleen voor, samen staan we sterk en maken we er het beste van en helpen we elkaar waar nodig. En mocht de pleuris uitbreken over 12 dagen dan weten jullie dat we er voor jullie zijn. En mocht ik het natuurlijk helemaal fout hebben dan zijn we er ook voor jullie.

Ik kon niet slapen en dacht ik type dit lekker op en als morgen deze post weg is ben ik waarschijnlijk weer wakker geworden.

Slaap lekker beste preppers.

• Leuk 2
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 252
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Wat een dappere stelling die je openlijk durft te delen met ons al zal het voor sommige misschien ook in het complot hoekje mogen;)

Wat ik het mooiste vind aan je post is de boodschap te genieten van het leven, van elkaar en de solidariteit die je naar ons uitstraalt. Dankje!

• Leuk 2

Goed om iedereen even nogmaals te laten weten dat preppen echt nodig is en/of gaat zijn want dat er 'dingen' gaan gebeuren voelen we allemaal.

Wanneer die 'dingen' gaan gebeuren is niet te zeggen. Morgen,volgende maand,eind van het jaar, over een aantal jaren... niemand die het weet.

Dus de datum 24 juni is een beetje een gok datum.

Nogmaals: Heel goed om iedereen erop te wijzen dat preppen echt nodig is maar de reden van jouw gekozen datum is me niet helemaal duidelijk.

• Leuk 1

@Mr. Gold Ik weet dat ik tegen die tijd weer in Nederland aankom maar het is het einde van de wereld niet hoor :p...Overigens zou het ook de 28ste kunnen worden XD

Overigens hoop ik dat je er finaal naast zit want die datum komt me bijzonder slecht uit. Ik hoop het eindspel later mee te kunnen spelen met betere voorbereidingen...

• Leuk 2

Boeiend bericht, @Mr. Gold. Kun je iets meer vertellen over je voorgevoel? Blijkbaar heb je het al een tijdje.

Als het klopt worden het spannende tijden. Ik realiseer me opeens dat ik van alles heb voorbereid maar ojee ojee, hoe moet het nou met de vuile was? Ik ga snel een wonderwash bestellen! Eindspel oké, maar dan wel met een schone onderbroek :o

• Leuk 2
Noem het een gevoel, noem het aanvoelen, noem het astrologie of gewoon keihard gokken. Het zal de start kunnen zijn voor het eindspel dat gespeeld gaat worden. Het zal mij niet gebeuren dat ik in juli roep maar het stond echt in mijn agenda hoor ;-)

Owkee, Mr. Gold. Mooi pleidooi voor leven in het hier en nu! :-)

Maar argwanende nadenkende preppers willen natuurlijk meer weten, anders krijgt die datum van die mythische proporties..

Kwam je Klaas Knot tegen op een schoolreunie? Woon je naast Jomanda? Is je vrouw in de verte familie van Edward Snowden? Of zit die pijltjes gooiende chimpansee tegenwoordig in de dierentuin van Emmen? ;-)

• Leuk 1
  • Admin

Kwam je Klaas Knot tegen op een schoolreunie? Woon je naast Jomanda? Is je vrouw in de verte familie van Edward Snowden? Of zit die pijltjes gooiende chimpansee tegenwoordig in de dierentuin van Emmen? ;-)

Datum komt inderdaad niet zomaar uit het niks voor mij en zal als ik vanavond niet de slaap kan vatten er meer over uitweiden. :)

Datum komt inderdaad niet zomaar uit het niks voor mij en zal als ik vanavond niet de slaap kan vatten er meer over uitweiden. :)

Mooi! Want ik vroeg me een aantal dingen af: onderbuikgevoel, een droom, mannelijke instinct :-) ? Of feitelijke kennis over iets dat op die datum wordt besloten in de financiële wereld of de regering, of totaal iets anders.

Wel een mooi stuk, dank je!

• Leuk 1

Mooi gezegd @Mr. Gold , ik herken het ook wel een beetje. Ik vermoed echter dat de geschiedschrijvers van de toekomst de datum van aanvang van the endgame al een heel stuk eerder zullen plaatsen.

Ik moet de laatste tijd vaak denken aan mensen die we al waarschuwden dat dit niet meer goed zou komen, die dan lachten en zeiden: jawel, niet zo somber. Als je hoort dat de DNB het al heeft over een decennium van matige of geen groei. Dat is nogal een vooruitzicht en net als alle andere vooruitzichten waarschijnlijk veel te positief.

Zouden de mensen die we eerder hebben gesproken zich al achter de oren beginnen te krabben? Dat moet toch haast wel!

En nee, ik zit niet te somberen. Ik geniet van het leven zolang het nog te genieten is.

In principe kan elke dag de SHTF uitbreken. De hele wereldeconomie zit in een wurggreep van schulden, wanbeleid en incompetente figuren die denken dat ze verstand van zaken hebben. Is 24 juni 2013 de dag waarop het lont wordt ontstoken of barst dan de economische bom? Ik zal in iedergeval deze datum ook even in mijn agenda zetten (je weet maar nooit).

Een pleidooi voor het leven in het hier-en-nu, een goed-gegokte datum voor het instorten van de economie (à la peak prosperity's Chris Martenson), een helder inzicht of goddelijke openbaring, intel over Korea en het gebruik van eventuele nucleaire wapens.

Een ding is zeker, @Mr. Gold is waarschijnlijk vannacht niet de enige die niet kan slapen..

Soms heb ik zoiets van.......*gebeurt er nu snel eindelijk eens iets of hoe zit dat*?

Op alle fronten en overal is het 'n puinhoop en chaos. De ene schande is nog amper bekent en daar komt de volgende fraude al weer aan......dus kom maar op want zo kan het niet doorgaan en ik ben het helemaal maar dan ook helemaal zat.

En aan de ander kant........vind ik het echt doodeng. Want ja.......wat gaat er dan precies gebeuren? Waar en met wat begint het...en hoe eindigt het?!

Ik ga eerst van deze dag nog maar iets zien te maken want mijn beeldscherm was spontaan in de fik gevlogen, schrok me rot. Snel even 'n andere gehaald want zonder kan natuurlijk niet.

• Leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...