Ga naar inhoud
GENEGEERD

Zonnepanelen op de openbare weg


dixy

Aanbevolen berichten

Regelmatig zie ik op de openbare weg dit soort set-ups:

 

Capturesolar.jpg.34712156312811ee0a649aa397583c01.jpg

 

Nu heb ik absoluut geen verstand van zonnepanelen en wil mezelf hier beter op inlezen.

 

Op deze foto is goed te zien 2 zonnepaneeltjes en een windmolen.

 

Ik woon op de bovenste verdieping van een wooncomplex en zou een aantal van deze naast elkaar kunnen zetten op het balkon, zodat ze net boven het dak uitsteken, en zo de nodige/minimale energie te laten leveren bij een SHTF.

 

Om nu allemaal panelen op het dak te plaatsen wordt misschien te moeilijk,daar dan de VVE ingeschakeld moet worden.

 

Enig idee iemand wat zoiets aan stroom zou opleveren en waar zoiets te koop is?

 

gr,dixy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@dixy geen flauw idee waar je zo'n paal met molentje en zonnepanelen koopt , maar ga maar alvast wel sparen want goedkoop gaat het niet zijn.

dat soort windmolentjes wordt ook toegepast op zeilboten ed en waarschijnlijk dat soort zonnepaneeltjes ook

(google eens op windmolen en zeilboot voorbeeldje :http://nightfly.portretkopen.nl/2006.htm )

gr wafels

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dixy geen flauw idee waar je zo'n paal met molentje en zonnepanelen koopt , maar ga maar alvast wel sparen want goedkoop gaat het niet zijn.

dat soort windmolentjes wordt ook toegepast op zeilboten ed en waarschijnlijk dat soort zonnepaneeltjes ook

(google eens op windmolen en zeilboot voorbeeldje :http://nightfly.portretkopen.nl/2006.htm )

gr wafels

@Wafels Mooie BOL heb jij:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Ik heb een 80 watt mono paneel op mijn dak liggen , een gel accu van 70 Ah , Daar staat me 27mc op mijn verlichting boven , alle opladers ,

Bij zon zoals nu levert hij 4,8 Ah , (das aardig watt) haha , heb het paneel gekocht bij kleine zonnepanelen.nl + omvormer (digitaal) totaal 150€

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...