Ga naar inhoud
GENEGEERD

UK Preppers 2


appelflapje

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Vooral die jongen van 12 jaar verbaasde me.

 

Hierbij een link naar zijn Youtube-kanaal: http://www.youtube.com/user/thebushcraftdude/videos

 

Mijn eerste gedachten bij het zien van de beelden (met veel geweren en geweld) was er eentje die veel deed denken aan Doomsday Preppers (waar ik ooit één aflevering van heb gezien: dat was er naar mijn mening één te veel...) maar ná de introductie van het programma lijkt dat verder mee te vallen. Ik ben het met @appelflapje eens dat het veel realistischer is (op basis van het zien van één aflevering van beide programma's) dan de serie op National Geographic.

 

Het is en blijft echter televisie met veel uitvergroten en extremen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

The Anti-Americans is een erg leuke serie over hoe europeanen naar de usa kijken, en maakt ook wel duidelijk dat het daar anders gaat, meer pompeus en overdreven.

 

 

Uk Preppers vind ik wat dat betreft al een verademing, de commentator legt niet de nadruk op elk woord, dat kijkt al zoveel relaxter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...