Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Dit weekend geen verzendkosten bij HollandGold.nl (8/9 juni 2013)

Recommended Posts

Mooi moment voor diegenen die het wellicht voor het eerst willen uitproberen/proeven/katuitdeboomkijken: Dit weekend geen verzendkosten bij HollandGold.nl als je gebruik maakt van de actiecode: qku3esxc. Ik heb de indruk overigens dat het een generieke code is en dus meerdere keren door meerdere mensen te gebruiken.

Bovendien zijn de koersen vandaag weer flink gekelderd én heeft de euro gewonnen t.o.v. de dollar. En aangezien goud en zilver altijd worden uitgedrukt in dollars, betekent dit meer bling bling voor je doekoes :) Ik zie ook voor het eerst (na de top van 2011) het zilver onder de 20 euro per 1oz zakken (overigens niet bij HollandGold, maar bv wel bij Solidor.com: 19,80 voor een 1oz Philie).

Dus als je eens een mooie zilveren munt zonder verzendkosten wil kopen (en niet meteen 100 tegelijk) dan is dat nu een mooi moment!

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Er zou een mail met track en trace nummer komen als de boel op de post gaat.

Ik heb nog niets binnen dus ik vermoed dat mijn bestelling niet op voorraad is.

Greener

ik geloof dat er stond dat het verzonden werd zodra de betaling op de bank stond en bij verzending zou men een track code naar de klant e-mailen.

Helaas worden er in het weekend geen geld overschrijvingen gedaan en dus ook geen verzending van de artikelen. Ik zou maandag even afwachten.

ik geloof dat er stond dat het verzonden werd zodra de betaling op de bank stond en bij verzending zou men een track code naar de klant e-mailen.

Helaas worden er in het weekend geen geld overschrijvingen gedaan en dus ook geen verzending van de artikelen. Ik zou maandag even afwachten.

In het weekend geen geld overschrijvingen?

Ik heb tientallen keren goederen waaronder PM op een zaterdag besteld en dan stonden ze op de maandag voor de middag al voor de deur?

Greener

geld gaat wel eraf maar wordt meestal de volgende werkdag pas op de rekening verrekend, tenminste ik heb nog nooit geld binnen gekregen op een weekend. wel vaak genoeg gehoord dat het op vrijdag was overgemaakt en dat ik het de eerst volgende werkdag op mijn rekening zou hebben. Kan ook gewoon aan mijn bank liggen hoor.

ik moet eerlijk zeggen, ik voel me wel een beetje in de boot genomen. Grote koeieletters de goedkoopste in goud. Kijk ik bij andere goudwebshops... allemaal goedkoper, het enigste wat goedkoper is dat is dat met die actie ik geen verzendkosten hoef te betalen. had ik mijn bestelling bij goudpensioen gedaan dan was ik praktisch even duur uit geweest als bij holland gold. Je betaald €15 verzendkosten bij holland gold en maar €9.99 bij goudpensioen, dan er bij gerekend dat goudpensioen ook nog goedkoper is met hetzelfde goud wat ik heb besteld.... correctie ik voel me flink in de boot genomen.

het niet allemaal goud wat er blinkt

Hollandgold doet mij zeer sterk denken aan de site van Silvermountain.nl.

Ze verkopen ook beide grotendeels dezelfde producten :) Maar het zijn niet dezelfde bedrijven hoor, heb ze beide wel eens bezocht.

ik moet eerlijk zeggen, ik voel me wel een beetje in de boot genomen. Grote koeieletters de goedkoopste in goud. Kijk ik bij andere goudwebshops... allemaal goedkoper, het enigste wat goedkoper is dat is dat met die actie ik geen verzendkosten hoef te betalen. had ik mijn bestelling bij goudpensioen gedaan dan was ik praktisch even duur uit geweest als bij holland gold. Je betaald €15 verzendkosten bij holland gold en maar €9.99 bij goudpensioen, dan er bij gerekend dat goudpensioen ook nog goedkoper is met hetzelfde goud wat ik heb besteld.... correctie ik voel me flink in de boot genomen.

het niet allemaal goud wat er blinkt

He, dat is vervelend dat het voor jou nu niet gunstig uitpakt. Er zijn altijd schommelingen tussen de prijzen van de verschillende aanbieders, het ene moment is de ene goedkoper met dit, het andere moment de ander met dat. Misschien had ik er even als advies bij moeten zetten dat je vooraf checkt of het gewenste product inderdaad het voordeligst bij ze is, al dan niet rekening houdend met de verzendkosten. Dat geldt natuurlijk in zijn algemeenheid: als bedrijven ergens mee stunten, altijd kijken of een ander niet als nog voordeliger kan zijn! Goed punt om een volgende keer rekening mee te houden en als tip voor anderen.

Ze verkopen ook beide grotendeels dezelfde producten :) Maar het zijn niet dezelfde bedrijven hoor, heb ze beide wel eens bezocht.

He, dat is vervelend dat het voor jou nu niet gunstig uitpakt. Er zijn altijd schommelingen tussen de prijzen van de verschillende aanbieders, het ene moment is de ene goedkoper met dit, het andere moment de ander met dat. Misschien had ik er even als advies bij moeten zetten dat je vooraf checkt of het gewenste product inderdaad het voordeligst bij ze is, al dan niet rekening houdend met de verzendkosten. Dat geldt natuurlijk in zijn algemeenheid: als bedrijven ergens mee stunten, altijd kijken of een ander niet als nog voordeliger kan zijn! Goed punt om een volgende keer rekening mee te houden en als tip voor anderen.

ik heb al een mail naar de klantenservice gestuurd, er staat op hun website: gegarandeerd de goedkoopste in goud. Dus waarom is hetzelfde stukje goud bij hun dan bijna 6 euro duurder??? Ik heb nog geen reactie terug op het moment.

ik heb al een mail naar de klantenservice gestuurd, er staat op hun website: gegarandeerd de goedkoopste in goud. Dus waarom is hetzelfde stukje goud bij hun dan bijna 6 euro duurder??? Ik heb nog geen reactie terug op het moment.

Dat is de nieuw hype, by solidor dezelfde slogan, klopte een tijd maar recentelijk niet meer.

Gewoon checken, en eerlijk gezegd maakt een paar cent per ounce me nou ook niet meer zoveel uit....

Als het klapt maakt het niet meer uit tegen welke prijs je hebt gekocht maar alleen dat je hebt gekocht...

Grt

Kans

Dat is de nieuw hype, by solidor dezelfde slogan, klopte een tijd maar recentelijk niet meer.

Gewoon checken, en eerlijk gezegd maakt een paar cent per ounce me nou ook niet meer zoveel uit....

Als het klapt maakt het niet meer uit tegen welke prijs je hebt gekocht maar alleen dat je hebt gekocht...

Grt

Kans

bijna 6 euro op een gram goud vind ik toch een beetje te veel van het goede, vooral als ze claimen dat ze het goedkoopste goud hebben. is puur een principe kwestie.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...