Ga naar inhoud
GENEGEERD

Interview met Dick Berts 25-05-2013


caroline

Aanbevolen berichten

Voor de liefhebbers: http://daniellevanhout.wordpress.com/2013/05/25/interview-met-prepper-dick-berts/#comment-2

 

Een bijna uur lang durend intervieuw van onze "prepper goeroe" Dick.:D

Ik vond het een heel goed intervieuw en vooral erg leuk om hem weer eens bezig te horen.

Ik dacht niet dat er al iets over gemeld is, maar als dat wel zo is, dan excuses.

Dick; als je dit leest: Super!:o

  • Leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Haha geweldig dit, ikzelf heb Dick ook benaderd voor pasen, of ik bij hem langs kon komen om een blik in zijn prepper leven te mogen werpen.

 

Heel hartelijke man, ik was dan ook van harte welkom, en zowaar een hele zaterdagmiddag bij hem doorgebracht met alle verhalen!

 

Als je dit leest Dick, nogmaals bedankt, mooie eye openers gekregen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dick is en blijft onze prepper koning. Ik heb veel te danken aan Dick en krijg een grote glimlach als ik hem hoor of zie. Hij zal ongetwijfeld jullie reacties lezen en trots zijn.

 

Complimenten voor Daniëlle van Hout die een mooi interview heeft gemaakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Dick zijn interview voor een groot stuk gehoord strak luister ik verder . Het enige wat ik er op wil zeggen is . Ik geloof dat ik me zelf hier hoor en als ik de foto's bekijk denk wat heeft hij het ordelijk gerangschikt bij mij ligt het veel mee verspreid en minder over zichtelijk . Kudo's voor Dick maar daar heeft hij nu toch niets meer aan .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

sodemiterij haha Je leert wel Hollands Nederlands als je naar Bert luistert.

Ik heb Bert altijd gezien of gelezen als de middenweg tussen uiterste . Soms voor mij een oogopener en soms van "Echt" .

Maar al bij al een mens die ik zonder hem persoonlijk te kennen respecteer omdat hij voor iets staat.

 

Groetjes Chin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...