Ga naar inhoud
GENEGEERD

Explosie en brand bij chemiebedrijf Oosterhout

Dr.Prepper
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kinderen zijn erg druk! We gaan ofline nu prio gezin nu.bedankt allemaal voor de support en steun

Doe maar rustig met je gezinnetje ja. Hopelijk kalmeren je kinderen een beetje en kunnen ze slapen.

Ze hebben een superprepperpapa!

Probeer zelf toch ook een beetje te slapen, je zit nu veilig vermoed ik :)

Link naar reactie

Ik pleit al langer voor een preppers netwerk.

SHTF ok, maar er zijn zoveel andere situaties. Als Zeeland/ZuidHolland/NoordHolland ontruimd moet worden wegens dijkdoorbraak/overstroming, dan zouden getroffen members/gezinnen in die oorden standaard BOL's moeten krijgen bij members in 't midden/noorden/oosten/zuiden. Samenwerking kan heel veel ellende voorkomen, opvangcentra, massa's voor dezelfde arts, etc..... Verspreiding en delen is dan de key.

Getrouwen en vertrouwden zouden idd OPSEC vaarwel moeten zeggen. Wissel GSM nummers uit, maak afspraken van te voren!, HELP ELKAAR!

Link naar reactie

Oh ja, het preppers netwerk zou dan niet vaste BOL in 't bos omvatten, maar gewoon contacten, opvangadressen, ver, ver, van de ellende. Of dat nu Hongarije is of in Drenthe of op de Veluwe (tja, ik woon al redelijk veilig), 't gaat om flexibiliteit!

Omdat we niet weten wat er precies op ons afkomt, en je sowieso je niet op 1 SHTF blind staart een flexible netwerk! Communicatie is dan zeer belangrijk.

Vaste BOL's zijn leuk, ik heb zelfs geen echte BOL momenteel die ik kan bevoorraden, maar flexibiliteit, aanpassingsvermogen (Darwin), dat is de sleutel tot overleven als SHTF of aangenaam overleven als er een lokale ramp plaatsvind, zoals nu, daarom, preppernetwerk. Los wellicht, maar voor 't geval dat.

Link naar reactie

Via tv nog geen enkele waarschuwing what so ever gehad. Fijn...

Haha, met dat gevoel zit ik nu ook. Mensen in België die tegen de Nederlandse grens wonen weten ook echt van niets. Op hln.be staat het in hele kleine letters, bij destandaard.be nergens, en op demorgen.be ook in kleine letters. Je moet er echt al naar zoeken als je het wilt weten... Tv ook niet.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...