Ga naar inhoud
GENEGEERD

Goede winkel in NH voor diverse items (geen internet)


Aanbevolen berichten

Beste mede-preppers,

 

Ben vrij nieuw op dit forum en zie dat ik nog heel moet leren en veel items nodig heb.

 

Ook ben ik nog van de oude stempel en wil dus items zien, voelen en beoordelen voordat ik ze aanschaf.

 

Ik zoek een goede winkel (Amsterdam en omstreken) waar ik ik diverse items kan kopen.

Denk dan aan o.a.:

 

- firesteels

- waterfilters

- messen(wil enkele hultafors gk hebben)

-goede rugzak

 

 

Hoop dat er iemand enkele goede adressen voor mij heeft.

 

Bij voorbaat dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

als je ergens een middag kan vertoeven is het in de zwerfkei in Woerden, je kijkt je ogen uit, 3500m2 met outdoorspul, het is niet helemaal in de buurt van Amsterdam, maar dat is het voor mij ook niet, is 70km rijden maar zeker de moeite waard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik me niet vergis is er in de buurt van Amsterdam een grote overdekte markt . Daar heb ik ook al eens een paar spullen gekocht . Onderandere een outdoor pak in camouflage . Er zijn nieuwe en 2dehands spullen te koop . Dacht bij u in de buurt . Voor mij was het een paar uur rijden .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik me niet vergis is er in de buurt van Amsterdam een grote overdekte markt . Daar heb ik ook al eens een paar spullen gekocht . Onderandere een outdoor pak in camouflage . Er zijn nieuwe en 2dehands spullen te koop . Dacht bij u in de buurt . Voor mij was het een paar uur rijden .

 

Geert

 

Bedoel je Beverwijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...