Ga naar inhoud
GENEGEERD

Het moet niet gekker worden!


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Maf, nog steeds 425 weergaven en net twee keer afgespeeld.

 

Wat een drama muziek zeg! Leuk gedaan, maar toch ben ik wat kritisch; 't Lijkt wel Doomsday Preppers.

 

Wat is het juiste middel om de boodschap goed over te brengen bij het grote publiek? Tja, daar heb ik dan weer geen antwoord op, 'k ken het grote publiek slecht. :o

 

Misschien is dit juist de weg, simpel, hard, bombastisch en maar anderhalve minuut.

 

Is dat de reden waarom dit zo dramatisch overkomt op mij, de opeenstapeling van op zich, feiten?! :confused: :rolleyes: :cool:

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze film lijkt erg veel op het "promofilmpje" dat je vorig jaar maakte @Johnny BravoNL. :p Wat dan ook, het is een geweldig filmpje en ziet er erg professioneel uit. Goed om het weer onder de aandacht te brengen, vooral gezien het voorgevoel van één van de oprichters van Preppers.nl (zie http://preppers.nl/forum/threads/6053-24-juni-2013-Voorspelling-van-Mr-gold). ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordat er allemaal complot ideeën ontstaan, de youtube views kloppen nooit.. denk gewoon dat hun algoritme welke de views van servers telt niet goed werkt.

 

Hiermee wil ik niet zeggen dat de cijfers niet gemanipuleerd worden, maar dat is in dit specifieke geval (nog) niet de oorzaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

511 nu.

 

Niet verwonderlijk dat dit even op zich liet wachten.

Filmpje staat er al een half jaar, dus ligt ergens achter op de plank bij youtube. Nu wij er met z'n allen op gaan klikken moesten ze het daar weer uit 't slop trekken. :o

 

Delen op: hyves, facebook, twitter, zet het als standaardregel onder je emails, op je persoonlijke site of blog of zet het onder je post op deze site natuurlijk!

 

Iedereen kan er zelf voor kiezen het wel of niet te doen natuurlijk, het is niet zo dat ik jullie iets wil opdringen;)

 

Met goedkeuring @mr gold zouden wij het filmpje op onze eigen blog zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...